View Full Version : God mandag morgen...
Ny uke - nye muligheter... Fortsatt ikke noe tegn til den savnede sommeren - men nå har vi i allefall fått mer ved inn i huset og peisen er klar for en ny sesong. Ha en bedre mandag...
God mandag morgen! Sommeren var på en snarvisitt i Drammen i forrige uke, hvem fikk stafettpinnen i dag? Ihvertfall ikke vi...:baeh
Ellers skal jeg få testet byggekunnskapene i kveld, litt innkjøpte møbler må skrues sammen...:skep
Rart med hvordan samfunnet har utviklet seg. For 1000 år siden reiste menn ut for å drepe et hårete dyr, hvor vi forventet at kvinnen ville omdanne denne til et utsøkt måltid. Nå har kvinnene tatt sin hevn. De reiser på Bohus/Ikea/Skeidar og drar med seg en flatpakket eske hjem som de forventer at vi skal omdanne til et funksjonelt møbel...:alien:
God morgen !
Og for en strålende morgen det er i Alta i dag. Sommeren kom på visitt til oss på lørdagen, og den er her ennå. I helgen var det over 20 grader og strålene sol, og dagen i dag tegner til å bli like fin.
glad morgen! Der kommer Kiel-fergen forbi Telenor ser jeg!
Tunge skyer over FBU i dag, men Paris skal ha 22 grader og sol. Håper bare det er plass til meg på AF i morgen tidlig - vil helst ikke gå glipp av én time på LBG ved å måtte vente på SK835. I dag blir det lunch på Telenor!! Yeah!
Originally posted by CK
Tunge skyer over FBU i dag, men Paris skal ha 22 grader og sol.
Omtrent det været vi hadde i Alta i går, og som det ser ut som det skal bli i dag. :) Så du kan like gjerne sette kursen nordover hvis du skal ha godvær. Ikke så mange spennende fly her oppe riktignok.
God mandag morgen....
Solen skiner i Monaco och termometern ligger paa 21 grader. Det blir en laang vecka med mycket nattjobb framfoer mig. Skall troligtvis till Marseille paa fredag och sedan blir det Le Bourget paa Loerdag. Ser verkligen fram emot den turen. Faar aeven chansen att traeffa Savipix2/Christian daeruppe.
Ha en fin start paa veckan..
CK: Bon voyage
TigerBlack
13-06-2005, 10:00
God mandag morgen :)
Normalt sommervær i Oslo idag, bøtteregn og kjølig med andre ord.
Masse trafikk på veiene inn til oslo også,men på den gode siden, forhåpentligvis bare ett par dager til jeg får tilbake kamraet mitt :D
STRÅLENDES ETTERMIDDAG I ÅLESUND NUH!
Sola skinner, tempen stiger fort!
Så synd å måtte reise fra dette på onsdag... men men, en helikoptertur med Scotia på torsdag fra Norwich til skuta er heller ikkje å forakte...