PDA

View Full Version : Medlemskontigent NSFF 2010


Airbus 330
21-06-2010, 00:18
Da er det sendt ut medlemsgiro til alle medlemer på mail og brevs form med giro/medlemskort.

Så har du ikke fått mail eller brev fra oss innen tirsdag, så kontakt meg på PM med navn og adresse/mail om du fortsatt har lyst til å være medlem og støtte NSFF.


Nytt av året, er at det i år vil være giro medlemskort.
Dette er gjort, da de medlemskortene vi hadde ble for dyre å produsere.

STYRET

NSFF

Spanair
21-06-2010, 22:12
Hei. Er mailadressa deres post(alfakrøll)flyspotter.no eller .net?

Ser det står forskjellig på mailen fra dere og på nettsia deres..:)

Airbus 330
21-06-2010, 23:29
Hei. Er mailadressa deres post(alfakrøll)flyspotter.no eller .net?

Ser det står forskjellig på mailen fra dere og på nettsia deres..:)

Hei.

Bruk .net du, selv om begge i utgangspunktet skal virke ;)

B767
24-06-2010, 16:53
Lure på om det er fordell å være medlem der nå ?... eg har vert medlem der , og føler har ikke fått noe utbytte av det.. eg føler eg får mer utbytte her i scanair.no enn i NSFF.

fikk giro regningen ganske seint, 22 juni. betalingsfrist va både 1 juni og 20 juni 2010.

Tom McNikon
24-06-2010, 18:32
Selvfølgelig er det fordel!
Uten medlemmer og støtte hadde ikke plattformene stått der og 200 kr i året (16,66 kr mnd) er ingenting.
Jeg visste ikke om forbundet før jeg fikk vite om den på Vollen i høst og da ville jeg melde meg inn.
De bruker ikke sin fritid for å forbedre forholdene for oss for moroskyld i NSFF, så blir litt dumt
å si at man mener man ikke får utbytte for det.

Jeg hadde kluss med giro selv nå, fikk først en på e-post jeg betalte til fristen (20 Juni), men dagen etter
kom giroen i posten med kortet som forklarte at jeg skulle bestilt kvittering som jeg da ikke gjorde dagen før :lol:

sail4fun
24-06-2010, 21:27
Klart du skal betale !, støtt NSFF !

ATC-flyradar
24-06-2010, 23:09
Jeg har betalt samme uke som jeg fikk emailen fra Jan Kåre - min mailadresse er RIKTIG - porto for brevet i dag er bortkastet. Jan Kåre kan du sjekke kontoen at du får betalinger som er satt inn på kontoen - jeg har ref til navn - bekreft at du har mottatt betaling - jeg vil ikke kke msite medlemskapet. Og til dere som tviler - meld deg inn - betalt kr. 200.- for et år hvsi du er virkelig flyspotter - den støtten trenger de.

Tom McNikon
24-06-2010, 23:26
Ja, kan bekrefte om min er motatt også, merket betalingen med "Nytt medlem, Tom Gulbrandsen" :)
Siden jeg har mast sånn om medlemskapet vil jeg ha det :lol:

Airbus 330
24-06-2010, 23:28
Jeg har betalt samme uke som jeg fikk emailen fra Jan Kåre - min mailadresse er RIKTIG - porto for brevet i dag er bortkastet. Jan Kåre kan du sjekke kontoen at du får betalinger som er satt inn på kontoen - jeg har ref til navn - bekreft at du har mottatt betaling - jeg vil ikke kke msite medlemskapet. Og til dere som tviler - meld deg inn - betalt kr. 200.- for et år hvsi du er virkelig flyspotter - den støtten trenger de.

Jeg måtte sende ut brev med giro/medlemskort da dette er det medlemskortet vi skal ha, kan ikke sende det på mail.

Det må jo selvsagt være opp til hver enkelt medlem å vurdere om de vil fortsette å være medlem med å støtte oss med 200,- i året.

Jeg synes selv at vi har fått til ganske mye i Norge, så det er en viktig jobb vi gjør for alle flyinteriserte.

Vi prøver også å gi noe tilbake til medlemene, og det vil kommer noen aktiviteter etter sommeren som vi tror medlemene vil sette pris på.

Stor takk til de som vil støtte jobben til NSFF.

DYflyer
25-06-2010, 14:07
Synes også foreningen har fått til ganske mye for oss spottere så langt. Både med spotteplattformen og forbedring av forholdene ved vollen. Foreningen er også med på å skape en god dialog med flyplassene. Det gjør det mulig for oss og komme frem med ønsker, og gjør nok at flyplassen ser mer positivt på oss som gjester i deres område.

Fakturaen fra NSFF er en av de få jeg betaler med glede :)

B767
25-06-2010, 19:03
ookei.. da er medlemskontigenten min betalt.. :)

LN-DAG
25-06-2010, 20:34
Hei

Må bare innrømme at NSFF og Nord-Norge har jeg ikke hørt så mye om. Kanskje det ikke er noen medlemmer nord for polarsirkelen ?
Tenkte nå ihvertfall å melde meg inn nå ;)
Men jeg er glad at NSFF finnes og kan være med å gjøre spotter miljøet mere "seriøst" i den forstand at når man skal forklare for en i "Lufthavnvakta/ security, flyselskaper, o.l." at dette med å ta bilder av helikopter og fly (luftfartøy) er noe seriøst.
Så hva blir riktig å tenke: "Spør ikke hva NSFF kan gjøre for deg, men hva du kan gjøre for dem" eller "Spør ikke hva du kan gjøre for NSFF, men hva de kan gjøre for meg" ?

Her i Tromsø har vi en "hastesak" der Avinor kommer til å gjerde inn flyplassområdet (og den plassen vi kaller for "vollen" der disse bildene er tatt:http://forum.scanair.no/showthread.php?t=63366 ), med bare noen meter fra hovedveien, som gjør at vi ikke kan parkere (3 m regelen) ved gjerde, heller ikke bygge noen plattform. Så skal vi kunne ta bilder som de idag, må vi skaffe oss min. 500mm zoom, eller få jobb på flyplassen.
Nå er det rent plassmessig mulig å lage en liten sving på gjerdet innover mot flyplassen uten noen problemer rent teknisk for de som skal sette opp gjerdet (men det vil bli bruk for noen flere "gjerde-moduler" ) Vedlagte bilde viser dagens situasjon, og de flybildene er tatt i området der den lastebilen står (kartet viser gnr/bnr og de røde strekene er ikke gjerde, men den linjen nærmest vegen indikerer best hvor gjerdet kommer)

Har dere noen gode kontakter på TOS, noen råd, så ville vi satt stor pris på å få den hjelp/støtte som dere kan gi.

Airbus 330
26-06-2010, 00:37
Hei

Må bare innrømme at NSFF og Nord-Norge har jeg ikke hørt så mye om. Kanskje det ikke er noen medlemmer nord for polarsirkelen ?
Tenkte nå ihvertfall å melde meg inn nå ;)
Men jeg er glad at NSFF finnes og kan være med å gjøre spotter miljøet mere "seriøst" i den forstand at når man skal forklare for en i "Lufthavnvakta/ security, flyselskaper, o.l." at dette med å ta bilder av helikopter og fly (luftfartøy) er noe seriøst.
Så hva blir riktig å tenke: "Spør ikke hva NSFF kan gjøre for deg, men hva du kan gjøre for dem" eller "Spør ikke hva du kan gjøre for NSFF, men hva de kan gjøre for meg" ?

Her i Tromsø har vi en "hastesak" der Avinor kommer til å gjerde inn flyplassområdet (og den plassen vi kaller for "vollen" der disse bildene er tatt:http://forum.scanair.no/showthread.php?t=63366 ), med bare noen meter fra hovedveien, som gjør at vi ikke kan parkere (3 m regelen) ved gjerde, heller ikke bygge noen plattform. Så skal vi kunne ta bilder som de idag, må vi skaffe oss min. 500mm zoom, eller få jobb på flyplassen.
Nå er det rent plassmessig mulig å lage en liten sving på gjerdet innover mot flyplassen uten noen problemer rent teknisk for de som skal sette opp gjerdet (men det vil bli bruk for noen flere "gjerde-moduler" ) Vedlagte bilde viser dagens situasjon, og de flybildene er tatt i området der den lastebilen står (kartet viser gnr/bnr og de røde strekene er ikke gjerde, men den linjen nærmest vegen indikerer best hvor gjerdet kommer)

Har dere noen gode kontakter på TOS, noen råd, så ville vi satt stor pris på å få den hjelp/støtte som dere kan gi.

Hei Dag.

Vi i NSFF har nesten ikke medlemer nord i Norge, så hyggelig at du har meldt deg inn. Vi trenger flere for å stå sterkere sammen.

Jeg har gitt deg litt info på PM om saken videre, men vi i NSFF skal se på saken så fort som mulig.
Men det kan ta litt tid, da vi er i starten av ferien hos Avinor og i styret i NSFF.

Jan-Kåre Folstad

NSFF