PDA

View Full Version : StarAlliance lounger på Beijing flyplass


gardkarlsen
13-03-2010, 12:05
Hei

Hvilke valg har man når det gjelder StarAlliance lounger ved Beijing flyplassen? På SAS sine sider står det at det skal være en partner lounge i terminal 3 - er det noen som vet hvem som opererer denne? Er det flere valg dersom man har EBG?

TG923
13-03-2010, 12:48
Kanskje denne som Thai bruker - står også nevnt på *A webside

Air China Business Class Lounge (Contract Lounge)
For Royal Silk Passenger & ROP Gold Card member

•Location : Departure Hall, Terminal 3
•Opening Hours: 24 Hours
•Space: 1900 sq.m.
•Capacity: 434 Seats
•Facilities:
•Separate Smoking Area
•Food, Snack & Refreshment
•TV, Magazine, Newspaper
•Internet Corner
•Long Distance Call, Fax
•Toilet/Shower

Concorde
13-03-2010, 13:00
Ja, den ligger på T3C rett over tax-free butikkene mellom gate E11 og E12. Morsom "takløsning".

gardkarlsen
13-03-2010, 13:01
Hei

Jeg har forresten det samme spørsmålet når det gjelder Shanghai også ;-)

TG923
13-03-2010, 20:09
Shanghai:
http://www.staralliance.com/en/services/destination-information/airport/pvg/

Beijing:
http://www.staralliance.com/en/services/destination-information/airport/pek/

SpotOn
13-03-2010, 21:04
Hei

Hvilke valg har man når det gjelder StarAlliance lounger ved Beijing flyplassen? På SAS sine sider står det at det skal være en partner lounge i terminal 3 - er det noen som vet hvem som opererer denne? Er det flere valg dersom man har EBG?

Med C-klassebillett og *G status kom jeg inn på Air Chinas First Class Lounge der i romjulen. Hadde ikke så mye tid, men fikk tatt en titt og det så ut til å være et veldig bra utvalg av mat og drikke - sushi, dim sum og hva det nå heter alt sammen :D. Det var ikke veldig opplagt at dette var en *G lounge, men jeg spurte og inn kom jeg. Tror sånn sett at C-klassebilletten ikke var nødvendig for adgang..

Edit: Ser på kartet på *A's hjemmeside og klarer ikke helt finne ut hvilken av loungene dette var, men jeg mener å huske jeg gikk til venstre etter å ha gått gjennom sikkerhetskontrollen som følger ned rulletrappen fra transitt passkontroll.