PDA

View Full Version : United door to door Baggage kampanje, 25 dollar pr. koffert


Tommy777
18-03-2010, 19:02
Genial løsning som nå er på supersalg. Busy uke før vi skal på ferie andre uken i april, 25 dollar er så billig at jeg skal teste ut tjenesten da og melde tilbake

Travel Options by United
Door-to-Door Baggage

Send your luggage ahead instead of lugging it around. Choose Door-to-Door Baggage, United's overnight baggage shipment and delivery service available within the continental U.S.

How it works: (See a step-by-step tutorial.)
Schedule your shipment.
Print your shipping labels instantly
FedEx will pick up your baggage from your home or office. (Or you can drop off your baggage at any FedEx authorized shipping center.)
Receive your baggage at your desired destination the next day.
Questions? Email us at doortodoorbaggage@united.com


https://store.united.com/traveloptions/control/category?category_id=UM_DRTODRBGG&vs_campaign=TOBU/dotCom/Q1news/D2D

LN-MOW
18-03-2010, 19:12
Ja, dette har ligget som valg i sjekkin-dialogen en stund .. UA er i toppklassen når det gjelder å pushe tilleggstjenester på deg på nettet ... Ingenting å si på denne prisen - men det er vel bare midlertidig .. ;)

Tommy777
18-03-2010, 19:14
De har hatt tjenesten lenge, men det koster vanligvis 79 dollar..

Martin
18-03-2010, 19:26
Grisebillig!!

Siden jeg ser at min arbeidsgiver er innvolvert, sjekket jeg hva det egentlig koster.
La oss si at Tommy skal fra Chicago til New York, og velger å sjekke inn en koffert som er nesten så stor som man har lov til å sjekke inn hos UA, f.eks. en på 20 kilo, og i snitt 51 x 51 x 51 centimeter. Det finnes da tre alternativer som har kofferten framme dagen etter, og den billigste av disse koster 204 USD. Da er tom. 79 USD billig. Riktignok varier prisen etter mål og vekt om man sender med FedEx, men jeg tok altså et forholdsvis stort eksempel. Skal man i nærheten av prisen på 79 dollar, kan man få Express Saver for 72 dollar. Da er kofferten fremme i NYC på tirsdag, om den går fra Chicago på en torsdag.

Jeg hører gjerne hvrodan dette fungerer, Tommy.

Tommy777
18-03-2010, 19:40
Du henviser vel til listepriser? Tror vi har 65% rabatt ellernosånt..

Test kommer!

Martin
18-03-2010, 19:42
Jeg henviser til de prisene som dukker opp på web'en, uten bruk av accounts eller rabatter. Selvsagt finnes det gunstige rabatter hos diverse kunder, men dette var uansett bare et eksempel på hvor dyrt det kan være å sende tilsvarende med oss, uten å ta det via United.

Tommy777
22-03-2010, 23:33
Denne kan kun bestilles inntill 11 dager før avreise og da jeg skulle inn å bestille i dag, fikk jeg beskjed om at sorry mac, det supertilbudet er long gone :rolleyes

Så da er testen avlyst :P