PDA

View Full Version : God Torsdag Morgen!


LN-KRF
10-06-2010, 06:35
God Torsdag Morgen fra Lilleaker Foruminister!

Ser faktisk ut til å bli en fin dag i dag, er litt småskyer, men lettskyet, så ser ut til å bli en fin dag i dag.

Akkurat stått opp og er klar for en ny dag på jobben, går 0640 til 1845 i dag, så nok en 12 timers dag, før jeg tar helg..:)

Er å finne på ESSKA Kongressen i dag, der er det nok av folk!

Ha en flott dag foruminister!

Tommy777
10-06-2010, 07:21
God aften fra Chicago! En STOR kveld her etter at Hawks vant Stanley Cup for foerste gang siden 1961. Fantastisk prestasjon, det stoerste jeg har opplevd sportslig var aa se kamp nr 5 fra tribunen i United Center. Ja, bedre enn Anfield!

Daarlig med feiring i kveld, kun ett par 18 aaringer. Opp i otta til jobb og deretter fly til San Diego.

EB
10-06-2010, 07:50
God morgen fra Comfort Hotel Kristiansand. Nå venter en times treningsøkt før taxi`n tar meg til Kjevik og så blir det Widerøe til Stavanger. Gårsdagens båttur til i skjærgården var helt fantastisk...

Ha en strålende torsdag!

sirpjalle
10-06-2010, 07:55
God morgen fra Forus!

Da var det atter en dag. Ingen store ting på tapetet i dag bortsett fra et par møter.

Så dette blir en god ad hoc dag! :)

Ha en fin dag forumister! :)

OSL-MRU
10-06-2010, 08:45
God morgen fra Oslo!

I dag går turen til Youngwood, hvor vi håper på en knall dag med mye bra musikk! Bare været også holder seg bra i dag, så blir dagen komplett! :up:

Ellers ingen planer utover kvelden, bare det vanlige kjedelige...

Ha en flott dag alle sammen! :)

Someone
10-06-2010, 09:11
God morgen fra Oslo. Bra sommershow på Latter i går og fikk definitivt trenet lattermusklene, og det var heller ikke noe å utsette på pastaen på Eataly. Kjekt med å disponere bil noen dager og slippe unna #Ruter til og fra jobb. Relativt rolig dag på jobben i dag, før det er fotballkamp i kveld. Bortekamp på Kolbotn, at på til på grus......en kombinasjon vi aldri har tatt poeng på før. Ellers så gleder jeg meg til i morgen: Da starter VM :colgate:

LN-NIL
10-06-2010, 09:50
God morgen fra et regnfullt Tromsø.
Håper bare at værmeldingen for helgen holder det den lover(sol) så man kommer seg opp på fjellet:)

Ha en fin dag:)

sukram
10-06-2010, 10:28
Grisekaldt og vått i Tromsø. HVOR ER SOMMEREN?!

LN-MOW
10-06-2010, 10:47
Sol og fint i Mosjøen. Småtrøtt på morran, men håper litt sterk kaffe årner det ...

FBU 4EVER
10-06-2010, 10:56
Greit vær på Nærsnes i morgentimene. Det viste seg at dersom jeg ikke fikk en tur i løpet av gårsdagen, så var det ikke mulig å disponere meg til noe fornuftig frem til fredag. Så jeg fikk avslutte hotellstand-by igår kveld og reiste hjem. Nå har ferien begynt!
Noe klesvask, levere uniformen til rens samt innkjøp av noe snadder til ikveld. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.

Hickok
10-06-2010, 10:58
God kveld fra Nakhodka. Her er arbeidsdagen i ferd med å avsluttes, og i dag blir det tidlig køying. Har slitt med jet-lag denne gangen, og lite søvn. Er derfor trøtt som en strømpe nå. I det minste så er sommeren nå kommet her, og temperaturen ligger rundt 30 grader på dagen, så det er absolutt varmt nok, i hvert fall ettersom det er påbud om langbukse og langarmet overdel.

Bizflyer
10-06-2010, 11:26
God formiddag fra Krsand!
Litt overskyet i dag og det skulle ikke forundre meg om det kom litt regn også!

Her blir det vanlig kontordag og i ettermiddag blir det pakking av snippesken før turen går med SuperSpeed 1 til Danmark i morgen tidlig.

Ellers T-7! Ei uke igjen til den store turen! hehe!

BF:cool2

AirbusTrond
10-06-2010, 13:11
Mornings! Det samme litt klamme været i Oslo, ikke skikkelig sol, men varmt nok til å sitte ute med en øl eller tre. I dag skal den sykmeldte innom jobben. Det er vel litt endringer der, etter at bemanningen er "justert" ned fra ca 40 til under 30. For noen år siden var vi 180.

Et tips til matfolket her inne. Speiselt dere som vil prøve noe annet på grillen: Det er sjømatfestival på Rådhusplassen / Aker Brygge i Oslo. Der kan dere få perfekt ferskt hvalkjøtt i biter. Veldig bra til å rødvinsmarinere og putte på grillen (pass på at det bare såvidt er gjennomvarmt i midten). :-D

Polaris
10-06-2010, 13:20
Grått og trist i Tromsø i dag og, langtidsvarselet ser ikke ut til å love noe annet enn litt fint vær på lørdag, 8 grader og regn ellers. Tenker det blir jenteslarv på kafé i dag, jenteslarv på fjellet i morgen ;)

Kommer forresten av telefonen med ei venninne - ser ut til at jeg sitter i Oslo uten noe å gjøre Fredag ettermiddag og kveld i neste uke (hun må på jobb). Noen som har tips til hva en forvilla nordlening i Oslo kan finne på da? Jeg skal bo på Risløkka, så jeg tror det går trikk rundt omkring.

JoeW
10-06-2010, 15:40
Jeg skal bo på Risløkka, så jeg tror det går trikk rundt omkring.
Risløkka er vel ikke spesielt sentralt - jeg tror det er der Trafikkstasjonen var (jeg måtte fornye midlertidige førerkort hver tredje måned en stund) - det går riktignok t-bane type fire ganger i timen...

Pasienten begynner å komme seg, og er snart klar for å vise seg offentlig. Lever på suppe i fem uker til - er jeg heldig går jeg ned noen kilo også!

GFL
10-06-2010, 18:50
det går riktignok t-bane type fire ganger i timen...


Er nok Vestli/Storo-banen det, det går nok vesentlig oftere iallefall på dagen og ettermiddagen.

Concorde
10-06-2010, 19:49
Var på en flott tur igår over Buskerud og Vestfold med ett par touch and go på Torp.

Nydelig vær over Sandefjord retning Torp og videre Tønsberg-Horten-Svelvik og Hokksund.

http://i865.photobucket.com/albums/ab215/nesbru/Sandefjord.jpg

Henshaw
10-06-2010, 19:52
Pasient nr. 3 melder seg, selv om det virker som om jeg er den som er i best stand. Begynner å bli god ikke like dårlig til å bruke høyrehånda, som er feil hånd, selv om enkelte ting ikke er like lett. Venstrehånda kan brukes til simple ting, men mangler fortsatt følelse i to fingre.

Ikke helt sikker på hva vi gjør på skolen for tiden, eksamenskarakterene er mottatt (:colgate:) men de forventer fortsatt at man møter opp. Om en uke har jeg tatt sommerferie, selv om den første turen er med bandasjert arm så blir det bra! :cool:

Edit: Knall bilde Concorde!

Polaris
11-06-2010, 02:45
Dæven han røkk mæ i barta - her sitter man og fryser ræva av seg midt i Juni! Nå er det like før jeg melder flytting fra byen, men jeg må nesten gjøre meg ferdig med denne studiegreia først.... *hakke tenner* Jeg kunne like gjerne vært på fjellet og overnattet i telt, som å sitte her på soverommet mitt med vinduet åpent. Fingre og tær er iskalde, og skal herved pakkes inn i ullsokker og ullpledd. Synes godt vi kan få litt skattelette som takk for at vi gidder å bo her.

(det er ca 3-4 varmegrader og har sluddet i snart 1 uke...)

/ sutring.

Har generelt sett hatt en fin og flott dag og spesielt kveld, men akkurat dette været..... Det MÅ sutres over. Er ulovlig å IKKE klage på noe sånt.