PDA

View Full Version : Glad mandag morgen...


EB
27-06-2005, 07:03
Siste innsats - en uke med arbeid før det blir litt ferie igjen... Overskyet nå klokken 06:00 - men det blir vel bra i dag også. Ha en bedre mandag!

LN-MOW
27-06-2005, 07:51
Mandag morgen byr paa avreise til Anchorage .. skal jobbe to flighter paa Elmendorf mandag kveld .. saa skal jeg ha fri tirsdag og onsdag foer det blir to flighter torsdag. Saa det skal nok bli tid til litt fotografering... :)
Har blitt innlosjert paa dette (http://www.millenniumhotels.com/MCIL.nsf/lu_hoteldoc/120$$hoteldescription?opendocument) pensjonatet .. ser lovende ut .. baren har utsikt over sjoeflyhavna! Her kan drekking og fotografering lett kombineres!

Savipix
27-06-2005, 08:33
Syd Europa oenskar ocksaa god morgon!

Inte en maenniska paa universitetet aennu klokcan 0730.. Skall snart ha 3 timmars examen i business law. 4 dagar till och sen saa aer jag paa ferie!

Foer dom som aer lediga ser det ut att bli en rikitgt fin dag daa det aer klart ute och en temperatur paa 22 grader.

En baettre start paa veckan tilloenskas er alla.

SK384
27-06-2005, 09:51
Og nordeuropa ønsker også en god morgen. Fint vær i nord i dag, 14 grader, lettskyet med litt glimt av sol.

Ellers nærmer det seg tid for biz jet'ene på Alta lufthavn nå når laksesesongen er kommet ordentlig igang. Vi får se om vi får tatt noe bilder etterhvert hvis det dukker opp noe spennende.

CK
27-06-2005, 10:22
glad mandag - et kort mellomspill i hovedstden, der jeg skal gjennom et heldagsseminar i regi av krisehåndteringsorganisasjonen til SAS Braathens. I dag skal bl.a. en av lederene av pårørendeorganisasjonen etter Concorde-ulykken holde foredrag. Det blir sikkert interessant. Så er det RETT ned på hytta igjen. Håper været blir like bra resten av ferien som denne helgen. Heeeerlig!

LCH
27-06-2005, 11:16
Originally posted by LN-MOW
Har blitt innlosjert paa dette (http://www.millenniumhotels.com/MCIL.nsf/lu_hoteldoc/120$$hoteldescription?opendocument) pensjonatet .. ser lovende ut .. baren har utsikt over sjoeflyhavna! Her kan drekking og fotografering lett kombineres!


Ja du, det var litt av et "pensjonat"! Trodde ATA slet med økonomien jeg!:)

God morgen, fra UiO, prøver å lese litt menneskerettigheter før jeg skal på jobb klokken 11.30. En uke med jobb nå, så blir det en tur til Narvik og deretter Trondheim og noen dager på hytte, før det blir tre nye uker med jobbing. (og i denne perioden skal det også leses ca. 600 sider med obligasjonsrett...)

Savipix
27-06-2005, 12:50
Originally posted by BU662
God morgen fra Berlin


Det er bare tre uker igjen i Universitetet, deretter starter endelig ferie,

...and I thought I was late going on summer holiday.