PDA

View Full Version : God torsdag morgen


EB
18-03-2010, 05:33
God morgen fra en mild og grå hovedstad. Snart fyres MiTo`n opp og kursen settes mot Sørlandet. Håper været bedrer seg - selv om mesteparten av dagene som kommer skal tilbringes innendørs.

Ha en flott torsdag - det nærmer seg helg...

BSSW
18-03-2010, 06:52
God morgen fra Tananger

Her kan man si at det er snart helg! Bare 32 timer igjen :8: :p

Det har visst begynt å bli vår, pluss 5 igår, og pluss 5 idag på ATIS.
Hadde jeg bare kommet på det før jeg kjørte, så kunne jeg fint ha gått til jobb idag.

Anyway, ha en fin dag forumister :)

OSL-MRU
18-03-2010, 07:25
Mornings fra Oslo! Her er det overskyet og morgentåke..
Dagen skal tilbringes i Holmenkollen, der jeg skal se på Prøve-VM i skiskyting for ungdom sammen med klassen min.

Ha en ellers fin dag alle sammen! :)

zico77
18-03-2010, 07:32
God morgon frå Trondheim!

Endelig smelter snøen! :) Vegane er bare att, og det er noko enklare å ta seg fram. Ny dag, og mange oppgåver. Flyttedag i morgon -ivertfall flytte ting -så får eg flytte etter litt seinare når eg har malt tilstrekkeleg ;)

Ha ein fin dag alle saman!

OJB
18-03-2010, 09:03
God morgen fra Sandvika,
Her er det grått på morgenkvisten , tåkete kan man vel si.
Litt småtravel dag , satser på å nå SK4031 tilbake over fjellet i ettermiddag.
I kveld er det tid for årsmøte i Flymuseet Sola og her må man møte opp.
Det bør alle andre medlemmer av museet gjøre også.
Ha en god dag forumister

jcnorway
18-03-2010, 09:10
God morgen.

Torsdag og praktisk talt helg :rolleyes: Må bare komme meg gjennom denne dagen og morgendagen så blir det et par dager med hvile.

Kjenner at man gleder seg til å reise bort til varmere strøk. Fint å ha noe å se fram til.

Men først ser man fram til helg, deretter kan man seriøst begynne å telle ned ;)

T-8

Savipix
18-03-2010, 09:35
God morgon!

Det blev "lite" sent igår och jag var väl hemma först vid 0330. Är dock förvånansvärt pigg nu och efter en lite längre frukost blir det korrekturläsning av vad jag har skrivit i mitt examensarbete än så länge.

Ha en flott dag forumister!

Someone
18-03-2010, 09:42
Mornings fra Oslo. Klarte selvfølgelig å glemme å kjøpe frokost på vei til jobb og fruktkurven på jobb er ennå ikke kommet....resultatet er at jeg allerede er drit sulten og det er lenge til lunsj. I kveld blir det å forbrede litt ting til Birken før det blir å treffe noen kamerater for et par øl. Ha en fin dag

Bizflyer
18-03-2010, 09:43
Idag er jeg skuffa og vonbråten over nok en gang å ha blitt ignorert fra Hamar. Tenke seg til at tallene 36 37 38 ble alle trukket ut i både denne og forrige vikinglottotrekning. Så hvis alle gode ting er 3 får jeg krysse dem av i neste uke da.

Forøvrig på plass på kontoret for å ta fatt på dagens bunke. I ettermiddag skal jeg på "date" med en noe eldre herre fra beste Oslo Vest som er på Sørlandsturne med sirkuset sitt. Ser for meg at det blir noe vin, ja! ;)

Ha en feiende fin dag, dere!

BF:cheers:

AirbusTrond
18-03-2010, 10:55
Mornings! Fint å ha fri et par dager nå. Prøvde på mandag å finne noen veldig, veldig billige flybilletter et sted jeg kunen tenke meg å reise. Det mest intressante var Bremen med Ryanair fra Rygge, men det ble raskt utelukket over at returen fra Bremen var lørdag kl 0715!! Derfor blir det Oslo-weekend i stedet.

Someone
18-03-2010, 11:25
Alltid deilig å bestille flybilletter :D....da blir det helgetur til Warsawa i starten av mai. Det blir også en overnatting i Zürich på vei ned, men hva gjør man ikke for å få fløyet Swiss i C den ene veien og ta et steg nærmere gullkortet

Twin Otter
18-03-2010, 11:36
Mornings. Etter å ha hosta og snufsa siden helga har jeg funnet ut at det kan være lurt å høre på kroppens signaler og har sendt inn en egenmelding. Så blir det sofa og tv og sånn i dag. Men først må jeg høre resten av Radioresepsjonen.

LN-MOW
18-03-2010, 11:52
G'moorgen!! Her i soeroest er det 7 grader, og det ser ut til aa kunne bli en smaapen dag ut av det ... kofferten min ble levert ved halv ellve-tiden i gaar kveld og det var riktig godt aa faa tilbake greiene mine. Sjokkis og syltetoey kom ogsaa trygt gjennom US Customs. :up:

Men naa er det frokost og i dag blir det pannekaker!

JetBlue
18-03-2010, 12:01
God dag fra Hasle. Av en eller annen grunn forsov jeg meg med 2 timer idag, helt spinnvilt, men sånt kan altså skje.

Tåka har endelig sluppet taket, men siden jeg sitter inne betyr det nada.

sirpjalle
18-03-2010, 12:39
God ettermiddag fra Forus!

Vært en hektisk dag sålangt, men nå er det på tide å sette seg i bilen og kjøre hjem.

Ha en fin dag forumister! :)

Martin
18-03-2010, 12:46
kofferten min ble levert ved halv ellve-tiden i gaar kveld og det var riktig godt aa faa tilbake greiene mine. Sjokkis og syltetoey kom ogsaa trygt gjennom US Customs. :up:

Er den sjokoladen noe god nå, da?


G'torsdag fra FedEx, forresten. Våknet til en SMS på telefonen, som var fra banken. Enten har det vært datafeil hos Norsk Tipping (siden jeg ikke spilte i går), eller så har lønna kommet en dag for tidlig. Er vel det siste, antar jeg.

Litt bedre bemannet enn i går er vi og, så denne dagen ligger an til å bli helt ok. Ellers er det T-58 til New York, og T-7 til Status Quo ;).

God torsdag ønskes forumfolket.

Polaris
18-03-2010, 16:09
Idag er jeg skuffa og vonbråten over nok en gang å ha blitt ignorert fra Hamar. Tenke seg til at tallene 36 37 38 ble alle trukket ut i både denne og forrige vikinglottotrekning. Så hvis alle gode ting er 3 får jeg krysse dem av i neste uke da.


You me both, I see ;)

I dag har det vært - in the words of FBU_4EVER - severe VMC i byen, og til tross for at jeg har hatt lesesal med reinskinn og sjokolade i solveggen i hele dag så er jeg litt grønn i trynet av misunnelse for de som har vært ute og flydd småfly i dag. Jeg har så lyst å fly (ikke bare småfly, men hva som helst) at det ikke er morsomt engang.

Jaja. I dag er det hjemmelaget pizza på g, mistenker deigen for å være ferdighevet nå så man får vel gå til verks med fyllet :)

Ha en fin (etter)middag og kveld!

Discus
18-03-2010, 18:06
God ettermiddag, endelig hjemme etter jobb. Heldagsmøte/workshop med strategier og mye surr gjør at jeg er helt surrete i hodet. Tror ikke jeg er skrudd sammen for akkurat slike ting. Ser ut til å bli en rolig dag i morgen, ville være ille om man var helt utslitt når helgen begynner.


...siden jeg sitter inne betyr det nada.

Den kan tolkes på flere måter, håper du ikke skal sone lenge :lol:

Ha en bedre aften.

GFL
18-03-2010, 18:10
Hørt på Bjørn Kjos idag. Så vil si det har vært en produktiv dag....

LN-MOW
18-03-2010, 19:44
Og her er det Fulham-Juventus på GolTV - og for en match dette ser ut til å bli!

Tommy777
18-03-2010, 21:23
Grynt fra Chicago. Her er været flott, men dagen har vært langt fra produktiv, har ett problem med en ny MPLS kunde som ikke klarer å ta back up fra sine siter i Mexico. Transfer feiler når man sender store filer...
Og siden man plages noe voldsomt over flere dager, har man eskalert langt opp i systemet så jeg fant ut at alle burde jobbe sammen med problemet i dag på telefon til problemet ble løst. Vel, telekonferansen har vart 5 timer og 14 minutter -- så langt.. 10+ ingeniører + meg og 5 andre direktører på linja fra Telefonica, kunde, Telmex og Singtel.... Ser ut som at løsningen er nær. Kunde routingfeil :rolleyes..

Anyways, tung og lang deprimerende dag som ble mye mer positiv etter en e-post jeg akkurat mottok!

Helg i morra, tur til Europa til uka!