PDA

View Full Version : God torsdagsmorgen


BSSW
25-03-2010, 06:56
Siden EB har forsovet seg (:p) så får jeg starte idag

God morgen fra Tananger

ATIS sier 10 grader i dag :) Opphold akkurat nå også.
Lurer på om ullundertøy var dagens beste valg... :8: Ja ja, kommer ikke til å fryse i hvert fall...

Snart helg! Og snart påske.

Ha en fin dag forumister :)

Bizflyer
25-03-2010, 07:20
Jøss! Her var det tydeligvis en stille morgen!

Nuvel! Jeg har iallefall oppstanden og konstatert at det ikke ble millioner på meg i gårsdagens lottotrekning heller, så da får man heller gå på jobb!

Grått vær ute her i dag, men det er jo plussgrader og da er man jo fornøyd!
Det drar seg heldigvis mot helg!! Ingen har vel noe imot det?

Ha en fin dag!

BF:cool2

Hobbes
25-03-2010, 07:30
God morgen fra Rygge.
Her er det 1,3 pluss hørte jeg på radioen kl 06:00
Knapt noe vindpust å kjenne og jeg kan skimte hvor sola er bak skyene.

Når er vel pr definisjon jula også over siden påsken er rett rundt hjørnet.

Ha en strålende dag.

jcnorway
25-03-2010, 07:32
God morgen fra hovedstaden!

Nettopp fått sjekket oss inn på morgendagens flighter til fjerne himmelstrøk. Ble 31AC på AY sin A330. Hadde håp om å kapre 22AC siden dette er exit-row, men disse setene var selvfølgelig blokkert. Mobilt boardingpass har man også fått seg så da får vi se om det fungerer i morgen. Mulig jeg ber om å få et "gammeldags" boardingpass i tillegg for å holde på tradisjonene :p

Kjekt at AY åpner innsjekk på nett 36timer i forveien :up:

Ha en finfin torsdag!

T-1!

OSL-MRU
25-03-2010, 07:44
Mornings fra Oslo! Været er som i går; overskyet, surt og kaldt...
Morgenen går med til å se opptake av Airline USA og Operation Repo :up:

En flott dag ønskes til alle sammen! :colgate:

Someone
25-03-2010, 07:45
Mornings fra Oslo. Her har jeg ikke kastet bort pengene på Lotto og har derfor et romslig lunchbudsjett idag. Etter jobb blir det en tur til de gamle for å hente en bil, sette på et skistativ og forbrede noe småsaker til årets påskeferie. Og med det same jeg er der så får modern sørge for å stille opp med middag også :colgate: Ha en fin dag

sirpjalle
25-03-2010, 07:48
God morgen fra Forus. Siden det er vaktuke så skal jeg begynne på jobb klokken 0900 etter avtale, men i dag er det D-Day!

Noe store ting er i sluttfasen og er ferdig i løpet av dagen, og jeg får æren for det :colgate:

Olav: Jeg mener å tro at EB har flexitid på jobb, og da forsover man seg aldri! ;)

Ha en fin en forumister! :)

Twin Otter
25-03-2010, 07:55
Morn morn fra Stavanger. Her er man i ferd med å krype til køys etter nok en nattevakt. Morgenen ble litt lenger en vanlig da jeg måtta ta en tur ut på hytta etter jobb for å hente noe som fruen hadde glemt igjen. Vel vel. Enda godt at hytta ligger på Sola, så det var ikke så veldig lange turen, og en liten bonus er jo at man får kjøre forbi flyplassen....

Rob Mulder
25-03-2010, 08:46
Godmorgen fra Røyken,

I dag skal jeg gjøre ferdig de siste tekstene til min nye bok "Valkyrien, Sikorsky S-43, LN-DAG". Og så skal vi bli ferdig bokprosjektet om Junkers F 13. Det blir en bok vi har jobbet med i 4 år og det er meningen at den kommer ut i slutten av 2010.
Ha en fin dag.

LNv22
25-03-2010, 09:20
God morgen fra Oslo!

På plass på kontoret og gjennomgår gårsdagens post. Ellers venter et par nye saker sårt på oppmerksomhet.

Hopper over lunchen på kontoret i dag og tar den sammen med en venn på Stortinget. (Har med noen tomater og egg jeg tenker å bruke dersom ....... havner på et bord i nærheten http://forum.scanair.no/images/smilies/old-openbb/16.gif)
Trivelig med litt avvik i de innarbeidede lunchrutinene innimellom!

Ha en fin dag!

sukram
25-03-2010, 10:29
God morgen, mer eller mindre, fra Tromsø. Blir en hektisk dag på kontoret i dag, da flere saker og oppgaver kommer inn enn de som blir ferdiggjort. Så muligheten for übertid er absolutt til stede, for dette bare må bli ferdig.

Om ikke annet skinner solen!

ClassOne
25-03-2010, 10:38
God formiddag fra Haugesund. Her går det i ferdigstillelse av webshop, noe som vi håper ska kunne øke omsetningen bra mye :) Deadline i morgen. Ellers ser man frem til noen etterlengtede dager med fri i påsken, første halvdel tilbringes på hytta, andre halvdel tilbringes på Utsira :)

Ha en super dag folkens :)

Martin
25-03-2010, 10:48
God morgen fra Maura :).

Her har man tatt tidlig helg. Storfint besøk fra Storbritannia i dag, så da passet det med et par dager fri. Dagen brukes til minst mulig, før man etterhvert finner veien innover mot hovedstaden, og Sentrum Scene, hvor gamlegutta i Status Quo står for underholdningen. Æ glær mæ!! :)

God torsdag ønskes alle :)

LN-MOW
25-03-2010, 11:54
G'morgen fra Alpharetta, som melder om 8 grader og smaafugler paa hoeyt turtall utenfor .. imidlertid skal det bli regn og torden utover dagen, saa sa holder de nok kjeft ...

Gaarsdagens haandverkerbesoek satte meg ca 1500 dollar tilbake - godt aa ha noe aa bruke skattepengene paa. Sjekken kom nemlig ogsaa i gaar ... :headbang

Stenger meg inne paa kpntoret med kaffen min i haap om at ikke andre utgifter faller ned i hodet paa meg i dag.

Discus
25-03-2010, 14:39
God ettermiddag, her gjør man stort sett ikke annet enn å stå på hodet med jobb og påskeforberedelser. T-1 og det skal bli deilig.

Polaris
25-03-2010, 15:43
En i utgangspunktet flott dag med siste semesteroppgave innlevert og strålende påskesol utenfor, har blitt til en uggen og kjip torsdag hvor bikkja ligger fullstendig utslått på gulvet etter neddoping :( Ei forvirra dame trødde på poten til bikkja mi i gårkveld da vi gikk kveldstur, så kloa ble brestet av. Ikke bare gikk flybilletten min til Svalbard pga prisen (over 1000 kroner for neddoping + operasjon) - men jeg klarer ikke slappe av før pelsen har våknet ordentlig opp igjen. Nå ligger a bare der og puster tungt mens hun sover :( Dakar lille vofsen miiiiiiiin......

Ha en fin Torsdag de som kan.

ENGM 911
25-03-2010, 15:50
God ettermiddag fra Oslo. Torsdag er som fredag for oss skiftarbeidere. Med andre ord TGIT. Fri til mandag!!!!

EB
25-03-2010, 17:07
Glad torsdag! Kom hjem på tid med SAS fra Ålesund i ettermiddag. Nå venter det innrykk av middagsgjester i heimen. Ha en fortsatt flott torsdag...

FlyHi
25-03-2010, 17:16
God eftermiddag her fra solbeskinnede Jylland, hvor foråret har meldt sin ankomst.

I morges gik turen med QI fra CPH til AAL med en overbooket OY-MRF. En halv times tid forsinket ud af CPH grundet trafik på tidligere tur. Ved check-in opkrævede QI (SGS) ikke de proklamerede 50 kr. for bagage, så det var dagens positive oplevelse at slippe for dette gebyr. Med QI's nye koncept er der ingen servering ombord, men der uddeles stadig gratis aviser :)

Minimal benplads, men rimelig gode lædersæder. Fin for en kort indenrigstur, men jeg vil nok vælge andre operatører på rejser over 2 timer. Ellers ok oplevelse med QI - ikke noget specielt positivt (udover at jeg ikke skulle betale bagagegebyr), men heller ikke noget negativt (udover mangel på benplads). OK produkt til korte rejser og fint til prisen (DKK 603 for 1 voksen og 1 barn t/r)

Turen går på søndag hjem med SK og MD80 - med en kaffetår ombord :)

Henshaw
25-03-2010, 17:38
God ettermiddag fra Sandefjord. Vært på jobbintervju så nå ser det ut som om man skal tilbringe kveldene etter påske som telefonselger om det viser seg at jeg har talent for det.
Ellers så skal det bli deilig med påske og ski, lagt inn bestilling på godvær.

gilera
25-03-2010, 17:46
God ettermiddag fra Sola. I følge OAT sensoren på testcella så var det 13.8 varmegrader i dag.
Har montert på fan bladene på en splitter ny CFM56-7B27 (27K thrust) motor i dag samt gjort noen tester. De siste testene gjenstår i morra tidlig da vi bl. a skal kjøre take off power hvis jeg forstod manualen rett. :p