PDA

View Full Version : Medlemskort?


Roxman
22-04-2010, 18:17
Som en ikke-medlem så lurer jeg på om NSFF tilbyr sine medlemer medlemskort, på engelsk?

En form for id som kan brukes når en spotter i utlandet til å henvise, å bekrefte at en tilhører en organiasjon, og ikke en form for "terror".

Takk!!

Fellowship
23-04-2010, 09:30
Hei og takk for forespørsel

Vi kan ta dette med oss til neste styremøte, men vi har ikke noen form for fullmakt til å utstede medlemskort som kan fungere som Id.

Både på norsk og engelsk vil kreve plass, og med nåværende medlemstall har ikke NSFF råd til noe annet enn billigste løsning, og det er medlemskort via innbetalingsgiro.

PerFugl
23-04-2010, 17:50
Jeg har hverken medlemsskap eller medlemsskort, men vil svært gjerne ha begge deler.
Har ved tre eller fire anledninger over flere år forsøkt å melde inn sønnen min og meg selv (Tændis + PerFugl) i foreningen..., UTEN hell. Har brukt mailadressen post@flyspotter.net hver gang, senest 25. mars i år.
Er det håp for oss, eller kan vi bare glemme NSFF...?
Beklager å bry forumet med dette, men begynner å bli ganske desparet nå... :)

Airbus 330
23-04-2010, 18:47
Jeg har hverken medlemsskap eller medlemsskort, men vil svært gjerne ha begge deler.
Har ved tre eller fire anledninger over flere år forsøkt å melde inn sønnen min og meg selv (Tændis + PerFugl) i foreningen..., UTEN hell. Har brukt mailadressen post@flyspotter.net hver gang, senest 25. mars i år.
Er det håp for oss, eller kan vi bare glemme NSFF...?
Beklager å bry forumet med dette, men begynner å bli ganske desparet nå... :)

Klart det er håp om medlemskap, rart dere ikke har fått tilsendt giro. Har fått beskjed fra den personen som sender ut giro om at det er blitt gjort de gangene jeg har svart på mailene som har kommet.

Send meg navn og adr på PM så skal jeg sjekke ut hva som har skjedd.

STYRET

oddi
24-04-2010, 10:21
Klart det er håp om medlemskap, rart dere ikke har fått tilsendt giro. Har fått beskjed fra den personen som sender ut giro om at det er blitt gjort de gangene jeg har svart på mailene som har kommet.

Send meg navn og adr på PM så skal jeg sjekke ut hva som har skjedd.

STYRET

Har sendt deg PM om det samme :D

Airbus 330
24-04-2010, 11:52
Har sendt deg PM om det samme :D

Den er mottatt, og nye giroer vil bli sendt ut i Mai mnd til alle medlemmer. :)

STYRET

SAS-Steward
24-04-2010, 20:50
Hallo.
Jeg har også slitt med e-mailadressen på hjemmesiden.

Det jeg lurer på er om jeg fortsatt er registrert som medlem. Vet jeg fikk noen mailer med diverse info. Men så kræsja pc`n min.
Om det var noe info der om betaling konto nr etc så er dette borte.
Kan dere sende nytt???
send info til odd-erik.andersen@tele2.no

Beklager, å tusen takk :-)

Airbus 330
24-04-2010, 21:25
Alle er notert, og vil få tilsendt giro i mai mnd når vi sender ut til alle våre medlemmer. :)

Tom McNikon
25-04-2010, 08:01
Nå har jeg sendt en mail til den adressen igjen i håp om å få det til :D


Hei og takk for forespørsel

Vi kan ta dette med oss til neste styremøte, men vi har ikke noen form for fullmakt til å utstede medlemskort som kan fungere som Id.

Både på norsk og engelsk vil kreve plass, og med nåværende medlemstall har ikke NSFF råd til noe annet enn billigste løsning, og det er medlemskort via innbetalingsgiro.

Hadde det ikke vært en liten idè med en engangsavgift for produksjonen av evt. et slikt kort
hvis dere undersøker muligheten for det?

2 typer medlemskap:
En slik den er nå for de som vil støtte deres arbeid for oss spottere og
en med engangsavgift for kort til de som ønsker det
pluss hva det måtte medføre uten at det skal gå utover foreningens økonomi til vanlig.
Lite forslag bare som trengte seg inn i hode