PDA

View Full Version : God tirsdag


akira
06-04-2010, 05:20
God tirsdag morgen fra Oslo øst.

Ikke hver dag jeg starter opp en morgentråd. 0 grader nå på morgenkvisten, snart er det på tide å begi seg ut i bilen, retning OSL. Etter jobben bærer det hjem til gamlingene for middag, ingen spesielle planer ellers. Ønsker alle en god tirsdag ;)

JoeW
06-04-2010, 06:00
Tilbake i CPH har man gjort ferdig nok en Finance-oppgave - årets siste; noen timers søvn blir det nå før den leveres i morgen tidlig.

Ha en god arbeidsuke!

AirbusTrond
06-04-2010, 06:56
God morgen fra trikken! Ny uke venter, men det er jo allerede tisdag og vi er godt inne i april. Har Barcelona å se fram til, så går nok fort!

Utflyttet
06-04-2010, 07:01
Morn morn!

Har egentlig vært oppe noen timer, men har ordnet et par ting som har krevd litt oppmerksomhet. Da var det atter en uke, og i ekte LCC-stil skal uken dedikeres til å kvitte seg med litt kunder.

Ha en vidunderfull vår-uke! :)

-A

EB
06-04-2010, 07:10
Glad tirsdag morgen... Skal være Meddommer i Oslo Tingrett i dag så "arbeidslivet" starter ikke før i morgen. La oss håpe på fortsatt sol og pent vær - det fortjener vi etter en laaang vinter.

Ha en flott tirsdag!

BSSW
06-04-2010, 07:49
God morgen fra Tananger

Første dag på jobb etter påsken. Fant på å legge meg tidlig i går, men lå vel våken ca halvparten av den tiden, kjempe gøy... :angry:

Vel vel, det blir å skifte til arbeidstøy og sette igang med litt crude...

Ha en fin dag forumister :)

LN-FHU
06-04-2010, 08:22
God mrogen fra Trondheim :)
Strålende sol fra morgenen, lett å komme seg opp og dagen tegner til å bli fantastisk. Bare så synd man må sitte inne.... :(

Anyways...

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

Hickok
06-04-2010, 08:31
God morgen fra fergen mellom Halhjem-Sandviksvåg. Jeg er nå på vei til en uke i Stavanger, og da kan det være greit å ha bilen med seg, i hvert fall er det teorien. Dette er nok Norges dyreste veistrekning, med oppunder 1000kr i bompenger (og ferge) på under 200 km. Gårsdagens retur fra MAN gikk smertefritt, selv om det var en fryktelig trang affære ombord i SK4624. Dårlig butikk når en velger 10F på en -500 ved bestilling, og så blir det en -700 som opererer. I hvert fall når ikke SAS tilbyr internettinnsjekk på denne ruten, og dermed en ikke får sjansen til å endre sete før ved innsjekk.

Ha en flott dag forumister!

zico77
06-04-2010, 08:32
God morgon frå Trondheim #2

DÅ! var det endelig jobbedag ;) "Ferien" er over, og der er bare å kosa seg med oppgåver som før. Blir nok ei hektisk veka, kanskje ein SVG-tur også -men får sjå om eg får bytta det ut med nettmøte+telefon i staden.

Sola skinner ja, men her er me inne. Sånn er det når me velger yrke der ein kan opna Chrome eller liknande verkty for å -ja, bla. gå til Scanair forum ;)

Ha ein flott dag alle saman!

OSL-MRU
06-04-2010, 08:55
Mornings fra kalde Oslo!

Dagen skal brukes til å rydde litt i huset, og se noen av opptakene på PVR-en fra påsken.

Ha en riktig fin dag alle sammen! :)

LN-GAB
06-04-2010, 09:01
God morgen fra Steinkjer!
Blå himmel, og temperaturen har såvidt bukket over null grader.
Den aller siste skoleferien min på videregående skole er unnagjort, for neste blir sommerferie!

Ha en forrykende dag, alle sammen! :)

BlackWolf
06-04-2010, 09:17
Første dag etter påsken og fri i dag. Noe som slettes ikke er uffent. Skal på jobb i morra og skal ha tjeneste som konduktør i noe som heter tog 602. Som er ett av Bergensbanen's dagtog:D. Men tog er vel kanskje et fyord på et forum som dette :colgate:. Men først er det fridag og avslapping før vi begynner uka.

Someone
06-04-2010, 09:51
Morgen fra Oslo. Tilbake på jobb og her renner innboksen over. Siden gårsdagens planlagte Sats-tur ble byttet ut med sofaen så står Sats på programmet i i kveld. Ellers så konstaterer jeg at det er greit med at dette kun er en 4-dagers uke.

Bizflyer
06-04-2010, 10:09
Skal si forumistene er aktive her på morgenquisten!

Har slept meg på jobb jeg også, og nå står månedsoppgjør på oppgavelisten. Så det er nok å ta tak i. Været i dag var tåke og regn. Følte nesten at høsten allerede var over oss. Huff & huff!

Heldigvis ingen program utover jobb de neste dagene, og heyyy Det er jo allerede tirsdag! hehe!

Jaja! Da er det bare å gyve løs....

BF:cool2

Hickok
06-04-2010, 10:25
Jeg er nå på vei til en uke i Stavanger, og da kan det være greit å ha bilen med seg, i hvert fall er det teorien. Dette er nok Norges dyreste veistrekning, med oppunder 1000kr i bompenger (og ferge) på under 200 km.

Tror jeg tok litt hardt i for kjente. Denne summen er for lastebiler. Det blir "kun" rundt 500kr for en personbil.

sirpjalle
06-04-2010, 11:11
God morgen fra Stavanger!

Da var det siste feriedag i denne omgang før det blir arbeidsdag i morgen.

Intet spennende på tapetet i dag....

Ha en fin dag forumister! :)

Madman
06-04-2010, 11:31
God formiddag fra godstolen.

Første fridag etter påske her i gården. Den skal benyttes til minst mulig tror jeg. Er nok fare for at den fortsetter i stolen en god stund til, med kaffekannen og pc'n i umiddelbar nærhet.

Kommer jo "€#&£% snø ned og jo. :angry: Det er nok nå! NOK!!

Ha en ellers fin dag. :)

CK
06-04-2010, 11:46
god formiddag fra Frösundavik. Deilig morgenavgang med SAS SK848 OSL-ARN i dag. Te og eplemuffin (til 45,-) var dagens frokost i 33.000 fot. Ved avgang OSL i dag morges ble ikke mindre enn TO Thai A340-500 observert (én på vei inn til gate og en på fjernparkering utland). Og, SK 453, morgenavgangen til CPH, gikk med OY-KFA i dag. Første gang med CRJ900 på OSL??

FlightDeck
06-04-2010, 11:54
Og, SK 453, morgenavgangen til CPH, gikk med OY-KFA i dag. Første gang med CRJ900 på OSL??

SAS utvidet med en ny rundtur mellom København og Oslo 1. februar, med avgang fra København kl. 06.00 og fra Oslo kl. 07.40. Denne avgangen flys fast med CRJ-900.

Polaris
06-04-2010, 11:54
Fant på å legge meg tidlig i går, men lå vel våken ca halvparten av den tiden, kjempe gøy... :angry:

he-he-he-he-heeeee heeee! :p (in the sound of Cartman)

På planen står refleksjonsseismikk og *grøss og gru* kanskje litt sannsynlighetsmaksimeringsfunksjoner. Jaja, t minus 69 dager til sommerferie. Da ska eg te..... en by i Norge! :colgate:

Ha en fin "mandag" ;)

DY_ENZV
06-04-2010, 12:43
En riktig god formiddag fra stavanger!

Da var nok et morgenskift på ENZV unnagjort! Aldri feil å begynne dagen med jobb 0400 ;) Resten av dagen ska brukes til å slappe av før nytt morgenskift påbegynnes i morgen :)

Ha en fin dag alle sammen!

Martin
06-04-2010, 15:34
God manda... nei vent, tirsdag var det.

Tilbake på FedEx, hvor ting er litt lettere på hodet. Pappapermer og sykdommer gjør at jeg sitter og driver med noe en annen egentlig skulle drevet med, samtidig som det jeg skulle drevet med sammen med en annen, nå kun drives med av han jeg skulle drevet sammen med, som må drive med noe annet først. Håper bare alt blir ferdigdrevet i tide :p.

Markerer også at det er 39 dager til jeg sitter ombord i CO39 :)

God tirsdag ønskes forumistene.

Henshaw
06-04-2010, 16:44
God fridag, aldri feil å ha sånne.
Vært en tur til Larvik og funnet ut at man er teoretisk skikket til å kjøre bil, og det med null feil også. Gjenstår å se om det står like bra til på det praktiske.

FBU 4EVER
06-04-2010, 16:53
God ettermiddag fra Nærsnes. Litt av en overgang fra Wash. D.C. med sine 30 grader ved avreise og dagens regnvær på OSL ved ankomst.
Nå er man rimelig trøtt, lite med søvn i natt fører til at man føler seg som et "Norgeskart i trynet" med haka nede mellom knærne. Det blir enkel middag i kveld. Et par bratwurst og litt potetsalat. Ikke mer. Og tidlig til køys.
Ha en fin kveld.

Savipix
06-04-2010, 19:07
God morgon från SAN!

Solen skiner men inte i närheten av 30 grader som i WAS. Nåväl, idag blir det att bara gå runt att njuta, träffa en gammal kollega och sen flyga mina två sista timmar innan jag får min night qualification i boken. Ha en flott fortsättning på tisdagen

LN-MOW
06-04-2010, 19:08
G'dagg fra Tybee Island, hvor vi nå får i oss litt kultur på Fort Pulaski. Morgenen har gått til mislykkede forsøk med både fiskestang og krabbeteine - forhåpendtligvis går det bedre i kveld. Godt og varmt, men en frisk havbris gjør forholdene levelige.

mikro
06-04-2010, 19:11
God morgen fra et mildt og overskyet Calgary.

Ingen planer for dagen, men det blir vel forhåpentligvis en sykkeltur i løpet av dagen. Forøvrig siste feriedag i dag :(

God tirsdag.

Discus
06-04-2010, 20:52
God kveld etter første arbeidsdag i denne måneden. Det ble en grei start på denne uka. Heldigvis lite i inboksen, men må få ryddet unna litt forumlesing. Her har ingen ligget på latsiden i påsken ser jeg. Noe reisaktivitet for resten av året må planlegges også. Ha en fin vårkveld.

OJB
07-04-2010, 00:07
God kveld,
Det har vært en lang og travel dag. Dypvannstesting av subsea utstyr skal testes i Jåttåvågen over de neste par uker til prosjektet.Planlegging og forberedelser er i full gang.
Og nå til sengs , opp tidlig for redeye flighten over fjellet i morgen tidlig,SK4002.
God natt