View Full Version : Ut på tur med TAP!
litt-amatør
10-03-2010, 00:32
Torsdag skal TAP prøves med deres direkterute ned til Lisboa fra Oslo.:8: Må si jeg er litt spent på hva jeg kan forvente fra dette selskapet. Har hørt alt fra folk som er veldig fornøyd til veldig misfonøyd.
Setereservasjon skulle være mulig, men jeg kan ikke finne noen mulighet for dette på www.flytap.com utover at man får sjansen når man evt sjekker inn på nett tidligst 24 timer før.:rolleyes: Hadde egentlig tenkt å sjekke inn i skranke på OSL (for TAP har vel ikke automatinnsjekk på OSL?) men skulle gjerne reservert seter så det blir vel å prøve seg på nettet også.
Skal jo tross alt sitte på flyet i over fire timer, så jeg håper også at benplassen ikke er så aller verst.;)
In-flight helt på det jevne på økonomiklasse, bakkepersonale i LIS fullstendig under enhver kritikk...
Skal jo tross alt sitte på flyet i over fire timer, så jeg håper også at benplassen ikke er så aller verst.;)32" pitch, så det er helt ok. TAP serverer også gratis mat og drikke... Ser frem til TripReport.
Desk pilot
10-03-2010, 21:36
In-flight helt på det jevne på økonomiklasse, bakkepersonale i LIS fullstendig under enhver kritikk...
TAP har varm mat samt gratis øl/vin også på økonomi. Det er vel ikke standard på intra-europeiske flygninger hos andre flyselskap.... Jeg har aldri hatt problemer med bakkepersonalet i LIS.
Selv har jeg reist til Lisboa med Brussel Airlines, med SAS og med TAP. Portugiserne er helt klart er mitt førstevalg. Dersom du får tid på returen kan du ta en kikk på den splitter nye internasjonale vingen på flyplassen i Lisboa.
Ingen automatsjekkin på OSL nei, og sist jeg fløy med de så var det laaang kø på innsjekkinga og ei dame på jobb. Meget hyggelig de turene jeg har hatt med TAP, ok mat og veldig god drikke (du får Sagres øl på flyet, men Super Bock er nå best :D) Har du et norrønt navn som min bror Thor så kan du få veldig mye oppmerksomhet på innsjekk i LIS, om rette dama sitter i skranken... God tur!
litt-amatør
11-03-2010, 00:09
Takk for gode tips. Skal komme tilbake med rapport.
robertaas
26-03-2015, 15:49
Er setereservasjon før innsjekk fortsatt kun via supporttelefon?
Er setereservasjon før innsjekk fortsatt kun via supporttelefon?
Dette lurer jeg på, om man velger Basic er sete inkludert. Men får ikke opp setevalg ved bestilling...
På billigste discount er det ikke inkl.
Men på begge 2 kan man velge ved online in-check?
VirreVapp
25-07-2015, 19:50
Hadde en minneverdig tur med TAP til Lisboa sist sommer. Kaos all over, fredagsflight. Laaang dokø, trallene kom ikke frem, fikk mat men ikke drikke.. Minnet om skrekk scener fra charter helvete ��. Never again :-)