PDA

View Full Version : Glad torsdag morgen


EB
25-02-2010, 07:17
Bare minus 6 grader i hovedstaden - snart er det vår!!! blir eksterne møter i hele dag. Ha en flott torsdag - det nærmer seg helg og fri!

zico77
25-02-2010, 07:31
God morgon frå Trondheim!

Det nærmar seg vår her i byen og -bare minus 5 her ;) Nok ein dag og nye oppgåver. Ein dag nærare overtaking av hus, så det strammer seg inn på lommeboka ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Someone
25-02-2010, 07:37
God morgen fra Oslo. Frokost er inntatt og det er på tide å komme seg på jobb hvor det er mer enn nok å gjøre idag. Har et mål om å få tatt meg en skitur i kveld. Ha en fin dag

Jan
25-02-2010, 08:00
God morgen fra sydjylland !
Rundt 0c her og isslag, fy fanden til føre :(

Ellers er det noteret at Inter daskede MANU :colgate:

Northrider
25-02-2010, 09:01
God morgen fra KRS!
Red Bull før man legger seg er aldri lurt. Det resulterte i 2 timers søvn i natt. Men man er alikevell overraskende opplagt.

Jan: Nå er det vel slik at Inter daskede Chelsea, og ikke Man U? ;)

Jan
25-02-2010, 09:08
God morgen fra KRS!
Red Bull før man legger seg er aldri lurt. Det resulterte i 2 timers søvn i natt. Men man er alikevell overraskende opplagt.

Jan: Nå er det vel slik at Inter daskede Chelsea, og ikke Man U? ;)

Øh ja, sku vist ha taget en Red Bull her til morgen !!, but anyway
wishfull thinking ;)

sirpjalle
25-02-2010, 09:20
God morgen fra Stavanger!

Da er det frokost. Ikke feil at det var stille klokken 08.00, og at alle i huset har fri. :)

Vel, vi får se hva dagen bringer...

Ha en fin dag forumister!

JetBlue
25-02-2010, 10:05
God dag! Startet dagen på kontoret i Wergelandsveien, men tars enere turen til Hasle for å jobbe videre der. Passer meg aldeles utmerket at det kun er 5-6 kalde i Oslo....

FBU 4EVER
25-02-2010, 10:07
God morgen fra Radisson Blu på Amager. Andre dag av telefonvakten har begynt. Hotellfrokosten er inntatt, og det for siste gang! DKK 175.00 for litt bacon, pølse, eggerøre og to stykker brød, juice, melk og kaffe. Det er pinadø bortimot 200 norske!!! Men, de har ferske croissanter på Q8-stasjonen rett ved siden av. Kanskje ikke det sunneste, men det får duge.
Når EWR og IAD er sendt vel av gårde, så blir det vel en mulighet til en tur i trimrommet før man må være klar til ettermiddagens avganger. Utover det, så blir det stort sett litt lesing. Og heldigvis er internett gratis. Tror jeg.
Ha en fin dag.

Discus
25-02-2010, 10:15
God morgen.

Gratulerer med dagen, 9-ern. (http://forum.scanair.no/showthread.php?t=60348)

He en fin dag.

LN-FHU
25-02-2010, 10:43
Goooooood formiddag :)

Jeg har bare en ting å si :

OSL-FRA ( LH C )
FRA-PEK ( LH F )
PEK-ICN ( OZ C )
ICN-NRT ( OZ C )
NRT-MUC ( LH F )
MUC-FRA ( LH C )
FRA-OSL ( LH C )

:colgate: :colgate: :colgate: :colgate: :colgate: :colgate:

Gleder meg syyyykt til Frankfurt FCT ;) ;)

Bizflyer
25-02-2010, 10:55
Goooooood formiddag :)

Jeg har bare en ting å si :

OSL-FRA ( LH C )
FRA-PEK ( LH F )
PEK-ICN ( OZ C )
ICN-NRT ( OZ C )
NRT-MUC ( LH F )
MUC-FRA ( LH C )
FRA-OSL ( LH C )

:colgate: :colgate: :colgate: :colgate: :colgate: :colgate:

Gleder meg syyyykt til Frankfurt FCT ;) ;)

Det der så sinnsykt digg ut!! Er det bonusbillett eller er du fattig nå?
Trip-rapport med bilder er påkrevet her!!

Morgen fra Krs forresten!
Mer snø i dag og i morgen! Skal det aldri ta slutt? Begynner å tvile på at vi får en snøfri sommerferie her sør nå!

Ingen planer for dagen!

Ha en bedre dag enn meg!!

BF:cool2

ClassOne
25-02-2010, 10:59
God formiddag fra Haugesund. Snøen laver ned, det har en bivirkning... Bivirkningen er at jeg surfer rundt på nettet på jakt etter noen billetter som kan ta meg sørover... Har liksom fått nok snø for i år.. Så får man se hvor man ender og når man ender der.

ha en flott dag folkens...

LN-FHU
25-02-2010, 11:21
Det der så sinnsykt digg ut!! Er det bonusbillett eller er du fattig nå?
Trip-rapport med bilder er påkrevet her!!



He he US Airways Dividend Miles ordnet dette....ca 9 laken inkl. alle skatter/avgifter.... ;)

LN-MOW
25-02-2010, 12:37
Digg tur, Frode! :up:

Her i Alpharetta er vinteren tilbake og det meldes om -4° C - Feels Like: -10° C ... Heldigvis ingen nedboer i kjoemda. I morgen blir det aa bryne seg paa The Noreaster og jeg haaper aa gaa seirende ut av den duellen.

Siste arbeidsdag foer avreise, saa da blir det vel aa finne frem kofferten i loepet av dagen. Dermed blir bikkja psykotisk igjen, med mindre jeg klarer aa pakke diskret. Han liker ikke at far reiser ....

LN-MOW
25-02-2010, 22:12
Nei, nå blir det jaggumeg gull igjen ... *gjesp*

Twin Otter
25-02-2010, 22:37
Heia Norge og de!

Nå er det kveld her. Men den blir sen. Norges curling-lag spiller semifinale mot Sveits klokka 23. Så her er det grandis i ovnen:D

AirbusTrond
25-02-2010, 22:44
Hm, telle på knappene - se curling eller ikke. Må vel opp ved 7-tiden. Vi får se..

LN-MOW
26-02-2010, 00:18
Kun Sverige-Kanada her .. men ser noen klovnebukser i bildet innimellom ...

AirbusTrond
26-02-2010, 00:30
Det kan gå veien. Canada - Norge hadde vært fantastisk.

LN-MOW
26-02-2010, 00:53
Det blir ihvertfall Canada .. De bruker svenskene til koster. 6-1 foreløpig.

mikro
26-02-2010, 01:11
God ettermiddag fra Calgary. +8 grader og sol her, ser ut som våren er på vei :) Blir vel en tur på treningsenteret og lekser i kveld ser det ut som. I morgen blir det helgatur til Lake Louise, AB i Rocky Mountains for litt ski :D

Twin Otter
26-02-2010, 01:45
Da ble det finale på curling gutta. :nor:nor:nor