View Full Version : UA flyr LHR-BRU med 777..
Ser ut som om det er en rekke rute fra LHR til vinteren med hovedformål å opprettholde slots på LHR
Air France skal fly 2 daglige CDG-LHR med ATR-42. UA setter inn en 777 mellom LHR og BRU og AA skal bruke en 767 på samme strekning. AA sin vil være en slags BOS-LHR-BRU rute, men er usikker på UA sin
Slik flyr UA:
Avreise: 13:20 London, Storbritannia - Heathrow, terminal 1
Ankomst: 15:35 Brussel, Belgia - Brussels Airport, terminal M
Flyselskap United Airlines UA938
Fly: Boeing 777-200
Avreise: 06:05 Brussel, Belgia - Brussels Airport, terminal M
Ankomst: 06:20 London, Storbritannia - Heathrow, terminal 1
Flyselskap United Airlines UA929
Fly: Boeing 777-200
Fare basis code: SOWEU
Booking class: S
NOK 1248 hos WIAS hvis noen vil prøve UAs 777 uten å dra til USofA.
Og AA:
LHR 0830 - BRU 1040
BRU 1315 - LHR 1330
Flytype: 767-300 (med 2.-klassekonfig: biz-eco)
Pris: £ 123.80 (bookingklasse O)
En forlengelse fra LHR til BRU kan vel kanskje få med noen pax mellom BOS og LHR, men ellers virker det som å holde på slotene til minst mulig kostnad.
Det burde finnes en måte å hindre dinosaurene å sitte på slike slots når de ikke trenger dem.
Tommy777
17-03-2010, 23:18
Måtte booke litt om på reisen min til europa til uken og fant en artig liten kuriositet: Flyr UA ORD-LHR med ny config 767, deretter videre til Brussel med United, operert med 777 :D
Trodde først det var en feil i systemet, men faktisk ikke.
Hvorfor? De tviholder på slots på LHR, så derfor gjør man ett lite harehopp ditover..
Times flight og jeg er eneste pax i business :D
Og for de som lurer: dessverre ikke til salgs fra LHR :(
Slutt 27. mars ...
Maskinen er faktisk salgbar, men den er stengt ... kan se den i Amadeus.
Nei, nå er den åpen igjen ...
Tommy777
17-03-2010, 23:59
Harru sett. Både AA og UA ble plutselig lagt ut for salg. Ca. 100 dollar en vei..
Blir ihvertfall trip report fra verdens letteste 777 :P.
Utflyttet
18-03-2010, 01:17
Harru sett. Både AA og UA ble plutselig lagt ut for salg. Ca. 100 dollar en vei..
Blir ihvertfall trip report fra verdens letteste 777 :P.
Sorry, SIN-KUL er nok betraktelig kortere. ;)
-A
Sorry, SIN-KUL er nok betraktelig kortere. ;)
-A
http://www.gcmap.com/dist?P=SIN-KUL,LHR-BRU
Betraktelig er vel litt å ta i? (Og så sa han "letteste", ikke "korteste")
Utflyttet
18-03-2010, 04:06
http://www.gcmap.com/dist?P=SIN-KUL,LHR-BRU
Betraktelig er vel litt å ta i? (Og så sa han "letteste", ikke "korteste")
Vet, skulle bare flisespikke litt, de er vel innen sykkelavstand like lange. Jeg har flydd en 777 med 15 pax SIN-KUL rett mens SARS sto på som verst, den var rask av bakken. :)
-A
Da SQ introducerede A380 fløj de SIN-KUL for crew træning
Hilsen
Oel
Det er ikke like kort, men man kan fly Korean T7 mellom Amsterdam og Madrid. Den skal jeg prøve til høsten ;)
Hvaslagst service har UA på denne flighten? Det er jo hverken US mainland eller IC flight? Gidder de å drasse med seg sine BOB produkter over atlanteren, eller er det bare drikkeservering?
Tommy777
18-03-2010, 13:56
UA har ikke BOB på internasjonale flygninger til Europa, så de tar nok ikke med seg BOB som nå er ferske sandwicher. Tipper det blir fruit plate på business og i F som det er på kortere wide body flygninger i USA. Bak gardina blir det nok kun drikkeservice.
Hva de serverer finner vi ut på onsdagen ;-)