PDA

View Full Version : Scanair.no er oppdatert - 1. del av Paris Air Show!!!

CK
19-06-2005, 13:49
Scanair.no er oppdatert med nytt Ukens Bilde og Ukens Boktips, men viktigst av alt...
http://www.scanair.no/paris2005/bigbanner.jpg

EB
19-06-2005, 14:16
Se hva en som har lest boken skriver på amazon.com:

Man, does this guy love himself or what... Practically runs a national airline to the ground and alienates thousands of employees by trying to convert his company into a flying Wal-Mart, and still manages to write a self-masturbatory book that pathetically tries to make himself look like a misunderstood genius, an angel struggling against the forces of darkness in the airline industry. What's next, Mr Milton, a statue of yourself in downtown Toronto? Sheesh! The only point in buying this "book" (and I use the term loosely) is maybe to prop up that wobbly kitchen table of yours.

LN-KGL
19-06-2005, 14:21
EB, var dette er resersjon av CK's glimrende rapport for Paris eller av tårene til Boeing etter at Mr Milton ikke fikk sine 777/787? :lol

EB
19-06-2005, 14:33
Gå inn på amazon.com og les mer... CK`s rapport kan ikke få annet en topp score - boken derimot ble ikke bestilt!

CK
20-06-2005, 15:17
takk for rosende ord, gutta boyz! Det kostet! Konemor likte IKKE at søndags formiddag ble brukt i "hulen". Håper å få til en del til før helgen, og så får jeg heller sitte oppe natt til neste mandag og lage del 3. Stay tuned!

CK
22-06-2005, 21:42
og DA var Del II klar (minus C-17 som jeg ikke rakk i farten).

http://www.scanair.no/paris2005/del2-800.jpg

LCH78
22-06-2005, 22:08
Var intressant lesning dette ja :) ser ut fra noen av bildene at du kanskje burde rense CMOS-brikken din CK ;)

CK
23-06-2005, 07:50
Originally posted by LCH78
Var intressant lesning dette ja :) ser ut fra noen av bildene at du kanskje burde rense CMOS-brikken din CK ;)

Ja, det trengs! Fikk tre stygge støvkorn i løpet av dagen på LBG. Har du noen gode tips for å bli kvitt det? Jeg har lest noen oppskrifter på nettet, men alle ser ut til å innebære ganske stor risiko for skader.

Trodde forresten jeg hadde blitt kvitt det meste med Clone-funksjonen...

LCH78
23-06-2005, 10:18
den uten risiko: lever kameraet inn til en fotobutikk ;)

den andre løsningen (og som jeg har brukt på 300Den da jeg hadde den): Velg sensorrens fra menyen til kameraet og bruk en bomulspinne. stryk denne forsiktig over flekken(e).

(tar dog intet ansvar for skader ved bruk av den siste metoden da) :)

The Ticketor
23-06-2005, 12:51
Veldid bra CK!

Embraers nye kjerrer liker jeg mer og mer! Vi får nok se noen på OSL når AY får sine. Det var ihvertfall planen når jeg jobbet det (AY656/660). Nå er jo FC inne å flyr noen flighter, så vi får se hva det betyr for denne saken.