PDA

View Full Version : God Mandags Morgen


sirpjalle
31-05-2010, 06:57
God morgen fra Forus!

Ny uke, nye muligheter.

Blir noen møter på meg i løpet av dagen, og en del småting som må unnagjøres...

Ha en fin dag forumister! :)

learjet
31-05-2010, 07:46
God morgen

Nå er det frokost med barna, før snuppa leveres i barnehagen.
Ser ut som det kan bli en varm og solfylt dag i dag. Så det blir nok å putte knotten i vogna og ta seg en lengre tur i nærområdet.

Ønsker alle en trivelig dag

S

baselutvann
31-05-2010, 07:47
God morgen :)

Idag er det 1500 meter og rydding på programmet. Blir vel muligens en tur ut i skogen vis jeg er heldig..

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :)

zico77
31-05-2010, 07:56
God morgon frå Trondheim!

Endelig mandag! -tilbake på kontoret, og klar til å snurre i gong arbeidet. Ei god veke, litt reising, og ellers som før :) Ha ein fin dag alle saman!

BSSW
31-05-2010, 07:57
God morgen fra Tananger

Etter Psyk101 i går og ferdig skriving av TR, så kom en seg i seng sent i går. Trøtt i trynet når jeg stod opp idag...

Og rett igang når jeg kom på jobb idag også...

Men satser på å få ut TRen idag, så slipper jeg de der 2 masekoppene, for denne gang i hvert fall ;)

Sol ute, og jeg sitter inn og jobber... jau... :p

Ha en fin dag forumister :)

Someone
31-05-2010, 08:06
God morgen fra Oslo. Som vanlig på en mandag morgen er jeg litt sent ute, men solen skinner ihvertfall så bør bli en bra dag. Siden heller ikke denne gangen tok Drillo ut noen av spillerene til Dynamo Godlia til landslaget har ikke vi landslandspause, og serien går som normalt så det blir fotballkamp i kveld.....taktikken blir som vanlig å dra ned tempoet og satse på vår ujevne bane skal få tilfeldighetene til å tippe vår vei. Ha en fin dag

ClassOne
31-05-2010, 09:13
God morgen fra Haugesund. Sol og sommer her i dag, sitter på jobb med kaffekoppen og prøven å motivere meg til en oppstykket uke. Først 2 dager på jobb, så 2 dager samling i hovedstaden med landskamp og øl, før det er tilbake torsdag kveld for å pakke om bagen. Fredag morgen settes kursen til Sommerland cup i Bø med guttungen.

Ha en strålende dag folkens :)

Farmer
31-05-2010, 09:28
God morgen fra flytoget. En fin start på uken med 2 helt fulle flighter med WF og SK som selvsagt var i skarp rute. Fikk cockpitplass på min første flight i dag, noe som alltid er en herlig start på dagen. Nå blir det en dag på Fornebu, før det bærer hjem i kveld for å snu.. Onsdag blir det en tur til Nice, slik at det blir en hel masse flyging denne uka!

Bizflyer
31-05-2010, 10:01
God morgen 2 fra Flytoget!

Idag er det møter i Oslo som står på programmet, før SAS tar meg hjem igjen i ettermiddag.

BF:cool2

LNv22
31-05-2010, 10:12
God morgen fra Oslo!

På plass på jobb og går igjennom innboksen...
Regner med det blir en lang dag. Trening i kveld hvis det blir tid.

Ha en fin dag!

LN-FHU
31-05-2010, 10:21
God formiddag fra Trondheim

Jobben er godt igang, jeg er gressenkemann i denne uka så det blir en hel masse late dager....NOT !!! Har da fått arbeidsliste ;)

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

OJB
31-05-2010, 10:37
God formiddag fra Forus,
Et fantastisk flott vær her i sørvest.
Det skal vare ut over uken sier værfolket.
Ukens første arbeidsdag starter greit.
Deretter går det over i noe høyere tempo med OSL tur i morgen og påfølgende ABZ tur onsdag.
Ha en fin dag folkens.

Savipix
31-05-2010, 10:48
God morgon från Sigtuna!

Hemma hos föräldrarna och ordnar lite småsaker innan det blir återintåg in i SAS gruppen imorgon kl 0900. Skall bli otroligt roligt att komma igång igen.

Solen skiner och det kan bli en riktigt bra måndag! :)
Ha en flott dag forumister!

FBU 4EVER
31-05-2010, 11:59
God morgen fra et solfyllt Nærsnes. Snart lunsj. Telefonvakt til 20:00. Håper ikke at jeg blir kalt ut, for jeg skal lede klubmøtet ikveld, og har ordnet med en foredragsholder som askeskyen satte en stopper for sist.
Ha en fin dag.

LN-MOW
31-05-2010, 13:18
God morgen fra det store land i vest. Her er det helligdag i dag. Memorial Day er dagen hvor man hedrer alle som har mistet livet i landets tjeneste.

Men siden guttungen skal paa ridecamp denne uken er det tidlig opp for aa faa ham over til stallen. Deretter blir det vel en tur bortom torturkammtreningsstudioet for aa svette av en kilo eller to ...

Elling
31-05-2010, 13:20
God morgen fra Oslo. Da var arbeidsdagen ferdig. En hektisk dag på gate @ OSL.. Men Alle fly jeg sendte gikk før rute :) Nå er det plen klipperen som kaller.. Ting gror fort i dette vært... Ha en fortreffelig dag alle sammen :)

mikro
31-05-2010, 15:34
God ettermiddag fra SAS loungen på LHR. Snart avreise med AC853 til Calgary.
En B763 skal fly i dag.

God mandag :)

Bizflyer
31-05-2010, 16:34
God ettermiddag fra OSL!

Overrasket over hvor mange folk det er her i ettermiddag. Køæne for sikkerhetskontrollen var lang som et vondt år. Startet nesten ved døra ut. Allikevel var det 3 luker som ikke var åpent. Innenfor kryr det av folk. Virker som det er en del turister. Det er kanskje blitt vanlig at helgeturer avsluttes på mandagen nå? Var nesten ikke en sitteplass å finne. Halvtime til flyet tar meg hjemover. Blir vel stinn brakke det også ser det ut til. Selv med DY en halv time tidligere. Til og med SAS avgangen til Oslo kl 0850 i dag var full, noe den ikke pleier. DY går halvtimen senere, og det så ut til at det satt endel folk og ventet på den også!

Kanskje det er gode tider på vei for flybransjen igjen??

BF:cool2

Polaris
31-05-2010, 16:39
Etter Psyk101 i går og ferdig skriving av TR, så kom en seg i seng sent i går. Trøtt i trynet når jeg stod opp idag...


Igjen, burde jeg føle meg noe skyldig? :lol:

------

Innom heime for å hive innpå litt hurtigkokt makaroni og biffstrimler, før det er retur til universitetet. Siste innspurt før eksamen numero dos, som jeg har på onsdag. T minus 1 uke til jeg er ferdig med ALLE eksamener.

BSSW
31-05-2010, 16:51
Igjen, burde jeg føle meg noe skyldig? :lol:
Min munn er... http://www.messentools.com/images/emoticones/msn6/www.MessenTools.com-MSN6-boca-cerrada.gif

;)