PDA

View Full Version : Vinn 180.000 EuroBonus-poeng

FlightDeck
30-03-2010, 19:32
Forrige uke kunne man vinne 50.000 poeng, denne uken er potten økt til 180.000 poeng.

http://www.sas.se/sv/EuroBonus/Erbjudanden-och-nyheter/Vinn-resa-New-York/?vst=true

Fnate
30-03-2010, 20:17
Jo, men her må du også kjøpe deg et språkkurs, et abbonement på The Economist eller noe annet rart.

FlightDeck
30-03-2010, 20:24
Jo, men her må du også kjøpe deg et språkkurs, et abbonement på The Economist eller noe annet rart.

Eller handle med Diners Club eller Mastercard.

Someone
30-03-2010, 20:26
Joda, men det ga meg nok en sjanse til å klage over 25%'en

jb1
30-03-2010, 20:43
Den billigste aktiviteten vil vel vaere aa opprette en konto for 20 euro hos teleoperatoeren Operator One. Det gir 1000 ekstrapoeng. Hva er riktig svar paa kleskjeder? Det staar kun en under "oevrige partners" paa den svenske siden, men frem til september er det mulig paa opptjene poeng i Hugo Boss butikken i Koebenhavn. Regnes da dette som "partner".

LNv22
31-03-2010, 12:39
Vil det ikke som FlightDeck sier være kvalifiserende å bruke SAS MasterCard?

Er jo klart det enkleste i så fall.

jb1
31-03-2010, 14:09
Vil det ikke som FlightDeck sier være kvalifiserende å bruke SAS MasterCard?

Er jo klart det enkleste i så fall.

Selvsagt, om man har SAS Diners eller Mastercard, men man må passe på å bruke såpass mye at det kommer inn poeng på kontoen.

OSLflyer
01-04-2010, 01:07
Selvsagt, om man har SAS Diners eller Mastercard, men man må passe på å bruke såpass mye at det kommer inn poeng på kontoen.

For oss som allerede har kortene fra tidligere kan ikke benytte seg av den muligheten :angry:

* Du måste skaffa ett SAS EuroBonus kombinerat betalkort och göra minst ett köp på det. Endast köp på nyanskaffade kort kvalificerar till tävlingen, inte köp på betalkort som du redan har sedan tidigare.

jb1
01-04-2010, 02:42
For oss som allerede har kortene fra tidligere kan ikke benytte seg av den muligheten :angry:

* Du måste skaffa ett SAS EuroBonus kombinerat betalkort och göra minst ett köp på det. Endast köp på nyanskaffade kort kvalificerar till tävlingen, inte köp på betalkort som du redan har sedan tidigare.

Ok, jeg bare det som ble sagt for god fisk, da leder mitt forslag ;-). Poengene for operator 1 har kommet på konto.

FlightDeck
01-04-2010, 13:53
Ja, dere har rett. Man må altså melde seg på noe hos "andre partnere", f.eks. bestille kort fra Diners eller Mastercard. Registrerer at The Economist nå også er tilgjengelig fra Norge, det er bra!

LNv22
01-04-2010, 17:36
The Economist var et godt tilskudd! Håper vi får se mer slike tilbud fremover.

FlyHi
01-04-2010, 19:21
Jeg synes det er diskriminerende at man ikke kan deltage, hvis man har familiemedlemmer der arbejder i SAS. Det har intet med mine aktiviteter hos Eurobonus at gøre og giver mig kun endnu mindre lyst til at benytte programmet når konkurrencer m.v. ikke er åbne for mig. For dårligt SAS.

Someone
01-04-2010, 19:51
Jeg synes det er diskriminerende at man ikke kan deltage, hvis man har familiemedlemmer der arbejder i SAS. Det har intet med mine aktiviteter hos Eurobonus at gøre og giver mig kun endnu mindre lyst til at benytte programmet når konkurrencer m.v. ikke er åbne for mig. For dårligt SAS.
Det er regler som gjelder i de fleste konkuranser, uavhengig av selskap

FlyHi
02-04-2010, 15:38
Det er regler som gjelder i de fleste konkuranser, uavhengig av selskap

Jeg kan forstå at ansatte ikke kan deltage- fair nok. Men at man skal diskvalificeres fordi man har familiemedlemmer der er ansat i SAS synes jeg nu stadig er diskriminerende.

Bortset fra det, så er deltagelse i denne konkurrence betinget af at man foretager et køb. Hvordan er regler i Norge og Sverige vedr dette. I Danmark må man ikke lave købsbetingede konkurrencer - her skal det være muligt at deltage uden at skulle købe noget.

LN-MOW
02-04-2010, 16:05
Jeg kan forstå at ansatte ikke kan deltage- fair nok. Men at man skal diskvalificeres fordi man har familiemedlemmer der er ansat i SAS synes jeg nu stadig er diskriminerende.

.

Sånn er det over alt ... de fleste slike konkurranser har en lang regle om at tanter, kusiner, nevøer og kjæledyr ikke kan delta .. tror faktisk det finnes et offentlig regulativ om slikt ..

meliiis
02-04-2010, 19:37
Finnes det link til denne konkuransen på sas.no sin side med denne konkurransen?