View Full Version : Spies med direkte fly CPH-CUN
Kan se at Spies igår udsendte en pressemeddelelse omkring at de i vinterprogrammet 2010/11 vil flyve direkte fra CPH til CUN med 767.
Dog er der intet på deres hjemmeside om det og der var ingen yderligere oplysninger om flyselskab m.v.
Er der nogen der ved hvem der skal flyve ruten for dem og hvordan config bliver på flyet? Spies skriver selv 3 klasser ombord, men kunne godt tænke mig lidt flere oplysninger om hvilke klasser, benplads m.v.
Så hvis der er nogen der har yderligere info tager jeg gerne imod :)
Spennende, men de deler vel flyet med en annen turoperatør ?
Har lige talt med Spies og de har endnu ikke ret mange oplysninger på den - udover at de deler fly med TUI - som mon ikke det er den her de bruger: https://secure.paxport.net/tuiflynordic/services.xo?lang=da
Spies oplyste at de har 3 klasser - E F og U - men er der nogen der ved hvad de tre klasser dækker over på TUI?
Det kunne se ud som om at også Startour kommer til at tilbyde denne når det er TUI.
Der er første afgang 22/11-10 og derefter hver 2. uge indtil midt i april 2011
Positivt med direkte fly fra CPH, men for mit vedkommende så kommer det helt an på prisen for de lidt bedre klasser. En ren "charterklasse" med minimal benplads tiltrækker ikke. Så hellere rutefly.
På rutefly tilbyder bl.a. Delta gode connections via ATL for omkring kr. 5500,- pr. person.
Kan forøvrigt varmt anbefale Riviery Maya - har været der 4 gange nu og det er mit absolut favorit rejsemål :)
Kan forøvrigt se at TUI har et sæde mere i bredden på de almindelige klasser end vanligt på 767, så det bliver nok en trang oplevelse - og ikke mindst dyrt at skulle betale for Premium Class for blot at få samme sædebredde som på rutefly (og for den sags skyld også på andre charteroperatører som Condor m.v.). Naturligvis giver det ekstra benplads, men sædebredden på en 2-4-2 config er smertefuld :(