View Full Version : Tusen takk for all hjelp
ENGM 911
08-06-2010, 16:57
Ønsker å rette en takk til dere som har gitt meg tips og triks mtp fotografering. Har lest meg frem i forumtråder, kikket på andres bilder, prøvelånt objektiv, feilet og blitt irettesatt osv osv. Kritikk er viktig for å forbedre seg, det jeg først trodde var et blinkskudd ble "sablet" ned, og det må man som sagt tåle for å bli enda bedre neste gang.
Miljøet rundt OSL er bra. Mange hyggelige folk med meterlange linser hilser og slår av en prat . Ser du en hvit liten "tass" som kjører langs internveiene og tuter på dere er det helt sikkert meg som er ute på "luftetur".
Ha en strålende sommer langs flyplassgjerdene.
Cato
Tja, synes nå det er verdt å huske at ikke alle bilder blir tatt for estetikkens skyld. Noen bilder blir tatt på bakgrunn av å "bare få bilde" av noe sjeldent, evt noe "vanlig" på et sjeldent sted.
Men at forumet generelt er en fantastisk kilde for kunnskap om "all things airplanes" - også flyfoto - det er det IKKE tvil om! Uten forumet hadde jeg nok vært mange opplevelser fattigere, og vært fastlimt i byen på ubestemt tid :)
Kanskje vi sees i neste uke, forresten..... ;)
Jaha ..? Flere som er i Oslo til uka?
grindstein
08-06-2010, 20:46
Ja jeg er i området hele tiden jeg..
baselutvann
08-06-2010, 21:05
neste fredag (18) kommer jeg opp en tur med toget fra oslo s 04.45 for å få med frakterne! :)
Airbus 330
08-06-2010, 22:43
Jaha ..? Flere som er i Oslo til uka?
Det skal du ikke se bort ifra nei... ;)
Airbus 330
08-06-2010, 22:44
Ønsker å rette en takk til dere som har gitt meg tips og triks mtp fotografering. Har lest meg frem i forumtråder, kikket på andres bilder, prøvelånt objektiv, feilet og blitt irettesatt osv osv. Kritikk er viktig for å forbedre seg, det jeg først trodde var et blinkskudd ble "sablet" ned, og det må man som sagt tåle for å bli enda bedre neste gang.
Miljøet rundt OSL er bra. Mange hyggelige folk med meterlange linser hilser og slår av en prat . Ser du en hvit liten "tass" som kjører langs internveiene og tuter på dere er det helt sikkert meg som er ute på "luftetur".
Ha en strålende sommer langs flyplassgjerdene.
Cato
Bare fortsett å tute du Cato, vi slenger opp lanken vi som vanlig :lol:
Og tar mer en gjerne en prat som vi bruker :up:
Halvorsn
09-06-2010, 01:13
Er på plass på østre voll i morgen tidlig, jeg!
og mulig undertegnede er i OSL-området om ca 14 dager :)