View Full Version : Göteborg airshow 2010
Norge Rundt På 14 Dager
12-04-2010, 14:31
Ja er det noen her som skal nedover til Göteborg og Säve flyplass siste helgen i august? Da skal det være stort flystevne, i anledning at man feirer 100 års jubileum for flyvning i Sverige. Blant annet har Italienske Frecce Tricolore sagt ja til å delta.
Sjekk denne:
http://www.aeroseum.se/goteborgaeroshow/index.html
Ja er det noen her som skal nedover til Göteborg og Säve flyplass siste helgen i august? Da skal det være stort flystevne, i anledning at man feirer 100 års jubileum for flyvning i Sverige. Blant annet har Italienske Frecce Tricolore sagt ja til å delta.
Nej desværre, er nok ud og rejse, enten USA eller Japan, det er ikke helt bestemt endnu
Hilsen
Ole
patchman
12-04-2010, 20:31
Hei
Jeg skal dit.Har vært der de 2 siste gangen som det har vært og jeg synes det er veldig bra der.Utrolig god plass til å stå å se der.Anbefales.
AggTouchdown
12-04-2010, 20:39
Har vurdert dette showet et par ganger før også, men har alltid "kokt bort i kålen", dog hadde det vært et fint show å avslutte "sesongen" med, de har jo allerede sikret seg tre display teams så det kan bli artig :)
Hvordan er "spotterfasilitetene" som de "reklamerer" med?
Norge Rundt På 14 Dager
12-04-2010, 21:57
Hei
Jeg skal dit.Har vært der de 2 siste gangen som det har vært og jeg synes det er veldig bra der.Utrolig god plass til å stå å se der.Anbefales.
Vil jo tro at Svenskenes eget Acro team. Team 60 stiller opp, du som har vært der, hvordan er dette teamet?
MountainDew
12-04-2010, 22:16
Var der for 2 år siden. Ikke noe imponerende oppvisning i forhold til det jeg er vant til. Flyene tok av, forsvant og kom så tilbake for å lande :angry: