PDA

View Full Version : God tirsdag morgen


EB
13-04-2010, 06:41
God morgen forumister! Nå er det Nespresso i koppen og snart er det tid for kontoret - ingen vits å kaste bort arbeidstid.

La oss håpe at det fantastiske været fortsetter...selv hagearbeid blir jo morsomt i dette været. Ha en solstrålende tirsdag!

AirbusTrond
13-04-2010, 07:24
Mornings! Gårsdagens kveldsvakter har gjort jobben og vel så det, så da blir det en grei morgen. Nye Nespresso-kapsler må kjøpes på vei hjem!

VC-10
13-04-2010, 07:28
God morgen fra Trondheim! Sitter i flytaxi til Værnes for en kjapp Oslotur. Ser fram til godværet EB forteller om for her er det smågrått og litt regn i lufta! Håper jeg rekker en kaffekopp på Værnes for å å få opp dampen :)

Twin Otter
13-04-2010, 07:38
Morgenens nespresso i Stavanger består av en americano brygget på den mørkegrå roma-kapselen. Gleder meg til å besøke nespresso butikken på Karl Johan i slutten av uka. Jepp, det blir flytur på torsdag!

EB
13-04-2010, 07:55
Til Nespresso drikkere - prøv den nye "lime grønne" kapslen...som har kommet nå.

sirpjalle
13-04-2010, 08:06
God morgen fra Forus!

Da var dagen startet. En smule trøtt i tyrnet i dag, ble sent i går. Men kaffekoppen på pulten skal nok hjelpe.

Ha en fin dag forumister! :)

OSL-MRU
13-04-2010, 08:16
God morgen fra hovestaden! :)

Her har vi akkurat stått opp, frokost bil inntatt nå - så blir det et rakt besøk på skolen i løpet av dagen.

Ha en flott dag forumister! :colgate:

zico77
13-04-2010, 08:16
God morgon frå Trondheim!

Som i går, oppgåver. Kaffi i koppen, og sola er kanskje på veg gjennom skylaget. Fortsatt ikkje noko varme ute, men det kjeme vel ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Someone
13-04-2010, 08:42
Mornings fra Oslo, hvor som kjent solen skinner. Gårsdagens møte med Bizflyer gikk bra og han fant ikke på noe tull. ENGM911 dukket også opp. Når blir det å komme seg på jobb, før det i ettermiddag er planlagt en løpetur. Take-away sushi står på planen til middag. Ha en fin dag

Twin Otter
13-04-2010, 09:13
Til Nespresso drikkere - prøv den nye "lime grønne" kapslen...som har kommet nå.

Jepp, den skal prøves!

Bizflyer
13-04-2010, 09:40
God morgen fra Tigerstaden!

Hadde en hyggelig aften i går sammen med min støttekontakt (Someone) hvor vi fikk snudd noen glass! ENGM 911 kom også innom! Hyggelig det!

Nå er det arbeidet som gjelder, før SAS skal ta meg ned til palmekysten igjen i ettermiddag.

Fortsatt god dag evlybloddy!

BF:cool2

LN-FHU
13-04-2010, 09:50
Go morn fra Trondheim # 2
Litt jobb idag...så avreise til Oslo og METALLICA :stir :drink :musikk

2F og D, med blokkert midtsete klart ;)

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

Rob Mulder
13-04-2010, 09:57
I dag er det avreise til Glasgow og tre dagers besøk til byen og en reiselivsmesse.
Gleder meg. Det blir første besøk til Skottland.

FBU 4EVER
13-04-2010, 10:04
Her i huset er man oppe i "normal" tid, en kopp Lavazza Blue (rød kapsel) er brygget av Pininfarinamaskinen. Ned nesten på styrten! Lurer på om det skal bli en til. Tror det.
Ellers sitter man her og venter på en container fra F.F.F. Hage og Miljø som de har lovet å sette igjen her hos meg. Det har blitt noen store mengder med kvist og kvas etter hagearbeidet de siste dagene.
Og ja, det er skyfritt her på Nærsnes. Noe vind fra nordøst er det, og det går hvitt ute i fjorden.
Ha en fin dag.

Concorde
13-04-2010, 10:25
Go morn fra Trondheim # 2
Litt jobb idag...så avreise til Oslo og METALLICA :stir :drink :musikk

2F og D, med blokkert midtsete klart ;)

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

Jeg og en kamerat skal ta noen øl på Fornebustranden fra 16-18 før vi skal inn i VIP-loungen om du har tid å komme ned en tur.

ensnspotter
13-04-2010, 10:28
God morgen i fra skien sitter her med en kopp kaffe og ser på tv at jeg har blitt tatt ut i streik i dag.

Blubird
13-04-2010, 11:02
God formiddag fra sørøst. Nok en dag med strålende solskinn, men småfrisk bris fra nord. Her er det Vivalto (blå kapsel) som får gjøre jobben.

Polaris
13-04-2010, 12:09
Jaja... I Tromsø snør det. Er ikke mer å si om den saken :rolleyes:

OJB
13-04-2010, 13:19
God formiddag/ettermiddag fra Sandvika,
Tid for lunsj etter fire timers nonstop månedsmøøte i prosjektet.
Startet ut fra Tananger via Sola og luftbussen grytidlig idag med SK4002 og LN-RRB over fjellet. Nydelig vinter/vårvær , hele sørlige deler av Kongeriket helt skyfritt. Flott å kunne se helt opp til Jotunheimen og Rondane med varme morgenfarger fra solen.
Noen images ligger vedlagt fra en fin og stemningsfull morgen.
76 sjeler på morgenens flight tyder på at deltagelsen på denne morgenflighten er på vei oppover.
Ha en fin dag forumister.

OJB
13-04-2010, 13:21
Glemte attachments.

LN-MOW
13-04-2010, 13:59
G'morgen fra Alpharetta. Her blir det som vanlig sol og 25 grader ....

Blir nok litt braak idag, ettersom det kommer noen haandverkere som skal fikse en sprekk i grunnmuren .. tviler paa at det gaar stille for seg. Men heldigvis har man BOSE ... :)

Concorde
14-04-2010, 01:29
Da er Metallica-konserten over og jeg har helt sikkert diagnose hjerneskadd for øyeblikket.

Masse mat og drikke først med en kollega som er offisiellt plagsom med alle mulige rare spørsmål og så inn på tribunen for å høre på musikk.
Satt og digget til musikk jeg trodde var Metallica, men det viste seg å være oppvarmingsband..
Uansett, dette er ikke min type musikk og billettene var gratis så det får bare ligge i bunken av ting jeg strengt tatt ikke behøver å høre igjen.


http://i865.photobucket.com/albums/ab215/nesbru/13042010224.jpg

http://i865.photobucket.com/albums/ab215/nesbru/13042010226.jpg

http://i865.photobucket.com/albums/ab215/nesbru/13042010227.jpg

http://i865.photobucket.com/albums/ab215/nesbru/13042010228.jpg



http://i865.photobucket.com/albums/ab215/nesbru/13042010229.jpg

Polaris
14-04-2010, 01:37
Satt og digget til musikk jeg trodde var Metallica, men det viste seg å være oppvarmingsband..
Uansett, dette er ikke min type musikk og billettene var gratis så det får bare ligge i bunken av ting jeg strengt tatt ikke behøver å høre igjen.

Jeg driter langt i Metallica, men det gjør litt vondt i diehard-fan-hjertet mitt når folk er så nonchalant til en opplevelse mange ville solgt sjela si for å få :skep Ikke no galt med at du går, men det finnes sikkert de som tar seg nær av slikt skriveri. Om noen omså fikk kastet etter seg billetter som var vanskelige å få tak i til en Queens of the Stone Age-konsert, gikk på konserten og deretter ikke kjente igjen bandet hadde jeg blitt i harnisk :p Eller for å dra det til flyverdenen, tenk å få være med på siste reis med concorde for så å gå av og spørre hva flytypen heter :eek:

Martin
14-04-2010, 01:50
Jeg følte det litt på samme måten da en tidligere kollega la ut bilder fra sommerfestivalen i Selbu. En av bildekommentarene på et bilde var:

Status Quo.. (Ikke at jeg kan huske å ha sett dem, men :p)

Opplevde også på konsert med nevnte band for noen uker siden, mot slutten av konserten. En jente like ved ropte "Rockin' All over the woooooorld!!!!" Før hver eneste låt. Da de faktisk spilte låta, tok det halve introen før hun kjente den igjen - og den intronen kan man om man er fan ;)

Også skal jeg ikke nevne at onkelen og tanten min var på Springsteen i Bergen i fjor, og gikk før det var slutt, fordi "det var ikke noe bra", mens jeg satt her og leste setlistene på nettet, og skulle mer enn noen gang ønske at jeg var i Bergen - og det skal litt til ;)

Hickok
14-04-2010, 03:28
God dag fra Nakhodka. Her blåser det som f*** i dag (eller Syklon som det kaller det her :rolleyes: ). Første skikkelige dag på ny jobb, og her går det i hundre. Vinteren har ikke helt sluppet taket, men det skal være like før, så dag kommer vel våren på en mandag og sommeren et par dager etterpå i følge de lokale. Ikke ulikt midtvesten i USA i så fall.