TCAS
23-03-2010, 12:23
Sonberg kommer med noen gode og velvalgte ord før han slutter i SAS: http://e24.no/boers-og-finans/article3576476.ece
Innsatsen og offerviljen til de ansatte i SAS har fullstendig druknet i negative nyheter rundt selskapet. Det mener selskapets avtroppende kommunikasjonsdirektør Claus Sonberg, som nå tar selvkritikk.
.....
- Nå viser alle kundemålingene våre rekordhøy stigning. Samtidig faller Norwegian, som bare har positiv omtale, like kraftig som det SAS stiger.
.....
- Folk skjønner jo ikke hva det handler om. Folk tror omdømme handler om å få positiv omtale i media, men det handler ikke om det. Det handler om hva du som passasjer opplever hos oss. Smiler vi til deg? Får du mat du liker? Vi tåler all verdens dritt i media bare våre medarbeidere leverer den fantastiske kvaliteten de gjør, sier Sonberg.
.....
Sonberg er likevel forsiktig med å kritisere pressen.
- SAS som selskap fortjener negativ omtale for de økonomiske resultatene. Det er journalistenes oppgave å sette søkelyset på den type ting.
Innsatsen og offerviljen til de ansatte i SAS har fullstendig druknet i negative nyheter rundt selskapet. Det mener selskapets avtroppende kommunikasjonsdirektør Claus Sonberg, som nå tar selvkritikk.
.....
- Nå viser alle kundemålingene våre rekordhøy stigning. Samtidig faller Norwegian, som bare har positiv omtale, like kraftig som det SAS stiger.
.....
- Folk skjønner jo ikke hva det handler om. Folk tror omdømme handler om å få positiv omtale i media, men det handler ikke om det. Det handler om hva du som passasjer opplever hos oss. Smiler vi til deg? Får du mat du liker? Vi tåler all verdens dritt i media bare våre medarbeidere leverer den fantastiske kvaliteten de gjør, sier Sonberg.
.....
Sonberg er likevel forsiktig med å kritisere pressen.
- SAS som selskap fortjener negativ omtale for de økonomiske resultatene. Det er journalistenes oppgave å sette søkelyset på den type ting.