PDA

View Full Version : God onsdag morgen

EB
07-04-2010, 06:10
God morgen fra en tåkelagt hovedstad... Dagen er nesten 8 timer lysere/lenger - så bar tåken forsvinner merkes dette! Nå venter første dag på kontoret etter påske - før det blir en tur på MR av foten i ettermiddag.

Ha en flott onsdag!

Madman
07-04-2010, 06:12
God morgen fra Tåkemoen.

Stille og rolig her foreløpig, så forum og kaffe er på sin plass...

Ha en fin dag alle sammen. :)

PS: Thai kommer med A346 i dag... :)

ENGM 911
07-04-2010, 06:52
Her er det frokost, scanair og docking live fra nasa http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html

sirpjalle
07-04-2010, 07:03
God morgen fra Forus!

Første arbeidsdag etter 11 dager ferie. :drunk: Kan ikke si at jeg hadde lyst å stå opp i dag. Men men, nå er man jo her og det ser ut til at det er mer enn nok å ta fatt i. ^_^

Dagen startet galant med at det tok 30 minutt å få fyrt opp maskinen, tror ikke den heller hadde godt av ferie.... ;)

Men anyway, ha en fin en forumister.......

Concorde
07-04-2010, 07:16
Tidlig oppe som vanlig og jeg sitter og jobber i siste liten med agendaen for morgenmøtet.
Tåke på Nesbru, og det nærmer seg sommer..

Someone
07-04-2010, 07:19
God morgen fra Oslo. Bislett melder om CATIII. Her har jeg uansett begynt på sommerhalvåret. I går kom bysykkelene ut og idag har jeg begynt på allergimedisinene. På tide å komme seg på jobb hvor oppgavene står i kø.
Planen i går var en tur på Sats og en hvit dag, men endte istedet på date, så da blir det Sats og hvit dag i dag istedet

zico77
07-04-2010, 07:20
God morgon frå Trondheim!

Då var dagen i gong -og maskina starta opp på halve tida av Sirpjalles maskin -"bare" 15 min. Sånn er det med pålogging til store nettverk -plenty tid å hente og drikke kaffi ;)

Ha ein fin oppstart! ;)

OSL-MRU
07-04-2010, 07:51
Mornings fra hovedstaden!

Her er det tett med tåke, men dessverre venter mange oppgaver i løpet av dagen..

Ha en flott dag forumister! :)

jcnorway
07-04-2010, 08:02
God morgen.

Her er man straks igang med første arbeidsdag etter påskeferien. Godt det ikke er lenge igjen til helg ;) Mail og andre saker må gjennomgås for å få oversikt.

Ha en fin onsdag!

LN-FHU
07-04-2010, 09:09
Go formiddag fra Trondheim # 2

Her har dagen satt seg, kundene er fornøyde og arbeidstempoet er normalt. Blir en fin dag dette ser det ut til. Den store reisen er en dag nærmere :)

Ha ein strålande dag forumistar :nor :nor :nor

Discus
07-04-2010, 09:11
God morgen fra tåka. Her blir det full fart med diverse saker i dag ser det ut som. Godt det snart er helg og http://symbol.yr.no/grafikk/sym/b38/01d.png.

Ønsker alle en tåkefri dag.

AirbusTrond
07-04-2010, 09:14
God morgen fra Tåke-Majorstua! Regner med å få spikret avdelingens ferieliste i løpet av uka, slik at jeg kan spikre egen ferie i samme slengen. Det blir i uansett en pinsetur til Berlin, Dresden og Wroclaw. Meget billige billetter og en spennende reise, som inkluderer tog.

OJB
07-04-2010, 09:14
God morgen fra Sandvika,
CAT III har det vært hele veien over fjellet fra Sola i morgentimene. M.a.o. en grå dag over søndre deler av fedrelandet.
Med SK4002 og LN-RCU fikk vi opplyst av kaftein allerede ved ombordstigning at det var dårlig sikt og noe treg trafikk in mot Tåkemoen.
Vi ankom likevel før rutetid og resten av morgenen har gått etter planen.
Møter i dag før et styremøte i kveld.
Ha en fin dag folkens

Hickok
07-04-2010, 09:31
God morgen fra Jåttåvågen. Andre dagen i ny jobb, og alt er nytt. Hvis alt går som planlagt, så blir det avreise til Russland på mandag. I så fall blir det 4 uker i Russland neste for min del. Denne uken går mest med til å gjøre seg kjent med prosedyrer og diverse annet.

Bizflyer
07-04-2010, 10:41
God formiddag fra Krsand!

Endelig letter tåka litt her, og det er meldt godt vær de neste dagene. Skal bli deilig å se sola igjen!

Her skal det fortsettes på månedsoppgjøret, og planen i kveld er å få seg en strekk på sofaen!;)

Ser ut til at det blir Oslo på meg mandag og tirsdag i neste uke, så hvis det er noen av dere som har fritidsproblemer og tørste på mandag ettermiddag, så kan dere jo gi meg et hint!;)

BF:cool2

Someone
07-04-2010, 10:44
Ser ut til at det blir Oslo på meg mandag og tirsdag i neste uke, så hvis det er noen av dere som har fritidsproblemer og tørste på mandag ettermiddag, så kan dere jo gi meg et hint!;)

Ingen umulighet det. Gir beskjed i løpet av helgen. Antar du bor standsmessig på riktig side av byen slik at man slipper tråle halve byen gjennom for et egnet vannhull? :drink

Bizflyer
07-04-2010, 10:50
Ingen umulighet det. Gir beskjed i løpet av helgen. Antar du bor standsmessig på riktig side av byen slik at man slipper tråle halve byen gjennom for et egnet vannhull? :drink

Regner med at jeg får låne et rom hos Harald som vanlig!

ENGM 911
07-04-2010, 11:05
God formiddag fra Krsand!

Pass deg for Someone, han frekventerer områder der selv de mest hardbarka guttaboys ligger unna.

Martin
07-04-2010, 11:15
G'onsdag fra Maura.

Her har man "besøk" av en mann som skal bytte måleren i sikringsskapet. Mellom 11:30 og 12:30 stod det i brevet at han skulle komme, men nå ser det ut til at han blir ferdig før han egentlig skulle ha kommet. Kanskje jeg da kan komme meg på jobb litt tidligere. Jeg tror nemlig det trengs.

Jaja, snart helg. God onsdag ønskes forumistene :)

FBU 4EVER
07-04-2010, 12:22
God morgen fra Nærsnes. Tåken er i ferd med å lette, og jeg kan så vidt skimte Bærumskysten på andre siden av Vestfjorden allerede. Egg og skinke til lunsj, vaskemaskinen går sin første omgang av to. Det blir mye indretjeneste i dag fordi morgendagen skal gå med til bytur med Brandbudronningen.Vi planlegger en matbit på ettermiddagen før turen går videre til Telenor Arena På FBU og konsert med Andrea Bocelli. Må bare bli bra!
Fredagen skal hun hjelpe meg med hagearbeid. Hun har jobbet på hagesenter i sin tid, så det skal bli bra. Hun påstår at hun er ekspert på å klippe ned potentillaer, noe jeg (og potentillaene) medgir at ikke jeg er!
Ha en fin dag.

Concorde
07-04-2010, 12:36
Det blir mye indretjeneste i dag fordi morgendagen skal gå med til bytur med Brandbudronningen.Vi planlegger en matbit på ettermiddagen før turen går videre til Telenor Arena På FBU og konsert med Andrea Bocelli. Må bare bli bra!

Vil du bytte billettene imorgen mot to til Metallica og lounge + middag og fri drikke neste tirsdag?

ClassOne
07-04-2010, 13:10
Fredagen skal hun hjelpe meg med hagearbeid. Hun har jobbet på hagesenter i sin tid, så det skal bli bra. Hun påstår at hun er ekspert på å klippe ned potentillaer, noe jeg (og potentillaene) medgir at ikke jeg er!
Ha en fin dag.

Jeg har fått en kompis til å hjelpe meg med hagearbeidet i vår, med en 16 tons gravemaskin. Resultatet er at jeg slipper å klippe plen eller hekk denne sesongen :) Det negative er at jeg for tiden bor i et sørpehøl. Men det må jo alltid bli verre før det blir bedre?

Ellers, ha en riktig god ettermiddag fra Haugesund :)

FBU 4EVER
07-04-2010, 13:23
Vil du bytte billettene imorgen mot to til Metallica og lounge + middag og fri drikke neste tirsdag?

He, he, good try. NEEEEEIIII!!!

Bizflyer
07-04-2010, 13:47
He, he, good try. NEEEEEIIII!!!

Hvis han inkluderer hørselsvern da?:colgate:

Concorde
07-04-2010, 13:48
Har en gammel Peltor du kan få i tillegg :)

LN-MOW
07-04-2010, 14:50
G'morgen fra Tybee ... nok en strålende morgen her! Travel dag i går med masse fisking og krabbejakt ga dårlig reultat men sliten far og sønn, så her er det sen oppstandelse. Men vi prøver igjen - har oppgradert saltvannsutstyret mitt, så nå får vi håpe at lykken snur seg! Uansett - fint har vi det . og siden gutungen ikke klager over fiskelykken, gir det også indikasjon på høy trivselfaktor.

Jeg tror det er på tide å flytte nærmere havet ... '