View Full Version : Glad onsdag morgen
Midtveis i denne uken - dagen flyr avgårde. Nå venter et kort møte på kontoret før det blir møter i Akershus og Østfold resten av dagen. Ettermiddagen bør by på en treningsøkt også... Ha en flott onsdag!
Utflyttet
28-04-2010, 07:06
Morn morn, og tittei fra denne siden av papirbunken på pulten. I dag er det en kort tur ut til en kunde, men ellers blir nok dagen lenket til pulten. Like greitt, så får man noe gjort. :)
Ha en bedre dag rundtom! :)
-A
God morgen fra hovedstaden!
Noen timer på skolen, 2 treninger og en tur til Majorstuen står på planen i dag, ved siden av noen timer på sofaen med øynene lukket... Det trenger jeg! :p
Ellers ønsker jeg dere alle en strålende onsdag der ute! :colgate:
Morning fra Stuttgart. Solen skinner og våren er her. Ny arbeidsdag venter før det i kveld blir å sette seg i baren med en øl og se Barca-Inter
G'onsdag!
Sol i Uppsala och som vanligt sitter den ungen studenten och skriver på sitt examensarbete. Detta är planen fram till ca kl 15 innan jag tar mig ut och ett par kilometer i klorvatten som avslutas med en burgare.
Önskar alla forumister en flott dag!
ENGM 911
28-04-2010, 08:12
Da er nok en nattvakt over. Årskontroll på brannvarslingsanlegget er godt i gang. Mye skal gjøres på kort tid så reisende ikke berøres av dette, og da er nettene en ypperlig tid å gjøre det på. Alt for de reisende og ansattes sikkerhet.
Nå er det rett i loppekassa. Dere får holde Frøken Norge i gang mens jeg tar skjønnhets-søvnen min.
God morgen fra sørøstlige strøk. Overskyet og 4-5 plussgrader. Følte for litt avveksling fra kapslene i dag, så "Caffè Rosso by 7-Eleven" fikk gjøre susen i stedet. Litt usikker på hvorfor de ikke skriver "Café" i stedet, men sånn er det.
sirpjalle
28-04-2010, 08:50
God morgen fra Forus!
Dagen starter bra gitt. Sitter i skrivende stund å kverulerer med en kollega. ^_^
Fiiiiiinn start gitt.
Ha en strålende dag forumister! :)
God morgen
I dag er det permisjonsdag med lille knotten. Har levert snuppa i barnehagen, og nå er det på tide med litt mat til oss begge.
Blir skikkelig stelle heime dagen i dag.Siden jeg lovte å ta med kake til jobb etter bursdagen i forrige uke, så får jeg bake litt i dag. Har ikke hatt muligheten de andre dagene.
Ønsker alle en trivelig dag.
S
AirbusTrond
28-04-2010, 10:05
God dag fra flybussen i barcelona. Tre strålende dager i nærmere 30 pluss er dessverre over... Regner med at Lufthansa leverer et bra produk tilbake også. :-)
Bizflyer
28-04-2010, 10:25
God formiddag fra Krs!
Dagen startet tidlig med at vakttelefonen ringte kl 6, og siden har det blitt jobbet. Satser på tidlig ettermiddag i kveld da. Ingen planer for dagen, og jeg tror ettermiddagen blir avholdt innendørs ettersom vi har fått regnværet på besøk her på palmekysten.
Fortsatt et par dager til før vi får helg! Er det rart jeg drikker? :drunk:
BF:cool2
God formiddag fra Forus,
Her er det rimelig grått og vått ute idag, men taket er tett her på kontoret så det går greit å være inne i slikt vær.
Det ligger ann til et par dager med rimelig normalt arbeidstempo før uken avsluttes med en tur over til Dyce.
Ha en fin dag godtfolk.
Då har man även sysselsatt två anställda i WIAS med att ta hand om följdfrågor på min 42KNOK beställning från igår ;)
God dag fra vinter-Tromsø, mange biler på kryss og tvers i morges.....
Setter heldigvis kursen sørover med SK 4417 om litt og skal ende i Roma i kveld med ytterligere hjelp av SAS og LH i z-klasse. Ryktene sier at det er litt varme og sol i Roma for tida.
Det snør ute, ergo er det ingen god onsdag. Heldigvis er man halvveis i denne uka, og etter denne er det bare en og en halv igjen til litt ferie. T-17 ;)
Forventer en forholdsvis normal dag på jobben. Mulig det fortsatt er litt etterdønninger etter at askeproppen løsnet. Ønsker alle en got onsdag :)
Brr .. kun 4-5 grader her i Alpharetta paa morran... Skal imidlertid varmes godt opp etterhvert, saa ingen fare for sne her. ^_^
Ny kjoekkenbenk er paa plass, men det gjenstaar en del finarbeid foer 'Bubba' er ferdig. Fint blir det ihvertfall!
God dag fra vinter-Tromsø, mange biler på kryss og tvers i morges.....
Setter heldigvis kursen sørover med SK 4417 om litt og skal ende i Roma i kveld med ytterligere hjelp av SAS og LH i z-klasse. Ryktene sier at det er litt varme og sol i Roma for tida.
Hvis man bretter meg i tre tar jeg ikke mye plass i en koffert..... :love
5 grader og regn utenfor nå her i Calgary.
Hørte nettopp på radioen at det er "Winter Storm Advisory" for hele Sør Alberta, med opp til 15 cm snø over natta :( Ikke bra.
God ettermiddag etter en litt småhektisk dag på jobben.
Fikk sysselsatt noen på et eller annet bookingkontor en plass, reservert en ukes ferie på senhøsten med LH og B747 - 10h15m står den oppsatt med, men man overlever nok det også ;) - gjenstår bare en siste bekreftelse av prisen så skal bekreftelse ringes inn.
Twin Otter
28-04-2010, 16:42
God ettermiddag etter en litt småhektisk dag på jobben.
Fikk sysselsatt noen på et eller annet bookingkontor en plass, reservert en ukes ferie på senhøsten med LH og B747 - 10h15m står den oppsatt med, men man overlever nok det også ;) - gjenstår bare en siste bekreftelse av prisen så skal bekreftelse ringes inn.
Skal du sitte i biz?;)
Her går det i kveldsvakt. Første halvdel av dagen ble brukt til indretjeneste. Husvask er noe herk, men det føles godt når arbeidet er unnagjort.
Skal du sitte i biz?;)
Satser på et sete i 2. etasje. :colgate: