View Full Version : Lite hjälp med biljettsök CPH/GOT-IND
robert_06_
15-06-2010, 15:39
Hej!
Varit gästläsare i något år härnu men tar nu steget till fullvärdig medlem.
Det är så att jag fått planera in en hastig resa till USA och Indianapolis. Föredrar ju alltid att resa med OneWorld (AA/CX) men kan inte riktigt hitta något bra (billigt) alternativ där nu. Tänkte därför kolla om det är någon här på forumet som kanske är lite bättre än mig på att söka eller som kan tipsa mig.
Skall resa ut 23-24/6 och hem 1/7.
Velkommen til forumet. Med så kort tid til avreise i høysesongen så skal det nok godt gjøres å finne billige billetter. Har du sjekket kombinasjonen BA/AA? AA fløy fra MAN tidligere - du kan jo evt. forsøke å sjekke med SK til MAN og AA videre. Ellers tror jeg ikke dette er rett tidspunkt å både være allianselojal og tro på en veldig lav pris.
Akkurat nå finner jeg T/R 23.06-01.07 LHR-IND for $768 på Orbitz med AA, men kun to billetter igjen. Det tror jeg er det billigste du kommer unna med. Da må du komme deg frem og tilbake til London utenom.
Blir fort dyrt så nærme avgang i høysesong. Billigste jeg fant fra CPH er 7800 SEK på expedia.se.
Edit: Velkommen til forumet! :)
robert_06_
21-06-2010, 18:15
Det blev AA till slut!
Flyger följande:
GOT-BRU med Brussels Airlines
BRU-ORD med AA (763)
ORD-IND med AA
Detta blir min första tur med en 763 sedan sommaren 2000 när jag flög charter till Dominikanska republiken.
Hoppas kunna skriva en TR också...
Någon som flygit BRU-ORD med AA's 763?
Flyger ju monkey class denne gang men har lyckats få nödutgang 21A på ditresan så det skall nog bli bra!
Någon som flygit BRU-ORD med AA's 763?
Flyger ju monkey class denne gang men har lyckats få nödutgang 21A på ditresan så det skall nog bli bra!
AA er helt OK og har omtrent samme service som de andre amerikanske selskapene som flyr over dammen. 21A er den beste plassen, så der var du heldig. :) Ellers er det nokså trangt bak i AA's 763 med 31" pitch. Dessverre er det ikke AVOD, men overhead TV. Alkoholholdig drikke kan kjøpes for $6. God tur.
robert_06_
21-06-2010, 18:41
Vad er pitchen på nödutgangen?
Har jo tjekket på seatguru.com men der finns jo aldrig pitchen för nödutgang utskriven!
Vad er pitchen på nödutgangen?
Har jo tjekket på seatguru.com men der finns jo aldrig pitchen för nödutgang utskriven!
Mener å huske at det er ca. 40".
robert_06_
21-06-2010, 21:53
Det er jo perfekt!
Hoppas jag kan få ett bra säte på vägen hem också.
Inga bra förslag på hur man kan få uppgraderat till BIZ?