PDA

View Full Version : God lördag


Savipix
12-06-2010, 03:43
God lördag från Arlanda!

Klockan är 0340 och jag har precis checkat in för en dags arbete på "den stora flygplatsen". Regnet öser ner och folk kommer vara glada för att komma iväg. Dagens första uppdrag. Business class check-in.

Ha en flott dag!

ENGM 911
12-06-2010, 04:03
God morgen fra en større flyplass enn ARN, nemlig OSL. Her regner det også, men hva gjør vel det når jeg skal hjem og sove klokken 0700. Ha en fin dag der ute.

Hickok
12-06-2010, 04:21
God morgen fra en plass helt uten flyplass. Her skinner solen, som vanlig, og det er behagelige temperaturer på like over 20 grader. I dag skal det sendes e-post til SAS, for å prøve å få de til å hjelpe meg med å finne igjen bagasjen som aldri kom frem til SVO. Aeroflot har vært totalt uinteressert i å hjelpe, og den behandlingen de gav meg og andre i samme situasjon på mandag, var den suverent verste jeg noen sinne har opplevd. Det heke toppet seg da jeg prøvde å hinte om at det nå bare var 50 minutter til neste flyavgang, og jeg måtte over til en annen terminal og sjekke inn på nytt. Da svarte hun med å sette seg ned og ta seg en røyk og en kopp kaffe. Dette var etter at hun hadde brukt nesten 2 timer på å ekspredere 6 stykker...

LN-MOW
12-06-2010, 05:06
G'morgen fra Mosjøen. Etter en kort natt, skal det nå ferdigpakkes og frokosteres før drosja kommer om en drøy halvtime .... Så får vi se hva som skjer i Bergen .. USA-England skal i hvertfall overværes. Go USA!!!

Hickok
12-06-2010, 05:10
G'morgen fra Mosjøen. Etter en kort natt, skal det nå ferdigpakkes og frokosteres før drosja kommer om en drøy halvtime .... Så får vi se hva som skjer i Bergen .. USA-England skal i hvertfall overværes. Go USA!!!

Den kampen skal jeg også se. Må bare på leting etter en plass å se den. Hotellrommet har ingen kanal som sender VM :(

EB
12-06-2010, 07:21
Glad morgen fra en våt hovedstad. Nå skal de siste innkjøpene gjøres før kveldens Italiafest på Nesodden med oss 14 som skal på ferie sammen. Før den tid skal også en kamarat hente sin nye Alfa Crosswagon.

Ha en god lørdag - eller Buon Sabato!

LN-MOW
12-06-2010, 08:21
Værnes. Her er det vått ...

Discus
12-06-2010, 09:25
God morgen, ferdig bespist. Møkkavær http://symbol.yr.no/grafikk/sym/b38/09.png

Tror jeg holder meg inne med litt hjemmejobbing i dag så kan man heller ta fri en dag det er fint vær. Ser ut som jeg har proviantert for å trives her i dag.

learjet
12-06-2010, 09:28
God (våt) morgen

Her regner det ennå, og det skal vel fortsette resten av dagen.

Snuppa er på besøk hos slekta i Tromsø, så her blir det helg i indretjenestens tegn.

Nå blir det å komme seg en tur til IKEA for å få gjort unna et par innkjøp. Etterpå blir det å rydde og organisere i kjelleren. Ser frem til en superfestlig dag :drunk:

EB - når kommer det bilder av nye bilen?? Gleder meg stort til å se bilder av hele og ikke bare lysene.

God helg

S

EB
12-06-2010, 09:35
Her er link til bien vår - selv om den ligger ute til salgs er bildene av vår bil - men AutoItal skaffer flere og bruker vår som "fotomodell". Klikk deg inn på Lancia delta`n...

http://www.autoital.no/biler.html

jcnorway
12-06-2010, 09:52
God morgen.

Her feirer man det våte været med å nettopp ha kjøpt miles slik at man på to konti sitter med til sammen 200 000 miles :colgate:

Perfekt vær til å planlegge hva man skal bruke disse til :stir

Ha en fin lørdag!

FBU 4EVER
12-06-2010, 10:14
Det regner på Nærsnes. Men det kommer godt med, plenen var nærmest knusktørr.
Faderen fyller år idag, og det blir sushiaften i Sandvika. Gleder meg!
Ha en fin dag.

sirpjalle
12-06-2010, 10:35
God morgen fra Stavanger!

Da var det frokost og snart avgang til hytta for å ta noen mål til vinduer, kledning, vannkoblinger og diverse som skal skiftes.

Ikke det beste været, men slik er det bare.'

Ha en fin dag forumister! :)

AirbusTrond
12-06-2010, 12:32
Her feirer man det våte været med å nettopp ha kjøpt miles slik at man på to konti sitter med til sammen 200 000 miles :colgate:

Perfekt vær til å planlegge hva man skal bruke disse til :stir



Det blir spennende å høre utfallet. Men man skal vel kose seg lenge med planleggingen? :) Vurderer å kjøpe når feriepengene kommer inn. En tur til Sør-Afrika står vel høyest på ønskelista.

God dag ! Møkkavær og takrennen lekker, så de som skulle ha fikset den får ikke pengene sine. Ut i byen for å kjøpe frisk hvitvin og blåskjell. Blir vel godsaker. :stir

Martin
12-06-2010, 15:43
G'lørdag fra Maura.

Våken og nystriglet, og klar for moro. En kollega har invitert til sommergrillfest hos seg, så det kan bli artig. Husker såvidt det var det sist gang.

Satser på å ta det litt roligere denne gang - jeg skal nemlig rekke Mark Knopfler i Frognerbadet klokken 20:00 i morgen ^_^

God lørdag, folkens. :)

Someone
12-06-2010, 16:04
God dag fra Bislett. Her har det omsider sluttet og regne. Nå blir det å benke seg foran TVen for å se Argentina-Nigeria, også etterpå England-USA......heia Argentina og USA. Dessuten er jeg allerede i godt humør etter at Helles tapte. Får besøk av noen kamerater i kveld, men i motsetning til gårsdagens besøk gidder jeg ikke rydde for den ;) Lukter take-away pizza fra Cin Cin i kveld.......og noen :drink Ha en fin dag

SQ 777
12-06-2010, 16:07
God ettermiddag fra Lyon, varmt og pent... Marian og jeg koser oss :colgate:

ENGM 911
12-06-2010, 17:22
Da er det straks klart for ny 12-timersvakt på OSL. Fikk besøk av Madman på jobben i går kveld og vi skylte ned noen kopper koffein. Fint å få besøk på jobben, vi har kaffe 24H så om det ønskes er det bare å sende pm eller ringe internt 13800/911.

(Jobber 1900-0700)