PDA

View Full Version : Endelig tirsdag...


EB
16-03-2010, 07:11
Glad morgen fra hovedstaden. Arbeidsdagen begynner med trening sammen med et par hundre kunder...absolutt en annerledes arbeidsdag. Ellers er det rett og slett fantastisk at solen allerede er på vei opp - det nærmer seg vår! Ha en flott tirsdag!

grindstein
16-03-2010, 07:38
God morgen ifra et skyfritt Maura. Her ligger alt til rette for nok en nydelig vårdag

BSSW
16-03-2010, 07:59
Morgen fra Tananger

ATIS sier minus 1 på flyplassen, ikke store forskjellen bort hit :( Og hvis det er forskjell, så er det lavere :drunk:

Dagen idag vil nok gå til å skru litt, og leke litt med Jet-A1 :p

Dagens ordtak: Ikke glem å skrue opp temeraturen i leiligheten etter å ha vært borte i helgen... :headbang

Mens min kontorkamerat sitt ordtak for dagen må være, ikke glem mobilen på jobb... Hmm, koster det mye å ringe til Australia :colgate: :p

Ha en fin dag forumister

Someone
16-03-2010, 08:30
*Grynt* Da er man kommet seg opp av sengen og konstaterer at jeg er både trøtt og gretten i dag....glimrende start på dagen. Løpetur etter jobb idag for å holde sirkulasjonen i gang frem mot Birken på lørdag.

zico77
16-03-2010, 08:55
God morgon frå Trondheim!

Starter ut med heimekontor, ein visitt hos tannlækjaren før det er inn på kontoret. Antakeleg som ein del andre, er eg og trøtt.... i dag og.... Blir lange kvelder med maling ;) Ser jo ikkje ende på det...

Vel, "more to come" ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Savipix
16-03-2010, 09:07
Morgon från Uppsala!

God vet jag inte om jag kan kalla den då förkylningen slog till med full kraft inatt. Nåväl, jag skall nog klara den också. Solen skiner och det ser ut att bli ca 0 grader idag.

Ha en bättre dag forumister!

Epsilon
16-03-2010, 09:19
4 dager igjen til helg, sol fra skyfri himmel og -6 grader i lillestrøm. hurra for tirsdag!
denne dagen bringer absolutt intet til bordet annet enn at den bringer meg èn dag nærmere helg, ferie, ny telefon og sommer! glede!

ha en fantastisk dag alle flyforumnerds! :D

OJB
16-03-2010, 10:09
God morgen fra Forus,
Som BSSW skriver er det fortsatt vinter og minusgrader på morgenkvisten her i sørvest. Bilen måtet de-ices før avreise til jobb i morges.
Her blir det en jobbedag uten møter og det skal bli godt å skufe unna noe arbeid.
Morgendagen er tid for å sette kursen østover fjellet med SK4002 til prosjektkontoret i Sandvika og FBU.
Ha en god dag folkens.

Farmer
16-03-2010, 10:14
God morgen fra Stocholm i strålende sol. Nok en bra Sasflyging, som gikk noen minutter sen men landet i skarp rute. Utrolig mange svensker som kom inn med TG og som skulle videre til Stockholm. Også dette som forårsaket den lille forsinkelsen.. I alle fall interessant at TG forårsaker transfertrafikk på OSL!

JetBlue
16-03-2010, 11:03
God formiddag fra Hasle. Ny dag med hit og dit, jobb, møter, og nye møter. Utfordringen er å bi tilstrekkelig effektiv i et sånt nomadisk liv...

JoeW
16-03-2010, 11:10
Ble vekket av to Kabel-TV-menn som skulle skifte kabel-TV-kontakten, til en TV jeg jo ikke har, og uten å ha sagt fra på forhånd. Men i badekåpe fikk jeg skrudd skapet fra veggen, og kabel-TV-mennene drog skapet frem - og nå antar jeg jeg har en fancy ny kontakt bak skapet...

En tur på skolen for både heavy lesing og en forelesning - deretter blir det å betale importmoms på 49 DKK og 159 i tollbehandlingsgebyr for noe jeg brandt meg på på ebay - og en treningsøkt i kveld...

Hickok
16-03-2010, 11:24
God formiddag fra OSL. Sitter og venter på SK4106 til BOO, som boarder straks. Ny uke i Svolvær står på planen. Tydelig at våren er i ferd med å melde sin anmarsj i hovedstaden, i motsetning til på Vestlandet. Hører rykter om at været nordpå er ille, så vi får se hvordan dette går. Ha en flott dag!

flyKSU
16-03-2010, 11:31
God morgen fra Kristiansund :) Grått og trist utenfor, men det la seg mye snø i løpet av gårsdagen, så vi er tilbake til vintern... Seder snør det igjen ja :rolleyes:

Benytter også sjansen til å drive litt egenreklame for et bokprosjekt i anledning Kvernbergets jubileet til Kvernberget i sommer. "Kvernberget 40 år" er ei lita bok jeg (Kvernberget.net) har laget til denne anledningen, og tar for seg historien til flyplassen. "Lansering" i dag :nor
http://www.kvernberget.net/bok.php

LN-MOW
16-03-2010, 12:40
G'morgen her vestfra, hvor vi melder om +6 og pent ...

Ikkeno' spesielt paa plakaten i dag, annet enn aa irritere meg over
1/ at amerikanerene starter sommertid to uker foer Europa og
2/ fortsatt manglende koffert ...

FBU 4EVER
16-03-2010, 12:47
Ahhh..... Endelig sovemorgen!
Opp 10:45 til pent vær. Snart brunch, så stryking av en skjorte eller to før man pakker bagen for en svipptur til PEK.
Ha en fin dag.

Savipix
16-03-2010, 14:43
Stein: Ingen ORD-ARN tur i april?

FBU 4EVER
16-03-2010, 14:46
Stein: Ingen ORD-ARN tur i april?

Nei, kun en CPH-ORD. Jeg hadde en ARN-ORD på programmet nå i mars, men fikk den byttet i en ARN-EWR.

sirpjalle
16-03-2010, 15:24
Da har man kommet seg såpass noenlunde etter en natt med skytteltrafikk mellom bad og soverom...

Nå er det på tide å se igjennom e-post og få jobbet litt før kursen settes mot jobb i morgen tidlig. :)

Ha en bedre tirsdag :)

mikro
16-03-2010, 15:32
Calgary kan melde om noen få skyer og 0 grader.

Sommertiden begynte nå på søndag, noe som fører til mye mindre dagslys på morgenen. Ser forøvrig ut som våren har kommet, meldt 19 grader i dag :) Nå er det vel på tide og komme seg på skolen.

Ha en fin dag :)

jcnorway
16-03-2010, 18:33
God ettermiddag fra hovedstaden.

En hektisk dag på jobb er unnagjort og i kveld skal man prøve å få med seg premieren på "MasterChef" på TV3. Ellers ingen større planer for kvelden.

T-10 ;)

OSL-MRU
16-03-2010, 20:10
God kveld fra Oslo!
Dagen har gått sin vante gang, men hadde matte-tentamen i dag.. Gikk bra det! :up:

Ha en fin kveld alle sammen/en fin dag for dere rundt om i verden! :)

Bizflyer
16-03-2010, 22:25
God kveld fra Krsand!

Internettproblemer på jobben har holdt meg unna forumet i dag. Men nå er arbeidsdagen over og styremøte unnagjort.

Nå blir det sofaen resten av kvelden med litt multitasking!!

BF:cool2

Tommy777
16-03-2010, 23:49
Gjeeeesp fra W Hotel Minneapolis. Akkurat ankommet etter en kjapp tur fra Chicago med en skranglekasse fra Brazil.. Joesses, E170ene som UX bruker lager mye rare lyder og har mange vibrasjoner, gitt..

Her irriterer man seg ogsaa over alt for tidlig klokkestilling :rolleyes. Bekkmoerkt naar man staar opp i 6 tiden...

Retur til Chicago i morgen med atter en skranglekasse fra Brazil...

Ha en flott aften