PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen

EB
10-04-2010, 06:38
Nå er solen på vei opp over hovedsatden og det meldt knallvær... Blir kanskje nok en tur på plantesenteret over veien. Men først skal en nevø kjøres til seminar.

Ha en solstrålende dag!

Farmer
10-04-2010, 07:43
God lørdag fra strandstolen. Morgentrimmen langs stranden iført joggesko, shorts, solfaktor 50 og Podcast med Herreavdelingen på er forlengst utført, og nå nytes en rolig lørdag under en parasoll på stranden mens barna storkoser seg i vannet her ;-)

zico77
10-04-2010, 08:50
God morgon frå Trondheim!

Då var helga starta, varme rundstykker og nytrekt kaffi står for tur. Raske innkjøp, så er det rett i oppussinga ;)

Eg har høyrt rykte om at våren skulle komma i helga, så ha ein fin dag alle saman! ;)

sirpjalle
10-04-2010, 09:07
Gudd mauning fråm Stavanger!

Unger på besøk i helga i tillegg til mine egne, en smule hektisk men gøy!

Snart på tide med frokost før vi setter kursen ut av døren og ut i finværet.

Ha en fin dag forumister! :)

RAHelland
10-04-2010, 09:20
Enda en god morgen fra Stavanger!!

På med kaffen og få slukt opp frokosten fort slik at vi kan komme oss ut og jobbe i hagen i det fine været! :) evt en liten tur til ENZV for å flyspotte litt :)

Someone
10-04-2010, 09:56
Strålende morgen fra Oslo. Er blir det snart frokost bare egget har kokt ferdig. Lørdagsfrokost, forum og DN, mens solen skinner er faktisk en bra start på dagen :) Igår var jeg å så "En ganske snill mann" på kino. En glimrende film og både daten og jeg satt og humret og lo nesten gjennom hele filmen, selv om den også har sine triste og alvorlige scener.
Fotballtrening i form av cage ball senere idag, før det blir ut på vors med gutta senere i kveld også får man se hvor man havner. I går kom også omsider selvangivelsen min og det viser seg at han Sigbjørn skylder meg endel penger :D Ha en fin fin lørdag

Polaris
10-04-2010, 10:16
Meldes i avisa at Jørn Hurum skal holde foredrag om meg på jobb i dag :colgate: Jeg skal iallefall passe på at ingen små kommende forskere skal gå rundt og lure på ting der borte, så snart må jeg vel snart sette meg i bilen.

Ha en herlig dag godtfolk!

JetBlue
10-04-2010, 10:48
God dag! Her braaltser det bacon i stekepannen, og egget er klart, sammen med alt tilbehøret. Det blir en ekte cowboy-frokost. Fikk nettopp med meg den triste nyheten om flycrashet i Polen.

I dag er det klesvask, før jeg setter kursen mot Hasle og noen timers jobb på ett av prosjektene jeg er engasjert i for tiden.

FBU 4EVER
10-04-2010, 10:50
Har lett og lett, men her kommer den altså!
God lørdag morgen. Skyfritt her på Nærsnes og snart brunsj.
Det har vært noen hektiske dager nå. Damen har vært på bybesøk, pizza på Olivia (Aker Brygge), Andrea Bocelli-konsert (suverent!) og hagearbeid på onsdag. Nå må det leies inn en container til alt som er kappet av og så får man håpe at potentillaene blomstrer bedre i år enn de siste par årene. Cabrioletsesongen ble åpnet igår også. Ny tur i dag ser det ut til. En ny bunke med uniforsskjorter kom igår. De er allerede vasket og skal strykes i løpet av helgen. Også skal det leses og studeres til simulatortesten i neste uke. Ellers blir det bare avslapning i helgen.
Ha en fin dag.

jcnorway
10-04-2010, 10:51
Har lett og lett, men her kommer den altså!
God lørdag morgen. Skyfritt her på Nærsnes og snart brunsj.
Det har vært noen hektiske dager nå. Damen har vært på bybesøk, pizza på Olivia (Aker Brygge), Andrea Bocelli-konsert (suverent!) og hagearbeid på onsdag. Nå må det leies inn en container til alt som er kappet av og så får man håpe at potentillaene blomstrer bedre i år enn de siste par årene. Cabrioletsesongen ble åpnet igår også. Ny tur i dag ser det ut til. En ny bunke med uniforsskjorter kom igår. De er allerede vasket og skal strykes i løpet av helgen. Også skal det leses og studeres til simulatortesten i neste uke. Ellers blir det bare avslapning i helgen.
Ha en fin dag.

Du får lete i riktig underforum neste gang. Pleier å være lite med "God morgen"-tråder i Bildeforumet ^_^ Ditt innlegg er flyttet inn i riktig tråd.

terje t
10-04-2010, 10:51
Så mange "morgen glade" idag, er det fint vær i hele Sør-Norge? Hønefoss kan fortelle om +8,5 , 1030 og ikke en "flekk" på 360 ".Første gang i 2010? Ha en GOD DAG!

FBU 4EVER
10-04-2010, 10:53
Jeg lette og lette, men fant ingen "God morgen" post. Så jeg skrev en selv. Men nå ser jeg at det var på forumet "Bilder og Foto". Det forklarer saken. Men kanskje en moderator kan flytte mitt innlegg over hit hvor det hører hjemme?

Martin
10-04-2010, 10:54
God lørdag fra Maura. I dag har jeg vært flink, og vært oppe "frykkteleg tidleg" - før 10, var det vel nesten da jeg stod opp :drunk:.

Nå står en en liten butikktur på programmet, før jeg skal gjøre det jeg egentlig har blitt kurset til hos FedEx (som den eneste i hele FedEx Norge) - kjøre til en adresse og levere en pakke.

God lørdag ønskes forumistene :)

Cecilie
10-04-2010, 12:52
Heihei og god morgen fra Arendals kysten!
Våknet for en liten time siden - godt å sove ut idag, ettersom den siste uken har vært svært så hektisk, mtp. russerevyen jeg har vært en del av! 3 fulle hus, og 1 nesten fullt hus er fasit etter årets russerevy, noe vi selvfølgelig er svært fornøyde med.

Arendal byr på 11 grader og sol fra skyfri himmel idag, og med så og si vindstille vær ser dette ut til å bli en fantastisk lørdag!

Bizflyer
10-04-2010, 13:04
Etter nattejobbing ble det litt soving utover formiddagen i dag. Nå er det klart for å prøve å slepe med seg familien på spasertur gjennom skogen til hytten ved sjøen. Været er deilig, så vi må prøve å utnytte dagen! Så nå er det strax avsted!

I aften venter biff, og kanskje et aldri så lite glass rødvin?!?

Fortsatt god helg!

BF:cool2

ENGM 911
10-04-2010, 13:22
Noen små brune med naboen i går kveld fikk meg ikke opp til "EB-tid". Nå er det bilvask, sommerhjul sixpack og sentrum som står på plakaten, kanskje.

LN-MOW
10-04-2010, 13:39
G'morgen fra Tybee. Her er det desverre oppbrudd og hjemreise i dag ... En deilig ferieuke er over ... :(

Fint vær og allerede behagelig t-skjorte temperatur ....

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs443.snc3/25440_382071126035_554781035_4296631_3568695_n.jpg

OSL-MRU
10-04-2010, 13:41
Mornings fra Oslo!

Aaaaa! Solen skinner! Yey! Endeling været alle vi i Oslo har ventet på! :)

Dagen skal tilbringes i by'n med noen forskjelige ærender, før det blir middag hos mormor & morfar!

Ha en flott dag forumister! :colgate:

AirbusTrond
10-04-2010, 13:48
God morgen fra Gamle Oslo! Her har man fått ominnredet litt i stuen i påvente av ny godstol. Men nå ser jeg hvor latterlig det er å ha en skikkelig stor gammaldags kasse-tv. Så dette kan bli en dyr ominnredning... Den tidlige lørdags ettrermiddagspilsen av merke Ringnes er byttet om til Grans BARE. Ja, nå er det mye rart, dere! Om 14 dager på denne tiden regner jeg dog med å nyte en Hefe på MUC.

FBU 4EVER
10-04-2010, 14:45
Den tidlige lørdags ettrermiddagspilsen av merke Ringnes er byttet om til Grans BARE. Ja, nå er det mye rart, dere! Om 14 dager på denne tiden regner jeg dog med å nyte en Hefe på MUC.

Ringnes? RINGNES! Det verste som har hendt norsk ølkultur siden bedehusbevegelsen og Svartedauen! Du har da bedre smak enn dette, Trond! :old

BSSW
10-04-2010, 16:12
God ettermiddag fra Egersund

Etter å ha stått opp kl 08 (!! :8:) så har man skodd om bilen, tatt et e-kurs og spist middag :p
Nå blir det kun avslapping resten av dagen, håper jeg. Kanskje noe mer forberedning til jobbturen i morgen...

Uansett, det blir vår (og snart sommer) her. 13 grader sa termometeret utforbi kjøkkenvinduet tidligere idag...

Ha en fin lørdag, og helg, forumister :)

AirbusTrond
10-04-2010, 19:45
Ringnes? RINGNES! Det verste som har hendt norsk ølkultur siden bedehusbevegelsen og Svartedauen! Du har da bedre smak enn dette, Trond! :old

Må støtte det lokale næringsliv, uansett hvor vondt det smaker :D Får gjøre botsøvelser for den gode smak, med en rimelig men god Zì Raffaele Aglianico til kvelds. Og sannelig fant jeg ikke en 50 ml grappa fra Poli under dagens ommøblering. :)

jcnorway
10-04-2010, 19:52
God kveld!

Her har man hatt en rolig dag i heimen med litt indretjeneste og annet snacks. Fikk også levert en pakke på døren fra FedEx. Siden de kom og leverte på døra på en lørdag så bød man på bl.a. Cola m/sitron, noe jeg tror han fra FedEx satte pris på :lol:

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

LN-AØR
10-04-2010, 20:00
God kveld. Dagen i dag startet med vondt i hodet etter byturen i går. :drink ^_^ Fikk så karret meg opp til Berg Tennisklubb hvor jeg har hjulpet til med å fikse banene før utesesongen starter neste uke. Blir deilig. Blir nok bare chillings med noen kamerater i kveld. Ha en flott kveld!

Martin
10-04-2010, 20:17
Fikk også levert en pakke på døren fra FedEx. Siden de kom og leverte på døra på en lørdag så bød man på bl.a. Cola m/sitron, noe jeg tror han fra FedEx satte pris på :lol:

Det tror jeg nok han gjorde ;)

G'ettermiddag, ja. Kom meg helskinnet hjem fra pakkelevering hos jcnorway, med tilhørende cola, isbiter og sitronskiver. Ble også litt flyprat, og strategier for fornying av diverse sølvkort ble lagt. Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et slags tegn, at jeg på veg hjem passerte et gatekjøkken kalt "MR-pizza" ^_^

LN-MOW
11-04-2010, 02:01
G'aften her vestfra ... da har man kommet seg hjem etter kjøretur fra helvete ... bumper-to-bumper fra Macon til Hartsfield.. Fullt av 'snowbirds' - pensjonister og andre gråhårede i bobiler og andre doninger på vei fra Florida til Kanada og nodlige stater .. i tillegg til at spring break er over i Atlanta-området. Sammen ble dette total overbelastning ...

Velvel - nå er vi ihvertfall hjemme, middag er spist og utpakking er neste punkt på programmet. I morgo, i morgo, men ikkje i dag ....

Tommy777
11-04-2010, 05:24
God aften fra Chicago. Hjemkommet etter omtrent 3 uker paa veien der man har hoppet rundt halve jordkloden. Fedexmannen her fikk ikke noe Cola, han leverte skittenklaer som ble sendt hjem fra California tidligere i uken..

Fruen er borte, slapper av mens bikkja snorker noe voldsomt ved siden av meg paa sofaen.

Godt med ett lite pitstop hjemme foer uken byr paa Omaha og deretter San Francisco tur.. Alt er heldigvis i F saa da gaar det nok greit.