PDA

View Full Version : Hvor finner man igjen SAS IC bookinger gjort på sas.no?


TOS_EBG
24-02-2010, 23:13
Booket ikveld en t/r til DBX med familien i påska på sas.no, men jeg finner ikke den igjen på sas.no når jeg er logget inn med profilen min, heller ikke med 5-tegns refnr. Finner den på checkmytrip med 6-tegns refnr.

Enda ikke 100% sikker på at vi drar så skulle gjerne hatt tilgang til resevasjonen for en evt. kansellering innen 24t. Så at det var en knapp for kansellering på bekreftelses-sida når jeg bestilte, men greier ikke å få frem bookingen igjen på sas.no.

Må jeg virkelig ty til chat eller tlf?

LN-AØR
24-02-2010, 23:41
Booket ikveld en t/r til DBX med familien i påska på sas.no, men jeg finner ikke den igjen på sas.no når jeg er logget inn med profilen min, heller ikke med 5-tegns refnr. Finner den på checkmytrip med 6-tegns refnr.

Enda ikke 100% sikker på at vi drar så skulle gjerne hatt tilgang til resevasjonen for en evt. kansellering innen 24t. Så at det var en knapp for kansellering på bekreftelses-sida når jeg bestilte, men greier ikke å få frem bookingen igjen på sas.no.

Må jeg virkelig ty til chat eller tlf?
Vet ikke hvorfor det ikke funker, men råder deg uansett å ringe SAS for å avbestille. (Har dårlig erfaring med å avbestille reiser på sas.no)

FlightDeck
24-02-2010, 23:53
Bestillingsmotoren for reiser til Dubai genererer sekssifrede referansenumre som ikke kan søkes opp og kanselleres på sas.no. Den vanlige motoren genererer femsifrede numre som du kan søke opp og kansellere på sas.no. Eventuell kansellering kan imidlertid enkelt gjøres på telefon.

God tur!