PDA

View Full Version : Spottertur AMS

ENGM 911
21-06-2010, 10:08
Heisann. Hva med en spottertur til utlandet i år? Tenker på dagstur til AMS med billigste alternativ. Har en kjenning som bor i AMS som vil ta oss rundt flyplassgjerdet med egen bil. Det trengs ikke mye penger for en slik tur så det burde være overkommelig for de fleste.

Håpet er å få til en tur i sommerferien mtp lyset. Ut med morrakjerra fra OSL og hjem med siste flight fra AMS sånn cirka..

baselutvann
21-06-2010, 15:07
:) .

ATC-flyradar
23-06-2010, 19:57
Kom med forslag på tidspunker/dag/dato og pris ??

ENGM 911
23-06-2010, 20:16
Det er ikke akkurat gratis å reise nå, men kommer tilbake etterhvert. Sjekker pris og bookinger for harde livet, samt at det skal passe skiftplanen min. Meningen med utspillet er å sjekke om noen har lyst på en svipptur til AMS nå i sommer.

Cato

ATC-flyradar
24-06-2010, 22:11
Det er ikke akkurat gratis å reise nå, men kommer tilbake etterhvert. Sjekker pris og bookinger for harde livet, samt at det skal passe skiftplanen min. Meningen med utspillet er å sjekke om noen har lyst på en svipptur til AMS nå i sommer.

Cato

Jeg har noen muligheter før torsdag 8.juli og noen muligheter etter 19.juli - se hva du får til.

Jan:old

grindstein
24-06-2010, 22:20

Cato

Ja, men ikke før i August for guds skyld. Har vakt hele Juli, så da kan ikke jeg:angry: