PDA

View Full Version : Glad fredag morgen


EB
04-06-2010, 05:49
Endelig hjemme igjen...etter 8 dager på reise. Nå venter en haug av oppgaver på kontoret og i innboksen før kursen settes mot Gjøvik til ettermiddagen. Ha en strålende fredag...

sirpjalle
04-06-2010, 07:12
God morgen fra Forus!

Ny dag muligheter, ny kontorplass! Og i tillegg er det fredag.

Blir Teambuilding og god mat og drikke i kveld.

Ha en fin dag forumister! :)

Concorde
04-06-2010, 07:40
Var en bitteliten tur på puben igår med en kollega og nå trenger jeg en kilo mentos så er jeg klar for mine møter idag.

Someone
04-06-2010, 07:42
God morgen fra Oslo. Selv etter en del øl i går er formen strålende. Nok en solskinnsdag og sommeren er definitivt her.....og er greit med casual Friday som en dag som dette. Blir vel litt liv her i nabolaget senere når endel folk kommer langveis fra for å løpe rundt (uten ball:drunk: ), hoppe høyt og kaste langt. Selv nøyer jeg meg med en treningstur etter jobb. I kveld blir det å konsert med Green Day på Ullevål:musikk:cheers: Ha en fin dag

Blubird
04-06-2010, 08:46
God morgen fra sørøst! Nok en morgen med strålende sol, dette liker vi! En noe kortere dag på kontoret før det blir bransjetreff med tilhørende festligheter.

Savipix
04-06-2010, 09:07
God morgon från Uppsala!

Ledigt från SGS idag och tur är det då det var examensfest går. Solen skiner och jag tror nog att det blir en tur ut lite senare för att njuta av vädret. Tidigt i säng blir det också då väckarklockan ringer 0115 i morgon.

Ha en flott dag forumister!

AirbusTrond
04-06-2010, 09:13
God morgen fra sykehuset. I dag ble det tre av husets fantastiske rundtstykker til frokost, men jus og melk har de gått tom for. Nå skal byråkratiet bruke 5 timer på å skrive meg ut. I skrivende stund ser jeg champagne på TV3 gmn. Kanskje det er høvelig drikke i aften.

Hickok
04-06-2010, 09:22
God morgen fra et strålende solskinn i Vestlandets Hovedstad. Her er akkurat flybilletter tilbake til Nakhodka bestilt til mandagens reise, og hvis ikke noe uforutsett skjer, så blir det BGO-CPH-SVO-VVO. SAS til Køben, og Aeroflot resten. Blir nok en flott tur. Skal si 3 uker flyr fort! Føler jeg nettopp kom tilbake.

Jaja. Dagen i dag går med til litt oppussing på hytten, før det blir poker med gjengen til kvelden. Gleder meg! Høstens tur skal da også endelig bankes, men den går nok til London denne gang, et valg jeg absolutt kan leve godt med.

Ha en strålende helg forumister!

TOS
04-06-2010, 09:24
God morgen fra Tromsø! Regn og 4 grader. Ikke akkurat sommer....:) Setter straks kursen for Bergen. Warszawa på søndag med LH fra BGO via FRA. Ha en riktig god dag!

Bizflyer
04-06-2010, 09:24
God morgen fra det blide Sørland hvor solen skinner!

I motsetning til en del andre her inne, så var jeg edru i går for en gangs skyld, så ingen antydninger til hangover i dag her i gården!

Nesten sagt, som vanlig på fredager, så byr dagen på dobbel jobbing, så lørdagen ser jeg frem til for some R&R.

Heldigvis går nedtellingen til ferien etter planen (hvis den ikke gikk etter planen, hadde det jo vært et underlig problem :drunk:) og i dag er situasjonen T-13. Ajajaj! Har aldri vært såååå nærme ferie før i år!!

God helg til dere alle!!

BF:cool2

jcnorway
04-06-2010, 09:25
God morgen fra hovedstaden.

Hyggelig kveld ute med forlovere på Jeromes i går kveld :drinkMaten smakte fortreffelig som vanlig.

Ingen større møter på kontoret i dag, men det kan jo hende det skjer ting og tang i løpet av dagen som vil generere litt ekstra arbeid.

I kveld blir det å konsert med Green Day på Ullevål:musikk:cheers:

Da blir det i alle fall to flynerder på Ullevål i kveld ^_^ Jeg er invitert av en leverandør og skal først få litt mat og drikke på Ullevål Business Class Lounge :drink Sitteplasser til konserten har man også, så det blir jo spennende å se om knyttnevetesten blir bestått :p

Ha en fin fredag!

LN-MOW
04-06-2010, 10:21
Gute morgen aus Frankfurt. Sitter og ser på D-AIZC som akkurat parkerte utenfor vinduet .. det er visst den som skal ta meg opp til OSL. Grei tur over med LH's Star A343, men jeg er ikke frelst på Business Class-stolene deres ... det ble litt søvn, men kun etter tung bedøvelse.

Solen skinner - forhåpendtligvis følger den meg videre oppover.

Henshaw
04-06-2010, 10:46
God morgen nr 2 fra sykehuset. Venter på undersøkelse av kirurgen og litt bandasje bytte så ser det ut som om jeg kan dra hjem! Armen begynner å gjøre vondt igjen, så får vel be om noen flere tralala piller.

jcnorway
04-06-2010, 11:24
Ingen større møter på kontoret i dag, men det kan jo hende det skjer ting og tang i løpet av dagen som vil generere litt ekstra arbeid.

Og ting skjer... Nettopp gått ut pressemelding om at vi får Premier League inn på vår plattform (parabol) etter avtale med TV2, så da får man vel litt å gjøre i dag også ;)

Discus
04-06-2010, 11:28
God formiddag fra Torshov - her blir det utelunsj mellom slagene (les: møtene). Hadde planer om en tidlig-hjem-dag i dag, men det tror jeg skjærer seg skikkelig. Well, well, straks en varm helg uansett.

FBU 4EVER
04-06-2010, 11:34
Ahhh... Fridag. Skulle hatt stand-by i dag også, men de ringte fra IC Production i går kveld og sa at jeg kunne ta fri. Har frihelg, såkalte F4-dager på lørdag og søndag, så de kunne ikke bruke meg til noen turer uansett. Fri t.o.m. tirsdag. Herlig.
Solen skinner på Nærsnes. Frister med en sykkeltur, men det fins nok av ting og tang å ta fatt på i og rundt huset.
Ha en fin dag.

learjet
04-06-2010, 11:41
God formiddag

He har man spist frokost og noen har fått seg en formiddagslur. Nå har den unge mannen gjort det han pleier på denne tiden... uggh.
Etter bleieskift blir det å ta turen til fysioterapauten for en liten oppfølgingstime for den minste.

Kvelden blir rolig, fruen skal en tur ut med noen jobbkolleger. Så i dag blir det alenekveld med begge barna.

Ønsker alle en riktig god fredag og trivelig helg

S

Someone
04-06-2010, 11:53
Og ting skjer... Nettopp gått ut pressemelding om at vi får Premier League inn på vår plattform (parabol) etter avtale med TV2, så da får man vel litt å gjøre i dag også ;)

Hjelper lite når man kun har konkurenten å velge i.......og de får det neppe :(

jcnorway
04-06-2010, 12:20
Hjelper lite når man kun har konkurenten å velge i.......og de får det neppe :(

Alt håp er ikke ute, så du får krysse fingrene for at din leverandør (vår konkurrent) kommer til enighet med TV2 ;)

Henshaw
04-06-2010, 13:09
Da har man endelig kommet seg hjem, og godt er det! Blir avslapping som står på programmet resten av dagen.

Concorde
04-06-2010, 13:13
Det blir hjemmehelg denne helgen og jeg skal pleie min kjæreste så godt jeg kan. Muligens en tur ut på fjorden i morgen.
Nå er jeg så fyllesyk at det eneste jeg orker er å sitte og se på ørreten i Sandvikselva.

Martin
04-06-2010, 13:43
God fredag fra FedEx. Om ikke jeg skal på Green Day, så blir det nok en grønn dag allikevel. Det ble uttelling på øl- og vinlotteriet på jobben, og to halvlitersbokser med Tuborg skal nå stå og stirre ondskapsfullt på meg til en gang rundt klokken 21-22 i kveld.

Lite planer for helgen, annet enn å avlive de to tidligere nevnte ølboksene.

God fredag ønskes :)

LN-MOW
04-06-2010, 17:36
God ettermiddag fra Værnes, som flyter over av reisende. Godt å se at det er liv i det reisende publkum, men behøver de alle å reise samtidig med meg? Det ble smekk fullt fra Frankfurt, og takket være et velvillig Lufthansa crew, ble jeg sittende på klappsete bak sammen med Sandra. Wow .... Hot hot hot ...

Kofferten min kom tuslende som nummer fem på OSL .. pri-taggen funket som en drøm denne gangen. Var ventelistet til TRD klokken 16:25, men tok en maskin tidligere som så litt bedre ut. Så jeg endte opp i sete 6A på RRG. Jeg har flydd denne før og den er ikke blitt bedre. Huff så trangt ....

Da ble det litt ekstra ventepause på Værnes istedet. litt kikkelig mat og en Solo. Godt å være i gamlelandet igjen!

TOS
04-06-2010, 18:17
Da er man innlosjert på Rica Strand Hotell i Bergen. Rommet er det minste rommet jeg har hatt på lenge på noe hotell, men det duger vel for et par netter....

JonF
04-06-2010, 19:56
God kveld fra Oslo. Da har man vært uten telefonforbindelse i 12 timer and counting... Porterte over til Chess i går. Da jeg våknet i dag ble jeg møtt med "Ingen tjeneste" på min iPhone ..og slik har den vært i hele dag. Lite hyggelig start som Chess kunde, og nå begynner jeg å bli noe forbannet. 12 timer uten mobil i 2010 er uakseptabelt.
Dermed ble dagen på jobb rimelig amputert og da tok jeg en tidligere kveld enn planlagt.

Nå er snart midda'n på bordet ..og så blir det vel litt film i kveld tenker jeg. I morgen venter det fysiske utfordringer :p

Someone
04-06-2010, 22:58
Da blir det i alle fall to flynerder på Ullevål i kveld ^_^ Jeg er invitert av en leverandør og skal først få litt mat og drikke på Ullevål Business Class Lounge :drink Sitteplasser til konserten har man også, så det blir jo spennende å se om knyttnevetesten blir bestått :p

Ha en fin fredag!

Super konsert og terningkast 6 spør du meg. Men mens du satt på UBC og spiste biff var jeg på gulvet å rocka.......men nå trengs det mer øl:drink

OSL-MRU
04-06-2010, 22:59
God kveld av det som er igjen av nok en nyyydelig dag her i Oslo! :)

Dagen har egentlig gått med til litt rydding av klasserom på skolen, før elevrådsmøtet ble åpnet klokken 10.00. Var ferdig der klokken 11.15, og da dro jeg hjem før French Open begynte på TV. Altså ikke så mye spennende som har skjedd i dag ;)

Da ønsker jeg dere alle en riktig fin kveld videre!! :colgate:

mikro
04-06-2010, 23:41
God ettermiddag fra Calgary.

Deilig med sol, men noe ekstremvarme er det ikke, 17 grader akkurat nå. Ingen spesielle planer for dagen i dag, men morgendagen byr vel på litt pengebruk. Skal kjøpe et nytt digitalkamera og en billig hybridsykkel. Gode sykkelforhold her, men gidder ikke å bruke mye penger på en sykkel når den jeg har i Norge er kjempebra og jeg ikke kommer til å ta med sykkel tilbake når jeg flytter tilbake til Norge.

God fredag ønskes alle :)

Happyflyer
05-06-2010, 00:36
Da er man innlosjert på Rica Strand Hotell i Bergen. Rommet er det minste rommet jeg har hatt på lenge på noe hotell, men det duger vel for et par netter....

Ikke fortvil, om jeg husker rett har de den beste baren i byen hvis du foretrekker whisky eller cognac.
De har større rom i de øvre etasjene. Spør etter dem.

jcnorway
05-06-2010, 00:55
Super konsert og terningkast 6 spør du meg. Men mens du satt på UBC og spiste biff var jeg på gulvet å rocka.......men nå trengs det mer øl:drink

Super konsert ja! Skikkelig stemning og glimrende live performance.

Jeg ønsker meg sånn t-skjorte-kanon som bandet hadde med seg :colgate:

TOS
05-06-2010, 00:59
Ikke fortvil, om jeg husker rett har de den beste baren i byen hvis du foretrekker whisky eller cognac.
De har større rom i de øvre etasjene. Spør etter dem.

Fullt hotell ifølge resepsjonisten. Har rom i 7. etasje og høyere kommer du ikke, men rommet er nok sørgelig lite.....:) Jeg klarer meg. Skal ha 4 netter på Intercontinental Warsaw fra søndag av i Club Room, så jeg satser på at det kompenserer....:)

FlightDeck
05-06-2010, 01:06
Fullt hotell ifølge resepsjonisten. Har rom i 7. etasje og høyere kommer du ikke, men rommet er nok sørgelig lite.....:) Jeg klarer meg. Skal ha 4 netter på Intercontinental Warsaw fra søndag av i Club Room, så jeg satser på at det kompenserer....:)

Veldig kjipe standardrom på Strand Hotel - jeg foretrekker Varg Veum-rommet. Sjekk også ut Varg Veum-baren!

TOS
05-06-2010, 01:13
Veldig kjipe standardrom på Strand Hotel - jeg foretrekker Varg Veum-rommet. Sjekk også ut Varg Veum-baren!

Har vært i baren, og den er kjekk.:) Alternativtet til Strand var nesten dobbel pris på de fleste andre hoteller i Bergen (festspill tar sin del av hotellkapasiteten). Søndag blir det imidlertid LH til FRA og så videre til WAW, og selv på økonomi pleier det å være en behagelig opplevelse. Fikk meg også klappsete på siste halvdel av turen inn til Bergen, så jeg er well happy :D. Hyggelig crew, veldig god stemning på flight deck, og fabelaktig utsikt.

Happyflyer
05-06-2010, 01:16
Veldig kjipe standardrom på Strand Hotel - jeg foretrekker Varg Veum-rommet. Sjekk også ut Varg Veum-baren!
Varg veum-baren er bra, ja. Sjeldent jeg bestiller irish-coffe, men i den baren greier(greide) de den perfekt hver gang.