View Full Version : Er det ingen som har bilder fra OSL i dag?
salmon-air
15-04-2010, 20:30
Lurer på om det er mye fly som står parkert på OSL siden luftrommet er stengt??
putzmeister
15-04-2010, 23:13
Det var bare SAS og Norwegian og Thai, samt frakterne og noen få Widerøe maskiner. Ikke spesielt trangt heller....
http://i727.photobucket.com/albums/ww274/putzmeister/IMG_8359.jpg
Halvorsn
16-04-2010, 08:49
rart nok! sku tru at flere hadde kommet skuffet frem fra sydenfylte dager..
Når jeg var på jobb i går, så jeg 4 fly på utland! Det var Thai, 2 stk SAS og en Norwegian, men det var kun sett fra den ene siden. Sto sikkert et par på den andre siden. På innland så jeg 3-5 fly!
Her på AES har vi tre SAS fly, et fra Cimber & et fra Norwegian :)
Hvor mange fly sto på TOS da?
Var det ikke 2 Norwegian, og 6 SAS?
Her på AES har vi tre SAS fly, et fra Cimber & et fra Norwegian :)
3 sas? er det vanlig? Bruker ikke det å være 2 sas, et til bergen og 1 til Oslo pluss Cimber til Køben og Norwegian til Oslo. Så noen dager med Air Baltic?
Er virkelig Thai's A340 strandet på OSL om dagen?
Hva med Contitnetal? Andre utenlandske selskaper?
ENGM 911
17-04-2010, 15:23
Er virkelig Thai's A340 strandet på OSL om dagen?
Hva med Contitnetal? Andre utenlandske selskaper?
Thai står her sammen med diverse cargofly. Continental kom seg avgårde i tide.
På TRD er det så godt som tomt. Vi har en Q400 fra Widerøe, samt en SAS 737. Ellers nada...
På OSL så er nok en stor del av gatene ledig pga at SK har parkert ca 9-10 av flyene sine på SAS Tech, DY og WF har vel muligens også gjort det samme men dog i sine hangarer?
3 sas? er det vanlig? Bruker ikke det å være 2 sas, et til bergen og 1 til Oslo pluss Cimber til Køben og Norwegian til Oslo. Så noen dager med Air Baltic?
Nei, dette er ikke vanlig :)
Men tror det kom et fra TRD, et fra BGO og et fra OSL ;)
Nei, dette er ikke vanlig :)
Men tror det kom et fra TRD, et fra BGO og et fra OSL ;)
oki, trodde alt hadde kommet og gått som normalt dagen før stenging og at ingen kom ned på fredagen. Takk for svar
L1011-500
17-04-2010, 19:09
Er det noen som vet hvor mange fly som står på SVG?
Wiggo Hovde
17-04-2010, 19:59
Her på MOL er det den vanlige nattparkeringen som står linet opp. Det vil si DY 737, SAS 737, SAS Fokker 50, Krohn Air Do328 og West Air Sweden BAe ATP. I tillegg er det jo da selvfølgelig de vanlige småtrollene som bor her, Krohn Air Piper Seneca, en Cessna 177 og en Piper Cherokee 160.
Må se om jeg ikke får til et bilde i morgen.
Hvor mange fly sto på TOS da?
Var det ikke 2 Norwegian, og 6 SAS?
Fra onsdag kveld ved 20 tiden (askeonsdag?) stod LN-BUF og -BRQ fra SAS. Videre nordover stod LN-KHD og -KHC fra Norwegian. Widerøe var representert med LN-WFC og -WIF ute, muligens noen i hangaren. På torsdag var den eneste flybevegelsen jeg så WF's teknikere som var og hentet LN-WIF og dro den med seg inn i hangaren. I går og i dag har SAS og Widerøe fløyet litt, så i dag da jeg var innom (for å vente på et fly som aldri kom) stod bare Norwegians fly og to Widerøe DASH'er parkert. SAS har jo hatt flyvninger både til og fra Bodø og Longyearbyen i løpet av fredag og lørdag.
Er det noen som vet hvor mange fly som står på SVG?
Lufthansa 737 skal stå i Stavanger, samt noen SAS maskiner der i blandt en MD, og et par tre fra Norwegian. Widerøe har vel og et eller to fly der nede.