View Full Version : God tirsdag morgen
God morgen fra hovedstaden. HSH avlyste dagens heldagsmøte i går ettermiddag - men allerede etter noen timer var dagen fyllt opp med nye møter. Nå blir det en times treningsøkt på morgenkvisten før dagens arbeid kan starte.
Ha en flott tirsdag!
sirpjalle
20-04-2010, 07:10
God morgen fra Stavanger!
Ny dag ny muligheter. Blir litt flexing på meg i dag. Nå er det frokost, så er det å få unger på skole og i barnehage før kursen settes mot Forus og jobb.
Blir en lang dag i dag, har en sånn en "Pål gjør ting han ikke kan"-dag i dag. Ja, jeg skal vel og forøvrig holde kurs i dag for noen ingeniører, lurer på hvordan det går ^_^
Ha en fin dag forumister! :)
FBU 4EVER
20-04-2010, 08:08
Her på Nærsnes er man oppe og går og frokosten er unnagjort. Det var kjølig i morgentimene idag, med temp. under frysepunktet. Nå bærer det ut i morgenrushet med cab'en. EU-kontroll skal den utsettes for. Pluss noe utbedring av feil med stereoanlegget. Utover det så har jeg ikke noe planlagt.
Ha en fin dag.
Go ettermiddag fra Nakhodka. Her er klokken allerede passert 17, og arbeidsdagen nærmer seg slutten. Et møte og litt kontorarbeid til, så er det avgårde med bussen litt etter 19. Kjenner det skal bli godt i dag. Ellers er det håp om at våren så smått kommer herover etter hvert nå. Fremover er det stort sett meldt sol og opplett, og dagtemperaturer på rundt 10 grader. Det kan man jo leve godt med!
Mornings fra Oslo. Begynte dagen med å forsøke hjelpe modern som er stuck i Brasil. Ser ut som om det blir Iberworld til Madrid i første omgang.....snakk om hva som kan kalles å rykke ned 5 divisjoner når hun egentlig skulle fløyet Biz med LH i går.
Vanlig dag på jobben idag, også får man skje hva som skjer til kvelden. Ha en fin dag
Bizflyer
20-04-2010, 09:17
Ganske vanlig dag på jobben her også!
Sitter og banner litt over at det daler ned noe hvitt fra himmelen! Tror neppe det er aske, for den er vel svart, med mindre Vatikanet har bestemt seg for en ny pave! (Hvit røyk gir hvit aske, har jeg hørt ;))
Vel! Jeg får banne litt videre mens jeg får begynt på dagens oppgaver! Blir lite møtevirksomhet om dagen, da det er ingen som tar sjansen på å fly i disse dager!
Ser fram til ein fredeleg kveld i heimen!
BF:cool2
AirbusTrond
20-04-2010, 10:31
Morn. Gikk til sengs med litt optimisme, men nå ser jo det ut til at det er nye utbrudd og mer aske. Ser vel ut til at BCN-turen kan legges under asken. Er uansett avhengig av at en kollega kommer seg hjem fra BKK for at jeg skal kunne reise. Kunne godt vært denne spenningen foruten, spenningen i toppen av Tippeligaen holder for meg.
God askefri tirsdag!
Er syk i dag, så dagen skal tilbringes her på forumet, og foran TV'n... :colgate:
Ellers ønsker jeg alle sammen en strålende dag! :):)
God tirsdag!
Lengre enn halvvegs av dagen allerede, og både frokost og lønsj er unnagjort. Fått gjort nokre tyngre oppgåver, og testing pågår. "Succeeded" står det visst her ;) Gode ord :)
Koselig med aske -då blir tabloidane fylt med all slags møl og hysteri -og OSL av IC-fly, igrunn nokså fint. Bare det kommer masse kule bilder! ;)
Ha ein fin dag, askefast eller ikkje! ;)
Jaja .. da var det tirsdag igjen ..
Blir et par dager med ungkarsbule her i Alpharetta ... kona skal til et lite sted som heter Lizardlick, NC (naer Raleigh) for litt moeter og kursing, saa her skal vi gutta herje alene. ;p
Har ikke sett noe til det lovede regnvaeret .. ser regnskyer paa doppler'en, men det er fortsatt toert paa bakken ... ikke bra - vi trenger aa faa skyllet vekk litt pollen ..
God ettermiddag
Hjemmedag. Benytter muligheten til å ta ut litt gammel permisjon som jeg hadde liggende.
Har vært på bebis svømming med lille knotten. Kjempegøy.
Nå blir det å hive sammen noe kake el lign før litt familie kommer innom for å feire dagen.
Ønsker alle en trivelig dag
S
Concorde
20-04-2010, 14:18
Ut å handle ny sykkel i dag og det betyr feiring. Hjemmekontor i morgen.