View Full Version : PHL, hvilken lounge ?
Skal ha LH hjem fra PHL den 18. mai og ser at det er div å velge mellom, både UA og US.. Noen som har prøvd dem ut og kan gi anbefalinger ?
Tommy777
05-05-2010, 18:40
US er mye større enn UA og triveligere. UA sin RCC er liten og ligger for seg selv midt mellom to concourse. Ingen gratis alkohol i noen av dem.
Takk for den... Kanskje bedre å tilbringe litt tid i en rølpepub.. Anbefalinger ? Ofte gjør jeg det på EWR også.. Mens fruen er i Presidents..
US er mye større enn UA og triveligere. UA sin RCC er liten og ligger for seg selv midt mellom to concourse. Ingen gratis alkohol i noen av dem.
Er det dusjmuligheter i US' lounge (tar det for gitt at det ikke er det i RCC)? Jeg har nemlig en 8 timers connection i PHL snart.. Tenkte å dra til byen en tur, for så å ta en dusj før flyet går videre til OSL....
Drar opp denne siden vi ble meget positivt overrasket over US Air Envoy lounge på terninal A West på PHL.
Annen etg, flott utsikt veldig lang og "tynn" . I ene enden selvbetjeningsbar med kjøleskap med 8 ølsorter, alle tenkelig cans med brus, juice etc og flotte viner..
Langs veggen fler "vinstasjoner" med snacks, frukt, kaker ( gode sådanne ) og ved andre enden et stort salatbord med nydelige salater, frukt salater , frukt etc.. Meget gode sådan. Og helt ved den andre neden, bar med bartender og sprit, vin...
Alt vederlagsfritt.. Alle vet at jeg absolutt ikke er noen lounge lizard, og det eneste jeg kan sammenligne i USA med er CO på EWR og IAH.. ( Og noen NW tidligere ). Denne lå i en klasse for seg selv. Holder utenom europeiske selskaper i USA.
Men A West er jo kun for "utenlandsreiser"... US Air har vel en til i domestic.Det er vel den Tommy mener ovenfor..
Pussig, BA var der utenfor, lurer på hvor de sendte sine ??
Holder med deg i at denne er bra. Har prøvd den selv en gang, og var positivt overrasket.