PDA

View Full Version : TGI Friday


EB
07-05-2010, 05:51
Glad fredag morgen fra hovedstaden. Nå venter en times trening før jobb - og en haug med interne møter. Ha en flott start på helgen - måtte våren komme i form av varme også!

Hickok
07-05-2010, 06:01
God ettermiddag fra avd. veldig langt øst. Her er det snart tid for fredagsmøte, og deretter går det mot kveld. Jeg fant plutselig i går ut at det er fridag på søndag, grunnet 09.mai. Dette er en av de helligste dagene i Russland, og dermed en av våre 6 fridager her borte. Klager ikke på det! :) Dermed er det mye som tyder på at lørdagen blir avrundet med en bytur og noen :drink hører vel da også med skulle jeg mene (kan jo ikke bli ansett som en som Bizflyer ikke stoler på..)

Ha en flott vårdag kosmonauter!

Someone
07-05-2010, 06:32
God morgen fra Swiss Business Lounge i Zürich. Fryktelig tidlig, men om litt gaar ferden videre til Warszawa hvor noen kamerater ankom fra Oslo i gaar kveld......jeg maatte bare ha en liten milage run og Champagnegallop via ZRH paa veien.....ellers er det vel alle tegn paa at dette blir en fuktig helg:drink:colgate:

Concorde
07-05-2010, 06:41
En ting er i hvertfall sikkert. Det er ikke noe poeng å reise til Riga for frokostens del! En tur til og jeg er tilbake til gull. Det burde jeg bli neste uke.

sirpjalle
07-05-2010, 07:09
God morgen fra Stavanger!

Kan se ut av vinduet at det er strålende solskinn gitt.

Så nå er det å få i snuppene frokost og noen kopper kaffe for meg, og få sendt de avgårde på skole og barnehage før en atter travel fredag starter, men dog siste innspurt før jeg har landet et større prosjekt :)

Ha en fin dag forumister! :)

LN-FHU
07-05-2010, 07:14
Strålende fredag morgen fra Trondheim :cool:

Vi som ikke er i Riga,Zürich el. andre steder i Europa, og som holder hjulene igang i gamlelandet, får vel ta fatt på dagens dont. Det gode er at det er fredag og helgen står for dør :D

Litt planlegging av reise,innhandling av nødvensig stæsj og noe handling av møbler står på programmet.

Ha en flott fredag forumister :) :) :)

OSL-MRU
07-05-2010, 07:27
God morgen fra Oslo! Her har vi nok en solskinnsdag, et bra tegn! :)
Skal en tur på skolen, før kvelden går bort til familiemiddag i by'n.

Da må alle sammen ha en fin dag videre! :colgate:

zico77
07-05-2010, 07:30
God morgon #2 frå Trondheim!

Nokre raske timer så er det helg! -då blir det rekreasjon i tigerstaden, og ein brydlaupsfest :cool:

Ha ein solskinnsdag!

Tændis
07-05-2010, 08:19
En virkelig god morgen til alle! Må si det er utrolig godt å vokne opp med flysertifikatet ved siden av seg, dagen derpå... :D

Ha en fin dag i solskinnet!

JoeW
07-05-2010, 08:22
En virkelig god morgen til alle! Må si det er utrolig godt å vokne opp med flysertifikatet ved siden av seg, dagen derpå... :D

Ha en fin dag i solskinnet!

Gratulerer!

I Køben må det kriseleses før muntlig eksamen mandag - med litt flaks avslutter jeg lesedagen ved 18-tiden... Ingen fuktig helg planlagt altså!

Utflyttet
07-05-2010, 08:22
Morn morn fra Bergen.

Småforkjølet og skal ligge strak ut i dag, nesten. I kveld blir det en rask tur til Tiggerstaden for noe nødvendig arbeide, og med et tidlig fly i morgen tilbake. Ellers blir det en rolig helg. :)

-A

sukram
07-05-2010, 09:04
Strålende sol i Tromsø, sitter med dagens oppgaver foran meg på kontorpulten. Her går det slag i slag, kjenner jeg gleder meg til dagen nærmer seg ettermiddag. Helgefri står høyt i kurs hos meg ihvertfall.

FBU 4EVER
07-05-2010, 09:13
En virkelig god morgen til alle! Må si det er utrolig godt å vokne opp med flysertifikatet ved siden av seg, dagen derpå... :D

Gratulerer!

Skyfritt og 8 grader på Nærsnes i morgentimene. Noe døgnvill etter flere dager i Østen, så det ble oppstandelse 07:15 og havregrøt til frokost. Nå venter en bunke med aviser som skal skumleses. Mandagens request i lokalavisa for kandidater til klubbens "Gutten i Røyken"-pris har gitt seg utslag i en rekke gode kandidater, og de skal vi i kommittèen diskutere i løpet av helgen.
Ellers går dagen med til svært lite, bare ren avslapning.
Ha en fin dag.

Savipix
07-05-2010, 09:30
Grattis till certifikatet!

Solen skiner i Uppsala och jag vädjar till Fellowship att han ber sin chef om sol här imorgon när mina goda vänner gifter sig.

Nu skall det skrivas, ha en flott dag!

AirbusTrond
07-05-2010, 09:34
God dag! Av vakt 2330 og på 0600 - hardt liv! Så man blir nok trøtt utover dagen, så blir nok heller Centra-shopping og hjemmehygge enn pils i vårsola. Have a nice day!

OG: Gratulerer Tændis !

LNv22
07-05-2010, 09:56
En virkelig god morgen til alle! Må si det er utrolig godt å vokne opp med flysertifikatet ved siden av seg, dagen derpå... :D

Ha en fin dag i solskinnet!

Gratulerer så mye!

Selv har jeg akkurat kommet meg gjennom dagens post og skal snart gripe tak i dagens saker..

Det ser ikke ut som det blir en tidlig helg for min del; regner med å sitte her hvertfal til 21 i kveld.

I morgen skal man løpe Holmenkollstafetten og sprek som jeg er løper jeg naturligvis på firmaets 1. lag. :D

Ønsker alle en flott helg!

Bizflyer
07-05-2010, 10:27
God morgen fra Krsand!

Som "vanlig" på fredagen betyr det dobbel jobbing. Regner med å være ferdig i 3 tida i natt, og forhåpentligvis blir det 3 timers pause mellom jobbene.

I morgen er det 8. mai og da blir det markering med salutt og forsvarsminister til stede her i byen. Deretter bærer det til Dyreparken med familien. Gleder meg til øl i morgen kveld, jeg!

God elge, som en viss italiensk kokk utrykker det...

BF:cool2

Madman
07-05-2010, 11:13
God formiddag fra Råholt.

Her er det ikke mye som skal skje i dag kjenner jeg. Men får jeg ånden over meg burde jeg kanskje gjort litt ute i hagen. Eller ryddet litt i garasjen... Arbeidslysten er ikke akkurat til stede i dag.


Ha en flott dag. :)

En virkelig god morgen til alle! Må si det er utrolig godt å vokne opp med flysertifikatet ved siden av seg, dagen derpå... :D

Ha en fin dag i solskinnet!

Gratulerer! :) Nå må vi snart prøve å få til et lite Scanair Fly-in et sted. :)

Henshaw
07-05-2010, 11:16
God morgen fra Sandefjord.

Her er man godt i gang med litteraturanalyse av to bøker som skal flettes sammen til et tema. :8: Bullshit-faktoren er rimelig høy. :spin

Martin
07-05-2010, 12:02
G'fredag fra Maura. Klar for en siste innsats denne uken, før en skikkelig fæl tredagers uke neste uke. Det er 8 dager igjen til avreise, og i går kveld må jeg innrømme at jeg begynte å rote i klesskapet etter noen klær jeg ikke visste at jeg hadde, så da er pakkingen offisielt i gang ^_^.

God fredag ønskes alle :)

Polaris
07-05-2010, 12:03
Jippi, i dag er det akkurat 1 måned til man er ferdig med det mest kjedelige og kjipe universitetssemesteret man har hatt noen sinne! Forhåpentligvis, kan jo hende jeg må ta konteksamen i ett eller to av emnene :drunk:

Ellers skal jeg nå gå å drefse bikkja ut på verandaen. Prøver å regne sannsynlighet, mens bikkja sitter og gauler ved verandadøra og vil ut i solskinnet. Ikke for det, også jeg gauler litt inni meg for at jeg må sitte og regne matematikk i stedet for å gå i marka i dag... :p

EDIT: ja, og ha en fin dag folkens :)

JonF
07-05-2010, 12:06
God formiddag fra Oslo. Ble skikkelig syk midtveis i gårsdagens arbeidsdag, så måtte gå slukøret hjem. Hatt en natt preget av skikkelig tøffe feberfantasier, og formen er noe oppadgående. Pasa ikke helt å bli syk nå, men sånn er det nå ihvertfall.
Dagen i dag blir brukt til selvpleie. Bare så synd jeg ikke har kjerringa her nå :p

Med ønske om en bedre dag enn hva tilfellet er her! :)

OJB
07-05-2010, 12:21
God ettermiddag fra Sandvika,
Nonstop møte fra 08.00 er over, det blir lunsj "on the fly" på vei nordover til OSL med flytoget.
Plass på SK4025 er bestillt , sete 1F.
Så blir det helg.
Ha en fortsatt fin dag alle.

LN-MOW
07-05-2010, 12:53
G'morgen vestfra! Snart ferdig med min tredagers arbeidsuke - dog noen timer etter de fleste av dere ... ;)

Haaper paa en rolig helg - guttungen har annonsert at han vil at jeg skal ta ham med paa middelalderfestival i morgen, saa da blir det vel til det. Soendag blir det doemming.

Ellers er det aa krysse fingrene for Leeds-seier og direkte opprykk loerdag!

ClassOne
07-05-2010, 13:10
Ellers er det aa krysse fingrene for Leeds-seier og direkte opprykk loerdag!

Amen !!!!

God dag fra Haugesund, endelig kom vårtemperaturen hit også. Vært mye kursing å sertifisering de siste ukene, har blitt noen SK turer over fjellet. Men nå roer det seg, og neste uke er en kort uke. Helga skal brukes til sjøsetting og klargjøring av båter på hytta, og muligens litt planlegging av en Italiatur :)

Ha en strålende helg alle sammen :)

Discus
07-05-2010, 17:51
God ettermiddag fra Asker og Baracoa. Her det kald utepils i sola - ha en god helg!

LN-KFW
07-05-2010, 18:58
God kveld fra Sola. Sola skinner fortsatt og sommeren er virkelig på vei nå. :)
Nå venter en liten pizza feiring etter fullført Part krav på eksamen idag. :)

Concorde
07-05-2010, 23:46
God ettermiddag fra Asker og Baracoa. Her det kald utepils i sola - ha en god helg!

En frøken jeg datet en stund ramlet ned trappen der og 3 virvler forsvant. Best i Sandvika, null trapp. Riga er full rulle og vi har spilt bort rubbel og bit. Gleder meg til å slappe av på kontoret når jeg kommer hjem.

Tændis
08-05-2010, 00:52
Gratulerer! :) Nå må vi snart prøve å få til et lite Scanair Fly-in et sted. :)

Takk! Ja det må da være mulig å få til utover våren/sommeren :)