View Full Version : Scanair Luggagetags
Jeg har sett etter noen originale tags til å ha på bagasjen min. Det nærmeste jeg kommer er tagene til FlyerTalk. Burde ikke Scanair ha sine egne tager i shopen?
Det er sikkert flere her inne som kunne tenkt seg en Scanair tag .
Kanskje de kan bruke den nederste her som mal http://images.marthastewart.com/images/content/web/pdfs/pdf1/0605_luggagetags.pdf
Men hadde vært gøy det!
^_^ ^_^
Jeg har sett etter noen originale tags til å ha på bagasjen min. Det nærmeste jeg kommer er tagene til FlyerTalk. Burde ikke Scanair ha sine egne tager i shopen?
Det hadde vært noe. Så kan de som er her inne og sitter på innsjekk på de forskjellige flyplasser se om en er på scanairforumet. Så kan stuerene som er inne på scanair yte litt ekstra service for scanair folket. ;)
Her er flyertalk sine :
http://www.webflyer.com/ft/cart/images/tagonbag.jpg
Jeg har bestillt 5 slike men ville heller brukt Scanair sine om det fantes.
ATC-flyradar
15-06-2010, 20:30
Jeg er med - kjøper 5 stk med Scanairmerke på - hvis noen skal produsere dette.
Hvem andre er med hvis det blir produsert ??
Jeg køber også gerne 5 stk
ATC-flyradar
15-06-2010, 20:57
Chritian her kan du bestille tags eller skal jeg ordne dette for deg mot royaliti for dit merke ? :)
http://www.crewtags.com/custom.php
Jan
ENGM 911
15-06-2010, 21:31
Chritian her kan du bestille tags eller skal jeg ordne dette for deg mot royaliti for dit merke ? :)
http://www.crewtags.com/custom.php
Jan
Da blir det sikkert bra, "royaliti" og greier høres flott ut. :skep Tror jeg avventer å bestille før jeg ser sluttproduktet.
ATC-flyradar
22-06-2010, 18:21
Er det slike du tenkte på ??? ;)
http://i235.photobucket.com/albums/ee132/Freelance-photo/bilde.jpg
Jan
SAS-Steward
22-06-2010, 22:37
Jeg tar 5.
Er det slike du tenkte på ??? ;)
http://i235.photobucket.com/albums/ee132/Freelance-photo/bilde.jpg
Jan
Yep! Har du laget dem selv?
Vi har en liten diskusjon på bakrommet, for å se om vi får til noe bestilling.
ATC-flyradar
23-06-2010, 07:59
Jeh har fått laget 2 stk av disse - sammen med et par andre - disse finner du på et annet radar-flyforum (kan taes for at reklamerer her - derfor vises de ikke her) - disse kome fra USA direkte, og her adressen og prisene: http://www.crewtags.com/custom.php
Hvis man lager 100 stk - 2 sidig koster hver enkelt $5.27 + frakt + handling + moms = kr. - vites ikke - så jeg forsøker å få dette gjort her til lands og rasker levering - så følg med.
Jan
AirbusTrond
23-06-2010, 08:42
Tøft! Jeg vil ha fem slike ! :cool:
S. Holberg
23-06-2010, 14:01
Må nok ha ett par slike jeg også ;)
ATC-flyradar
23-06-2010, 19:55
Det for bli opptil Scanair administratorne som må bestemme om de skal bestille slike eller ei. Jeg vil ikke tilby slike her på dette forumet før Admingutta for snakket nok om dette på sitt moderatorforum. Hvis de bestemmer Ja dete vil vi tilby medlemmene til Scanair sine medlemmer - så kan jeg hjelpe til for å ordne dette, hvis dette er ønskelig.
Et annet tema innen samme gren er samlekort, at man velger av sine egner bilder lager samlekort ( ensidige ) i fire farger av sine bilder eller om Scanair velger en serie bilder av flytyper, eller fly fra ulike flyselskap osv - det som gir TAG en slik dyr pris er skrivefeltet som må silketrykkes, slik at man kan skrive på dette 0,76 mm tykke plastkortet. Her kan man lage kort ved at medlemmene får en aktraktiv pris og litt penger til forumets drivere ved at medlemmene kjøper lit for å samle.
God St Hans.
Jan
AirbusTrond
24-06-2010, 10:47
Hadde vært fint å få før ferien ! :cool::fly
Blir bestilt nå - vi kommer tilbake med leveringsdato så fort de passerer transittpunktet.
S. Holberg
24-06-2010, 16:21
Flott! :)
....
ok, folkens - taggene er i bestiling hos Crewtags i USA, og shippes via Scanair USA East. For å dekke kostnadene - inkludert transport og administrasjon og ikke minst royalty til logo-designeren, valuta-risiko, svinn og hele pakka blir prisen NOK 50 + porto for én, eller NOK 100 inkludert porto (SE/DK/NO) for to.
Send gjerne (bindende) bestilling allerede i dag til scanairtag@scanair.no med navn, adresse og hvor mange tags du vil ha. Kommer tilbake med estimert leveringsdato når vi får det fra leverandøren.
(selv om du har skrevet bestilling her, så vil jeg helst ha bestillingen på mail, så har jeg kontroll på hvem som bestiller hvor mange, slik at vi ikke blir utsolgt)
ATC-flyradar
25-06-2010, 19:07
Bestilling sendt scanairtag@scanair.no
Jan
Da har de nådd første mellomstasjon her i Alpharetta, hvor repakking gjøres for den lange reisen over havet. Linselusa ble anskaffet på SAS-museet for et par uker siden. Kjøp en du også! (dagens plugging)
http://www.enfb.net/stuff/scanair.JPG
luggagetag eller linselus? evt begge deler? Kjøpe altså :-)
Hehe ... kjøp begge deler, så er du på den sikre siden og har støttet både museet og forumet. ;)
Ja, det spørs om de kommer seg over dammen, da :rolleyes: ;)
Twin Otter
12-07-2010, 21:51
Tag's er bestilt! En annen ting jeg lurer på. Hadde det gått an å fått lagt noen store klistremerker á la amerikanske bumperstickers? Med scanair logo på? Kona klarte å forveksle kofferten vår med en annens på flyplassen på forrige ferietur....
Kona klarte å forveksle kofferten vår med en annens på flyplassen på forrige ferietur....
Haha:) Det skal godt gjøres.
Haha:) Det skal godt gjøres.
Kunne vært mer pinlig - riktig koffert, men feil kone :lol:
AirbusTrond
13-07-2010, 16:12
Da lå to tags i postkassa i dag. Utmerket! De skal få luftet seg om en drøy uke. I alle fall den ene av dem. Mye bedre enn gullkort-tag, seff !
Jeg saa ikke dette geniale tilbuded foer naa. Kan de fortsatt bestilles? Om ja, sender jeg mail.
Har bestilt d. 25. juni, men intet hørt omkring betaling m.v.
Bestilling er nu sendt igen pr. mail.
ENGM 911
13-07-2010, 18:52
Tag's er bestilt! En annen ting jeg lurer på. Hadde det gått an å fått lagt noen store klistremerker á la amerikanske bumperstickers? Med scanair logo på? Kona klarte å forveksle kofferten vår med en annens på flyplassen på forrige ferietur....
Hei, var det dere som tok trillekofferten min fra BCN? Var noen år siden...men var tagget med "Siste flight fra Fornebu"
Det er fremdeles tags å få kjøpt. Send mail til scanairtag-alfakrøll-scanair.no med navn, adresse og hvor mange sett á 2 tags dere vi ha. Flyhi, dine er på vei
Her lå de i postkassa i går! takker og bukker.
Mottatt, og har vært vist på BGO og OSL i dag.
Mvh,
Det blir en ny runde i kveld med registering av innkommne innbetalinger og utsendelser
FBU 4EVER
15-07-2010, 13:51
Mine debuterer i kveld på OSL-CPH-PEK!:fly
Da er tagen festet på Samsoniten min som skal til NYC på Lørdag og MCO på Tirsdag.
jcnorway
22-07-2010, 11:36
Kanskje sette i gang en "Scanair Luggagetag"-staffett?
Ta bilde av tag'en foran kjente landemerker rundt omkring i verden, så får vi dokumentert hvor bereist vi/tag'en er :)
Førstemann ut får starte en tråd i bilde-forumet ;)
LOL - god ide! Fillern at jeg ikke tok bilde i Dollywood.
Fyrte av sted en mail til oppgitt adresse 15/07, men ei fått noen bekreftelse på mottatt bestilling. Sendes slik bekreftelse ut, eller er det bare å vente spent på postgangen?...
Fyrte av sted en mail til oppgitt adresse 15/07, men ei fått noen bekreftelse på mottatt bestilling. Sendes slik bekreftelse ut, eller er det bare å vente spent på postgangen?...
Man får bestillingsbekreftelse, det fikk jeg hvertfall.. Bestilte 25/6, men forsatt ikke fått mine...
CK sitter og plasker med tærne i vannkanten på Sørlandet - det er mulig det har noe med det å gjøre .. ;)
CK sitter og plasker med tærne i vannkanten på Sørlandet - det er mulig det har noe med det å gjøre .. ;)
og ifølge Facebooken hans gjør han visstnok mere enn å bare plaske :colgate:
Hehe ...og iPhonen hans også - eller skal vi si eks-iPhone? :love:
sail4fun
24-07-2010, 22:43
Man skal ikke bade alene...
Derfor jeg heller ikke har hørrt noe da sikkert. Bare jeg får det til jeg skal til AMS 13.aug.
Tror jeg må bestille meg sånne. Ble stående igjen som "the odd one out" uten baggasjen i det baggasjebåndet ble tomt og stoppet opp i dag....
Blir jeg første jenta, eller? :colgate:
Fortsatt ikke fått noen tilbakemelding her. Hva skjer? Skal ut å reise 13.august og ville gjerne hatt dem til da.
Fortsatt ikke fått noen tilbakemelding her. Hva skjer? Skal ut å reise 13.august og ville gjerne hatt dem til da.
Først og fremst må vel CK komme tilbake fra ferie.....
Først og fremst må vel CK komme tilbake fra ferie.....
Kanskje han har dratt inn så mye på å selge tags og ikke dispatche at han har rømt til Brasil? :lol:
I følge Facebook kom han hjem for fire timer siden..
Ikke alene om å vente.. :p Kommer nok skal du se... :)
ok, folkens. Nå ligger det 11 konvolutter på kjøkkenbordet, som skal til Norge, Danmark og USA. Hjemme fra ferie onsdag, men med to dager som hjemmeværende husfar for en toåring og en femåring så har det ikke vært sjans til å gjøre noe med utsendelese. Sendingen til Nydalen har Posten tydeligvis ikke klart å få frem, så ny er på vei.
Det er fremdeles tags igjen, så bestill gjerne på scanairtag-alfakrøll-scanair-dott-no
Skriv hvor mange sett á 2 stk (ett sett koster NOK 100 / SEK 120) du vil ha - og (veldig viktig!) skriv adressen. Sender kontonummer tilbake og så fort penger er på konto sendes tags avgårde.
Twin Otter
06-08-2010, 21:59
ok, folkens. Nå ligger det 11 konvolutter på kjøkkenbordet, som skal til Norge, Danmark og USA. Hjemme fra ferie onsdag, men med to dager som hjemmeværende husfar for en toåring og en femåring så har det ikke vært sjans til å gjøre noe med utsendelese. Sendingen til Nydalen har Posten tydeligvis ikke klart å få frem, så ny er på vei.
Det er fremdeles tags igjen, så bestill gjerne på scanairtag-alfakrøll-scanair-dott-no
Skriv hvor mange sett á 2 stk (ett sett koster NOK 100 / SEK 120) du vil ha - og (veldig viktig!) skriv adressen. Sender kontonummer tilbake og så fort penger er på konto sendes tags avgårde.
`
Venter jeg også. Bestillt og betalt. Reiser 25/8 og hadde vært fint å hatt en tag med seg da.
en sending er også på vei til Helmer Hanssensgate i morgen
Twin Otter
07-08-2010, 01:16
Jeg gleder meg!
Da var taggene mottatt sammen med et flott SAS kort =) Jeg går ut i fra at kolli sjekket inn med denne på vil overgå all prioritet på baggasjebandene landet rundt? ;)
Mine hadde dette ned i postkassa mi også her idag.. Juhu !
Sammen med ett flott bilde av SAS A321 OY-KBK :up:
Twin Otter
10-08-2010, 22:14
Jippi, jeg fikk også et nytt kort i postkortsamlingen min i dag. I tillegg til to flotte tags!
sail4fun
12-08-2010, 12:37
Da har varene ankommet , og bagen har fått ny tag.
Andre enn meg som har betalt, men ikke fått?
Jepp! Har tittet spent i postkassa hver dag i ti dager nå ;)
Ja, men jeg har fått bekreftet de er sendt, så virker være noe tull med posten
Jeg har sendt en mail med forespørsel om kto.nr etc...Ikke hørt noe enda ( 3-5 dager siden )
Edit ; Unødvendig post - kan slettes....
Edit ; Unødvendig post - kan slettes....
Nei hvorfor det? Dette var jo din post # 2000 på forumet, gratulerer!!!:cool:
en ny ladning tags er på vei. Ble sendt lørdag. Det er fremdeles tags igjen på lager, løp og kjøp!
Nei hvorfor det? Dette var jo din post # 2000 på forumet, gratulerer!!!:cool:
HURRA for meg :D :drink
Da var mine i postkassen i dag. :)
FestiVal
09-12-2010, 12:37
Er disse å fa tak i enda? Jeg ønsker i såfall å bestille 5stk....
Hvordan gjør man det med betalingen?
Send PM eller mail til CK.
AleksanderM
02-06-2011, 13:26
Forsatt mulig å få tak i? :)
Forsatt mulig å få tak i? :)
Du får høre med CK på www.scanair.no.