View Full Version : God søndag!
God søndag (morgen). Her er det ikke lenger morgen, og arbeidsdagen går mot slutten. I kveld er det tid for bowling igjen, noe som nok blir bra. Målet er å bli bedre enn sist(112), noe som bør være mulig.
Ha en fortsatt flott helg!
Twin Otter
25-04-2010, 07:08
God søndag (morgen). Her er det ikke lenger morgen, og arbeidsdagen går mot slutten. I kveld er det tid for bowling igjen, noe som nok blir bra. Målet er å bli bedre enn sist(112), noe som bør være mulig.
Ha en fortsatt flott helg!
Lykke til med bowlingen!
Morn morn fra Stavanger.
Ny dag nye muligheter i Oljehovedstaden.
Startet dagen med å få "Jeg er en forhekset prinsesse" på hjernen til kona's store frustrasjon. Nå er man atter etablert i kontorstolen så får vi se hva dagen bringer.
http://www.youtube.com/watch?v=aTHuVkcSIf4
Kaffe! Gi meg kaffe!
God morgen fra København.
Her skinnner solen, og frokost er akkurat inntatt.
Forsidene på avisene her i landet blir i dag preget av store trykk med info om det mislykkede ranet her i går. En politimann ble lettere skadet, en av gjerningsmennene døde og 6 stakk av. De skulle visst ta en gullsmedforretning.. Huff!
Ellers ønsker jeg dere alle en riktig fin dag! :colgate:
sirpjalle
25-04-2010, 10:00
God morgen fra Stavanger!
Da er frokosten unnagjort, og kaffekannen er tømt.
Blir en tur ut etterhevrt for å se om der er noe fisk i sjøen. Og været er heller ikke ille. Jeg kan se at flagget på flaggstangen i gata henger rett ned, og det er et godt tegn på at det er lite vind.
Ha en fin dag forumister! :)
ENGM 911
25-04-2010, 10:21
God morgen. Harrytur på planen i dag, men litt motvillig. Kona er som sagt sjefen og da er det bare å rette seg etter det. Med E6 og 2-felts hele veien går det radig så jeg håper og være hjemme tidlig i kveld.
Med E6 og 2-felts hele veien går det radig så jeg håper og være hjemme tidlig i kveld.
Du mener 4-felts?
Her står frokosten på programmet, deretter skal barna hjem til Halden, mens jeg skal jobbe hele ettermiddagen og deler av kvelden. Ikke maks utbytte av denne søndagen altså....
God morgon från Uppsala!
Två halvt utslagna moderatorer igen efter en (iaf för min del) hårdare kväll. Dagen blir nog ganska lugn innan jag kastar ut moderatorkollegan och kvittar mig med posten som vice ordförande i bostadsrättsföreningen vid 1600 idag!
Solen skiner och det ser ut att bli vackert :)
Mornings fra Øst Europa. Snurrer fortsatt litt rundt, men får hive meg over colaen for å få kroppen i balanse igjen. Hjem med SK885 i ettermiddag, før det blir å ompakke kofferten til morgendagens avreise til Stuttgart. Itillegg får jeg trolig besøk i kveld også. ;)
AirbusTrond
25-04-2010, 11:41
God morgen fra Barcelona. Nydelig vær for utefrokost. Steins restaurattips ble testet i går. Knivskjell og kylling ble fortært ved sjefsbordet, rett ved kjøkkenet. ;-) god mat og fantastisk atmosfære.
Forsidene på avisene her i landet blir i dag preget av store trykk med info om det mislykkede ranet her i går. En politimann ble lettere skadet, en av gjerningsmennene døde og 6 stakk av. De skulle visst ta en gullsmedforretning.. Huff!
Det er godt man har Scanair for å holde seg oppdatert på lokalnyhetene - det var nytt for meg, men så ble vel også gårsdagen en relativt fuktig affære da man under påskudd av å muligens legge et event(egentlig hadde vi allerede bestemt oss om et annet sted) til en bar håvet inn to gratis flasker++, som jo måtte settes til liv... Fuktig for sure!
Bruker dagen på å reparere - til uken blir det forelesninger igjen etter en lang pause i forbindelse med oppgaveskriving ol.
Concorde
25-04-2010, 12:44
Jeg sitter på toget fra Larvik til Oslo etter nok en herlig helg. Mamma inviterer til middag på Frognerseteren igjen i kveld. Ha en flott dag!
Halvorsn
25-04-2010, 13:00
God morgen fra Oslo. Her sitter man forkjøla og med en artikkel som finpusses før den går til desken, før den så går i trykken. Så de som har mulighet, les neste nummer av Ullern Avis Akersposten ;)
jcnorway
25-04-2010, 13:57
God soendag fra Paris.
Ute og trasker og nyter godvaeret. Godt over 20 grader og sol fra nesten skyfri himmel.
Noen som kan anbefale en god Champagne? Ikke de dyreste og mest eksklusive, men en som gir "value for money" :p Er saa mye aa velge mellom her ^_^
10 minutter til jeg skal forsoeke meg paa aa sjekke inn for morgendagens retur til OSL.
Ha en fin soendag!
Halvorsn
25-04-2010, 16:42
hørtes meget fristende ut! kos deg videre :)
ENGM 911
25-04-2010, 17:10
God morgen. Harrytur på planen i dag, men litt motvillig. Kona er som sagt sjefen og da er det bare å rette seg etter det. Med E6 og 2-felts hele veien går det radig så jeg håper og være hjemme tidlig i kveld.
Da er harryturen unnagjort, Webergrillen er innkjørt og maven er stappmett.
AirbusTrond
25-04-2010, 19:58
.
Ute og trasker og nyter godvaeret. Godt over 20 grader og sol fra nesten skyfri himmel.
Noen som kan anbefale en god Champagne? Ikke de dyreste og mest eksklusive, men en som gir "value for money" :p Er saa mye aa velge mellom her ^_^
!
traska litt jeg også før jeg fant en stol på standen. 23 grader og sol i bcn i dag. mht champagne så er dere heldige som mellomlander i frankrfurt, veldig bra tilbud på rosechampagne der. dette tilbudet er ikke i munchen, men saa er det ogsaa det eneste minuset med denne turen. to dager til i bcn i sola for meg. godsaker.
Bizflyer
25-04-2010, 20:16
God søndag aften!
Her har det vært en heller dårlig dag. 2,5 times venting på legevakten med fruen som har fått seg en infeksjon. Videre til undersøkelse på sykehuset i morgen! Det la jo en flott demper på søndagen. Men nå er det rolig aften i heimen, så får vi håpe de finner noe god medisin til henne i morgen.
Og plutselig er det mandag igjen! Skal si tida flyr!
BF:cool2
mht champagne så er dere heldige som mellomlander i frankrfurt, veldig bra tilbud på rosechampagne der. dette tilbudet er ikke i munchen, ...
Tror ikke det...
Upcoming:
LH4245 CDG-MUC LH3144 MUC-OSL
Forøvrig - ha en god kveld.
Twin Otter
25-04-2010, 22:32
Det må nevnes at på denne dato i 1928 ble Amelia Earhart den første kvinne som fløy over Atlanterhavet. Men fløy hun alene? Det sier ikke tekst-tv side 456 ingen ting om.
Det må nevnes at på denne dato i 1928 ble Amelia Earhart den første kvinne som fløy over Atlanterhavet. Men fløy hun alene? Det sier ikke tekst-tv side 456 ingen ting om.
Hun fløy nå alene en av gangene (men om det var akkurat over Atlanteren husker jeg ikke), hun er jo kjent for å ha flydd solo.
Gleder meg til filmen om henne kommer på kino i Norge.
Trailer med mange fine fly-klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=ioZCEpRLpxo
"There's more to life than being a passenger" :)
Hu hei kor det går! Då var jaggu meg helga over. Og eg som akkurat starta jo... huff -tida går fort når du har mykje å gjera på. Vel-vel, sova får eg gjera når eg verte gamal ;)
No er det straks tid for køya, og det har vore nye vegger og parkett på programmet denne helga. Fortsettelse neste veke. Slitne bein skal snart få legge seg i senga, så ha ein fortsatt sein kveld, og god natt!
Jaja .. heime fra en tur til Casa Svigermor i SC .. grisevær da vi dro - nydelig nå. Buskvekstene i hagen satte uansett pris på litt regn - nå blomstrer det overalt.