Log in

View Full Version : Seating hos SK longhaul

FlyHi
10-06-2010, 15:23
Jeg har nogle familiemedlemmer som har købt billetter med SK på CPH-IAD via flybillet.dk

De har nu kontaktet SAS for at få seating ombord, men SAS siger de ikke kan gøre dette når billetten ikke er købt hos dem. Kan det virkeligt passe at SAS ikke kan gøre det?

De flyver ud på 2 forskellige tidspunkter, men vil gerne sidde sammen med deres datter på hjemrejsen, hvor de alle flyver sammen.

Er der evt. nogle der kan hjælpe med tips til hvordan de får arrangeret seating. Flybillet.dk siger også at de ikke kan gøre det, hvilket jeg har svært ved at tro, men hvis de ikke vil, så er det svært at få dem til det.

pilot94
10-06-2010, 15:30
Dette burde de jo greie å gjøre selv om bilettene ikke er kjøpt via sas.no/.se/.dk.. :s
Dersom det ble lagt inn EB-nummer kan man kanskje greie å legge inn seating på EB-profilen under Mine Bestillinger ;) Verdt et forsøk..! :)

jcnorway
10-06-2010, 15:32
"Mine bestillinger" under EB-profilen har ikke vært tilgjengelig (i alle fall på sas.no, sas.se osv) siden SAS begynte "oppgraderingen" av nettsidene sine :rolleyes:

FlyHi
10-06-2010, 16:19
Dette burde de jo greie å gjøre selv om bilettene ikke er kjøpt via sas.no/.se/.dk.. :s
Dersom det ble lagt inn EB-nummer kan man kanskje greie å legge inn seating på EB-profilen under Mine Bestillinger ;) Verdt et forsøk..! :)

De flyver meget meget sjældent og har derfor ikke lagt EB-nummer ind ved bestilling desværre.

Ja, synes også det lyder mærkeligt at SAS ikke vil hjælpe med at reservere sæderne. Det vil jeg også mene burde kunne lade sig gøre når vi har både PNR og ticketnumre...

FlightDeck
10-06-2010, 18:06
Prøv igjen ... Bruk chatfunksjonen og oppgi referansenummer uten å mase om at de har bestilt et annet sted.

FlyHi
10-06-2010, 19:02
Så er det fixet. Tusind tak for hjælpen :)