PDA

View Full Version : Allerede torsdag morgen


EB
20-05-2010, 05:56
Uken går unna - allerede torsdag morgen... Nå venter en spasertur til byen for å hente bilen som ble satt igjen etter en meget hyggelig mottakelse i den belgiske ambassaden i går ettermiddag/kveld. Ellers byr dagen på diverse interne møter. Ha en flott torsdag.

PerJen
20-05-2010, 06:19
God Torsdag Mogen fra Bodø.

Grått og regn ute, spiser frokost og skal se en episode av Close to Home.

Våknet tidlig i dag, skal ikke på skolen før klokken 10. Men men.

Ha en fin Torsdag!

sirpjalle
20-05-2010, 07:11
God morgen fra Forus!

Da var det søren døtte meg torsdag allerede....

Ny dag, nye muligheter.

Ha en fin dag forumister! :)

OSL-MRU
20-05-2010, 07:28
Riktig god morgen fra Oslo!

Her er det sol, og gradestokken viser 20! Ahhh - herlig! :up:
I dag begynner dagen når jeg begynner på skolen kl. 11.00, men inntil det daffer jeg nok bare rundt.

Ellers har jeg ingen planer for kvelden, kanskje dra på Haga Golf for å ta en runde? Noen som vet om banen er bra nå?

Da ønsker jeg alle forumister en super dag! http://serve.mysmiley.net/sign/sign0011.gif (http://www.mysmiley.net)

zico77
20-05-2010, 08:03
God morgon frå Trondheim, og ja
Uken går unna - allerede torsdag morgen
-du har så rett så rett! Tida fyker! Snart er det jo ferie her ;) Det har vore regn i natt, noko som gjere situasjonen for bjørkepollenallergikere ørlite bedre. Uansett innearbeid i dag. Ha ein fortsatt fin dag alle saman!

Discus
20-05-2010, 08:21
God morgen fra Lysaker. En kombinasjon av litt av hvert på himmelen, og noen få regndråper som traff bakken her i dag.

En dag igjen til helg, og deretter enda en 4-dagersuke, men først litt mer kaffe og jobbing.

learjet
20-05-2010, 08:36
God morgen fra Helsinki.

Akkurat ankmmet med DY fra OSL. Nå er det 4 dager med kurs
som står på planen.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

grindstein
20-05-2010, 08:49
En riktig god morgen godt folk. Sitter i skrivende stund på OSL. Skal en tur til KSU og Smøla.

Ha en riktig god torsdag og det er praktisk talt helg.

Someone
20-05-2010, 08:52
Mornings fra Oslo. Da har også jeg kommet meg på jobb, etter jeg kom litt senere i seng enn jeg bør i går. Mer enn nok å gjøre i dag også. I kveld står en tur på Sats på programmet, samt rydde litt i leiligheten siden den ser nesten ut som en bomba sigøynerleir. Ha en fin dag

LN-FHU
20-05-2010, 09:23
Go formiddag fra Trondheim :)

Her er man på jobb, i kveld blir det kompistreff med beinhard go-cartkonkurranse. Må den beste vinne :up:

Ha en strålende dag folks :) :)

AirbusTrond
20-05-2010, 09:34
God morgen - uken flyr ! Må tidlig på kveldsvakt til nok et "koselig" allmøte. :rolleyes: Uansett utfall så får jeg bruke litt av den ekstra tiden til å bestille tog Dresden-Wroclaw og skrive ut litt billetter etc. :) Have a nice day! :D

BSSW
20-05-2010, 09:46
God morgen fra Tananger

Her er dagen i "avslappingens" tegn. Har en ting jeg skal gjøre idag, og har ikke noe travelt med å få det ferdig ;) Trenger ikke å stresse i hvert fall ;)

Det blir varmere i været også :)

Ha en fin dag forumister :)

Concorde
20-05-2010, 09:52
Litt regn i luften i Sandvika nå, men jeg har noen møter utover dagen pluss en rask tur til Sollerud på slutten av arbeidsdagen. Det er stor fare for at en ny restaurantbåt åpner i Sandvika i dag og den skal prøves i kveld.
Må også vaske litt klær og pakke litt til hytta i morgen.

LNv22
20-05-2010, 10:14
God morgen fra Oslo!

På plass på kontoret med toppet kaffekopp og gleder meg stort til ball i Paris i helgen!

Nå er det bare å peise på for å få unna de mest kritiske hastesakene, for så å sette seg på flytoget i halv fem tiden. Turen sydover går med LH; OSL - MUC - CDG.

Da har også jeg kommet meg på jobb, etter jeg kom litt senere i seng enn jeg bør i går.
Vellykket sushidate i går? Fikk ikke lagt inn noe svar i går, men jeg er stort sett veldig fornlyd med Cosmo Thai Sushi og Bryggen Shushi på Aker Brygge!

Ha en flott dag!

Someone
20-05-2010, 10:22
Vellykket sushidate i går? Fikk ikke lagt inn noe svar i går, men jeg er stort sett veldig fornlyd med Cosmo Thai Sushi og Bryggen Shushi på Aker Brygge!


Ja, Bryggen var bra, og det var såpass vellykket at vi etter maten dro videre for å ta noen glass vin :)

Bizflyer
20-05-2010, 10:34
God formiddag fra Krsand!

Her skinner solen og tempen passerte 20 grader allerede før kl 0830. Så i dag ble jakken lagt igjen hjemme! Deilig. Eneste jeg er skeptisk til er at når det blir så mye fin-vær så tidlig, pleier juli og bli elendig. :rolleyes:

Vanlig kontorjobbing i dag, før det blir en tur til Grimstad i kveld. Og i morgen er det helg.

Ellers konstaterer jeg: T-27 det nærmer seg, det nærmer seg!!

BF:cool2

Henshaw
20-05-2010, 10:42
Gårsdagens sol er byttet ut med skyer og regn, selv om det er godt og varmt ute. Sola skal i følge mine kilder komme tilbake senere på dagen. Etterpå skal kjøreskolen suge enda mer penger ut av meg, da man skal ha teoritime til langkjøring. :rolleyes:

OJB
20-05-2010, 12:10
God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Her ble det endringer i jobbreise planen igår og tur til OSL taes i morgen i steden.
Billett og sete er ordnet med den sedvanlige SK4002 flighten.
En tur i morgen og så er det Pinse.
Ha en fin dag alle i finværet.

LN-MOW
20-05-2010, 12:53
G'morgen, ja ... vondt i kroppen etter gaarsdagens tortu...treningsoekt. Faar ta en tur innom etter aa ha droppet av guttungen og banke opp fangevokt strekke ut litt.

Ser ut til a bli en fin dag, men luften er litt for stinn av pollen og dritt til at jeg orker a sitte ute paa terrassen. Men jeg har det fint paa hjemmekontoret med verdens beste kontorkamerat. Saa lenge han ikke snorker ....

Hickok
20-05-2010, 13:52
God formiddag fra Bergen. Her startet dagen svært så tidlig til å være fridag, og jeg er allerede kommet hjem etter årets andre golfrunde på Meland. Perfekt måte å starte dagen på egentlig!

JoeW
20-05-2010, 20:10
God aften fra Køben - etter opera i går kveld blir det i dag semesteret og årets siste torsdagsbar på skolen - dog har man avtalt oppgaveveiledning imorgen klokken 09, så får man forsøke å holde det hele innenfor visse grenser. Ha en god kveld!