PDA

View Full Version : Er det mulig å koble billetter i etterkant?

gardkarlsen
24-02-2010, 08:26
Hei

Jeg er på tur til Asia og jeg har en SAS billett hjem fra Bangkok. På grunn av et møte i Australia har jeg endret hjemreise-dato og jeg har kjøpt en seperat billett fra BKK til SYD. På vei hjem har jeg en Thai flight fra SYD til BKK og altså SAS videre. Problemet er at jeg kun har rundt 2 1/2 time i BKK til å rekke neste flight. Er det mulig å koble Thai billetten med SAS billetten slik at jeg kan sjekke inn hele veien fra SYD til SVG? Og hvordan gjør jeg i såtilfelle det?

FlightDeck
24-02-2010, 08:51
Jeg tror ikke du kan koble flightene sammen på forhånd, men ved fremviselse av bestillingsbekreftelser ved innsjekking er det vanligvis ikke noe problem å få sendt bagasjen hele veien, særlig med tanke på at det er innen Star Alliance.

gardkarlsen
24-02-2010, 10:41
Takk for tilbakemeldingen. Jeg har også ringt til SAS og de sier også at det burde være mulig å sjekke inn hele veien så da burde det vel gå greit. Jeg får krysse fingrene for at det ikke blir noen forsinkelser :-)

Savipix
24-02-2010, 21:47
Det borde vara noll problem sålänge du inte går under MCT något som du inte gör här.

gardkarlsen
06-03-2010, 10:29
Hei

Det gikk heldigvis fint - vi fikk sjekket inn hele veien og det ble en laaaang tur hjem. Ca 9 timer fra Sydney til Bangkok og deretter 12 timer fra Bangkok til Køben. Så var det bare en liten svipptur på litt over en time for å komme hjem til Stavanger ;-)

Halvorsn
07-03-2010, 15:54
velkommen hjem! :D