PDA

View Full Version : www.osl(fbu).no?

LarspetterENFB
14-02-2010, 15:48
I 98 begynte Internett å bli mer dagligdags for alle. Og har lurt på en ting en god stund nå. Hadde Fornebu en egen internettside tilsvarende som Gardermoen (osl.no) har i dag?

Update ute på flyplassen søndag 14.2.10:
Parkeringshuset har skrumpet inn veldig de siste ukene, og er snart helt borte. Området rundt bensinstasjonen, halve pir c og parkeringshuset, samt inngangen til IT-fornebu er gjerdet inn. Pir C er allerede under riving og er snart ribbet for den hvite metallfasaden. Skiltene på gate 37 og 38 er der fortsatt (!). Man kan faktisk gå inn i pir c da en dør står åpen foran sperringene, men er vel ikke til å anbefale, selv om jeg gjerne skulle vært innom en tur og egentlig sett hvordan det så ut der, før det blir revet.. :(. VIP-huset er også ganske ribbet, men her innvendig, det er også klart for riving, synd, hadde vært et ypperlig "klubbhus"/bolig, med messingheis og allting :)

mvh

Lars-Petter

LN-KOG
14-02-2010, 15:53
Nei, Fornebu hadde ingen egen nettside som jeg husker.

LN-MOW
15-02-2010, 03:04
Nei, men de var på tekst-tv. Det var også en statusside som kontoret mitt hadde ansvar for å oppdatere, men dette ble ikke høyt prioritet når f.eks. uværet herjet og arbeidsmengden steg. Jo travlere det var, jo kortere ble meldingene. 'Dårlig vær - forsinkelser ventes'. :p

FlightDeck
15-02-2010, 09:26
På archive.org kan man for øvrig se den første versjonen av osl.no fra 1998 :lol

Fellowship
16-02-2010, 00:42
Det var i 1993/94 de begyte med tekst tv info, og da ble jeg skikkelig hekta,

NRK tekst tv s 322 og 323 var ank/avg FBU, og 325 og 326 var ank/avg GEN

Ingen nettside for FBU, nei.