PDA

View Full Version : God 2. pinsedag.


Twin Otter
24-05-2010, 06:29
God morgen i Norge. Her hører man på litt musikk og spiser litt frokost før man straks skal ta turen ut på jobb for ukas første formiddagsvakt. Siden det er fridag i dag og krysser jeg på at det blir en rolig start på uka.

Ha en fortreffelig dag!

Savipix
24-05-2010, 06:57
God morgon från Sverige!

Normal arbetsdag idag. Någon stjärna kom på att det är en bra idé att börja en kurs 0730 ute på ARN. Ooooops, det betyder att jag borde komma mig ur sängen, i duschen och på väg. (Skönt med 10 min ut). Ha en flott dag!

Bizflyer
24-05-2010, 07:39
God morgen!

Her er man tidlig oppe og strax ute på veien mot Oslo. Color Magic venter for oss i dag og en forhåpentligvis hyggelig tur til Kiel.

Ha en fortsatt fin dag, pinsevenner!

BF:cool2

FBU 4EVER
24-05-2010, 08:21
Fikk utkall på standby igår, og idag bærer det løs mot NRT. Litt frokost før bagene pakkes. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.

Og der ringte de fra SAS Intercont. Production. NRT blir noen timer forsinket, og ny innsjekkingstid på OSL blir 15:30. Da sto jeg tidlig opp til ingen nytte.

Twin Otter
24-05-2010, 08:26
God tur kaptein!

Utflyttet
24-05-2010, 08:47
God tur til alle.

Her skal siste overblikket på fotobaggen kastes, før jeg skal ut å være offisiell syklist-spotter i dag. En del hundre stakkarer skal legge ut på Skjærgårdsrittet og arrangøren har som vanlig spurt om jeg ikke vil på tur med kamera.

Ha en bedre dag! :)

-A

jcnorway
24-05-2010, 09:10
God morgen fra bygde-Norge.

Her skinner solen og kuene lager lyd. Om et par timer setter man seg på bussen tilbake til sivilisasjonen, noe jeg ser fram til :)

Godt med fri i dag og en ny 4-dagersuke. Det som trekker ned er at dette er siste røde dagen før jul :rolleyes:

God 2.pinsedag alle sammen!

Polaris
24-05-2010, 10:19
Da sto jeg tidlig opp til ingen nytte.

FY så horribelt. Verste sløset som finnes, jeg føler med deg....!! (Ganske seriøst ment også ;) :p )

---

Du vet du har hatt en flyfokusert helg, når du drømmer at du kjører til "spotter-vollen" og ser på fly om natta også. Tar meg i å tenke "herregud så sjuk jeg har blitt", men så lenge man er lykkelig sjuk så gjør det vel ingen ting.....? :drunk:

JoeW
24-05-2010, 10:43
God morgen fra Copenhagen Business School - og lesesalen - da hovedbiblioteket var fullt 2 minutter etter at dørene åpnet ble man litt forsinket i oppstarten, men man er ihvertfall i gang!

Siste flyttefinish i kveld - muligens sushi med en venninne da kjøkkenutstyret mitt allerede er tollet inn i NOrge!

mikro
24-05-2010, 11:03
God morgen fra et solfylt, men småkjølig Asker.

Planene for dagen er vel å møte noen venner og ordne sykkelen min klar for en sykkeltur. Har vært ubrukt og lagra i garasjen siden oktober.

Ha en fin 2. pinsedag.

AirbusTrond
24-05-2010, 11:08
God morgen fra et sted mellom Berlin og Dressen. Skya i dag, men en uteøl i Dresden skal jeg ha :-)

LN-AØR
24-05-2010, 11:09
God morgen fra Oslo. Som alle sikkert vet begynte French Open i går, så dagen i dag vil nok bli tilbragt inne foran TVen. Ikke dumt. Ha en flott dag folkens! ;)

Discus
24-05-2010, 11:10
God formiddag - her er morgenøkten unnagjort, nå blir det enda en kopp kaffe og *sukk* litt jobbing. Får satse på å ta igjen det tapte senere. Godt man har god wlandekning og strøm på hjemmeutekontoret, som rapporterer om 16C og strålende sol. Skal få gjort litt utendørs husarbeid mellom slagene også, 3 liter terrasseolje skal fordeles horisontalt.

CFM
24-05-2010, 11:14
God morgen fra et solfyllt Wien. Ser ut til at været holder til et par akroturer idag, så da blir det minst en tur med passasjer og en tur med egentrening :)

Someone
24-05-2010, 11:15
God morgen fra Oslo. Her har man stått opp etter 9,5t søvn og man er i ferd med å lage seg frokost. Nydelg dag i går som først ble brukt til en park date med jordbær, før det ble å bli med familien til Hos Thea for å feire farmor og farfars 57års bryllups dag.....he he som eieren/kjøkkensjefen så: "Gratulerere, min personlige rekord er 3 år" :p Etter frokst har jeg planer om en løpetur, før noen kamerater kommer over for å se fotball i kveld. Ha en fin dag

zico77
24-05-2010, 12:45
God dag frå Trondheim!

Då er eg også oppe, og fått i meg frokost frå kjøkkenloungen ;) Det blir å fortsette med utvask av den gamle leiligheten, så det er litt tiltak å komme i gong, men i løpet av ein kopp kaffi eller tre, så kommer eg meg nok avgårde. Det skulle jo liksom vera deilig å ha ein dag ekstra fri, men det er liksom så mange arbeidsoppgåver.....

Ha ein fin dag alle saman!

Bizflyer
24-05-2010, 14:02
God ettermiddag fra Oslo fjorden!
Her kom man seg i bil fra Krsand til Oslo på 3 timer og 45 minutter, hvilket er ny rekord. Nå er det riktignok over et år siden jeg kjørte den veien, og det har kommet noen nye motorveier siden den gang, så noe fartssvin har jeg ikke vært.

Nå skal det nytes en tur på bøljan de blå! Hvor er champagnebaren, mon tro?? ;)

BF:cool2

learjet
24-05-2010, 15:03
God ettermiddag

En rolig dag med familien, noe som er veldig hyggelig etter noen dager på tur.
Nå er snuppa på vift i nabolaget sammen en nabojente, mens far har skrudd sammen en ny liten benk til en liten veranda vi har.

Snart blir det å hente frem uniformen og ta turen til OSL for å snekre et Loadsheet.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Martin
24-05-2010, 17:00
G'ettermiddag fra Maura.. Sliter bare littegrann med jetlag, visstnok :p. Sloknet klokken 12 i går, våknet litt utpå kvelden, var så våken fram til ca. 07:30 i natt, før jeg sov fram til nå, dog med noen våkne"episoder" utovr formiddagen/ettermiddagen. Jeg gleder meg til jobben i morgen.. :rolleyes:

Ikke så mye skjer i dag. Pakke ut litt, tenker jeg, og ikke så mye mer.

God mandag ønskes :)

AirbusTrond
24-05-2010, 22:04
Dresden mente jeg seff. Tradisjonell surstek mm til middag nå. Sol midt på dagen, men ellers noe regn. Abfart nach wroclaw 0845 morgens.