PDA

View Full Version : Sommerjobb SGS BOO


PerJen
23-04-2010, 19:19
Heisann!

Fant akkurat en stillingsannonse for Sommervikar/Ekstrahjelp hos SAS Ground Services Bodø.

Det står i stillingsannonsen at søker må ha Førerkort Klasse B.

Vet noen om dette er et aboslutt krav?

Glenn
23-04-2010, 19:21
Må betyr jo aboslutt, hadde det ikke vært et krav hadde det stått 'burde' eller lignende..

olems
23-04-2010, 19:22
men prøv og søk fordet. har opplevd at folk blir tatt inn uten førerkort klasse B, du vil nok stille bakerst, men alikevel, koster ikke noe å prøve :)

pilot94
23-04-2010, 19:26
Jeg har også søkt og fått tilslag uten førerkort ;)
men ver da obs på at du ikke får tilgang til uteområdene, så det blir innsjekking & gate :) men det går vel bra? :D

PerJen
23-04-2010, 19:51
Hmm, får se. Høres vel ganske greit ut med innsjekking/gate.

Hvertfall nærmere min interesse enn Bring Logistikk :)

OslLonghaul
24-04-2010, 11:52
Jeg tror nok kravet om førerkort er et vilkår som er rettet mot transport til og fra flyplass(arbeidssted) under tidspunkt uten kollektivtransport. Er jo endel avganger deriblant charter som går og lander på relativt spenstige tider, og når man må være tilstede en god stund før disse avgangene er det nok vanskelig uten lappen og kjøretøy.

Ved gardermoen hadde det kanskje vært mulig, med det utvalget av transport, og ikke minst flytoget som starter tidlig. Men på bodø, ser jeg på dette som Svært lite sannsynlig. Hvis man ikke har planer om å benytte seg av Taxi til disse skiftene, og da går det raskt i minus etter endt arbeidsdag ;)

Hickok
24-04-2010, 12:02
Nå er jo fordelen med BOO at den ligger midt i byen, da, og at det dermed nok er mulig å sykle til jobb for eksempel.

PerJen
26-04-2010, 08:25
Da fikk man svar på mailen jeg sendte til BOO Handling, Førerkort klasse B er et absolutt krav for å jobbe på Bodø Lufthavn. Får prøve igjen til neste år da :(