PDA

View Full Version : God søndag morgen

EB
11-04-2010, 06:21
Glad søndag! På tide å komme i gang med søndagen og dagens gjøremål. Nå venter vask og pleie av Alfa`n før det vel blir noen nye timer i hagen. Håper på en "bli kjent med nye deler av byen tur" i løpet av ettermiddagen.

Ha en solstrålende dag!

Savipix
11-04-2010, 06:53
God morgon!

Klarvaken redan 0601. Blir nog en större frukost innan jag tar en rejäl morgonprommenad! Planen annars idag är att se på framtida jobbmöjligheter och ta sig hem till Uppsala efter nästan 14 dagar på resa. Ser ut att bli grått även idag.

Cecilie
11-04-2010, 09:11
God morgen, god morgen!
Her er man relativt tidlig oppe (men nå er jo det meste relativt)
Nydelig vær idag også, og dagen skal tilbringes ved en russebil som trenger å bli ferdiggjort før russetiden!

FBU 4EVER
11-04-2010, 09:28
God solskinnsmorgen fra Nærsnes!
Det ble litt hagearbeid og en cab-tur igår, og idag blir det fint lite å gjøre. Nå venter frokost med varme baguetter, lun leverpostei, stekt sjampignon, bacon, bløtkokt egg og juice. En god start på dagen, m.a.o.
Ha en fin dag.

sirpjalle
11-04-2010, 10:14
God morgen fra Stavanger!

Ble gullfint vær i dag og gitt, så denne dagen skal tilbringes innendørs! Må snart begynne på søndagsmiddagen ;)

Kjerringa ta med seg ungene ut. :D

Ha en god dag forumister :)

LN-AØR
11-04-2010, 10:19
Guten Morgen. Nydelig vær i hovedstaden i dag. Dagen i dag vil bli tilbrakt ute, og jobbing på Berg Tennisklubb og en treningsøkt står på programmet. Ha en flott dag folkens!

AirbusTrond
11-04-2010, 11:13
Mornins! Kjempeflott i Oslo i dag. Men det blir nok å nyte det meste av dagen innendørs, bl.a. med flytting av bøker. Ellers en spennende dag på CLS i dag. Klarer AaFK Viking hjemme, ja så er vel det meste avgjort allrede. :spin

krølle
11-04-2010, 11:25
Mornins! Kjempeflott i Oslo i dag. Men det blir nok å nyte det meste av dagen innendørs, bl.a. med flytting av bøker. Ellers en spennende dag på CLS i dag. Klarer AaFK Viking hjemme, ja så er vel det meste avgjort allrede. :spin

In your dreams:lol: at AAFK klare Viking asså

Keypoint
11-04-2010, 11:44
God søndags formiddag! Bursdag ble feiret i går kveld, og nå skal snart Viking slå AAFK :) Kom også som nr. 2 i min klasse på Bodø Flyklubbs landingskonkurranse (og min første) i går! Stas!

Riktig fin dag videre!

JetBlue
11-04-2010, 12:07
Gpd søndag. Sola skinner i det minste over Oslo, mens jeg er på jobb på Hasle. Den influensalignende forkjølelsen er i ferd med å gi seg, men dette var i meste laget på denne tiden av året. Ser dessverre ut som ettermiddagens utepils må vente til en annen dag.....

Someone
11-04-2010, 12:12
Sjallabais. På Bislett skinner solen :) Egg og bacon er i ferd med å bli fortert. Om litt blir det å levere fra seg en bil før det blir en liten tur ute i godværet. Resten av dagen blir nok tilbragt i sofaen med fotball på TVen. Itillegg står episode 2 av Pacific på programmet. Ha en fin dag :)

Bizflyer
11-04-2010, 12:27
God formiddag fra et solfylt Krsand!

Var tidlig oppe idag for å hente en kompis som kom med SK973 i natt. Han var relativt godt fornøyd med turen foran i bussen, men synes serveringen gikk noe tregt, og skuffet over at personalet ombord behandlet egne ansatte som reiste mye bedre enn fullt betalende pax. Men det er vel SAS i et nøtteskall?

Nu er begg og eicon nede i magen, og det blir en flott dag her. Må nok innom jobben en times tid, men det tar jeg på ettermiddagen. Etter fysiske utskjeivelser i går med dertil hørende vond rygg, tror jeg at jeg tar det relativt rolig i sola i dag.

I morgen går turen til Oslo, og et par forum medlemmer har meldt seg frivillig som svirebrødre! Kåschelig det! :)

Fortsatt god søndag!

BF:cool2

OSL-MRU
11-04-2010, 13:06
Mornings fra hovedstaden! Andre dagen med helt klar og blå himmel, som lyses opp av en praktfull sol! Nå lever vi livet her! :D

Sto opp for 10 min siden, så dagen skal bare tilbringes i hagen ved bassenget eller ut til noen venner :)

Ha en flott dag alle sammen! :colgate:

Henshaw
11-04-2010, 14:05
God morgen (OK, formiddag) fra Sandefjord, hvor våren helt klart har gjort sitt inntog! Skiftet jul på 2 stk biler, og det var noen som lovte at jeg skulle få prøve den ene med taket nede. Blir herlig! :cool:

LN-MOW
11-04-2010, 14:35
G'morgen fra Alpharetta. Godt aa vaere hjemme, selv om det hadde vaert godt med en uke til paa Tybee. Solen skinner, katta hyler og alt er som normalt. Naa er det straks klart for frokost.

Polaris
11-04-2010, 16:51
ÅÅåååååå gode GUD for en stressende dag på jobb! Jeg tror alle barna i hele byen har vært innom på museet i dag, det var til tider sild-i-tønne faktor (evt. konsert-faktor) hvor du måtte presse deg mellom folk for å komme fram. Ikke nok med det, men midt i travleste tiden så gikk vi fri for vekslepenger i kafeen. Og syltetøy. Da ble det baluba, hva er vel vafler uten syltetøy?!!! Så jeg måtte renne rundt og finne et glass syltetøy, mens hele kaffemaskinen gikk i stå, barn hylte og skreik og dinosaurfigurer fløy rundt hodet på meg :lol: Akk ja, det er bra man tar det med et flir. På den positive siden fikk jeg pratet litt fagprat med Hurum og forhåpentligvis inspirert et par smårollinger til å bli paleontologer. (Iallefall studere naturen / realfag, og det er jo noe!)

Nå er det fullstendig beina på bordet, ræva godt plassert i soffaen og hurtigmiddag - faktor her i huset. Og sånn skal det være til i kveld.

Hav a nais vån.

AirbusTrond
11-04-2010, 19:46
og nå skal snart Viking slå AAFK :)

Riktig fin dag videre!

Takk, ble en riktig fin dag for fotball. :stir:drink:drink:drink

Bizflyer
11-04-2010, 20:08

Ja, det er sikkert! At Brann scoret 3 mål i dag var jo ikke så værst!:colgate:

BF:cool2

Henshaw
11-04-2010, 20:53

Kan ikke si meg helt enig i det utsagnet.

Også 4-2 da gitt. http://i51.photobucket.com/albums/f351/charonn0/ohgeez-1.gif