View Full Version : På guttetur til Genève
God kveld godtfolk!
Jeg, min bror og far skal til Genève for å se på bilutstillingen fra 4. - 14. mars. Regner med å være der 5. - 7. mars da vi alle har anledning til å ta fri.
Hos SAS får jeg rutetilbud OSL - CPH - GVA som eneste.
Noen andre her som har andre anbefalinger? Blir nok en tur innom lounge nå ja :D
Hos oss (Widerøe) er KLM det billigste, til litt over 2000 ...
Hos oss (Widerøe) er KLM det billigste, til litt over 2000 ...
Med loungetilgang (aka business)?
Fins jo noen betalingslounger, da vettu ...
Fins jo noen betalingslounger, da vettu ...
Trenger da ikke betale? Pappa har gullkort hos SAS. Så det burde da funke?! :spin
Trenger da ikke betale? Pappa har gullkort hos SAS. Så det burde da funke?! :spin
Da må dere i så fall fly med Star Alliance. Og uten at jeg kan for mye om SAS gullkort: Tillater ikke det bare en gjest?
Utflyttet
11-02-2010, 23:45
Ikke med KLM. ;)
-A
Ikke med KLM. ;)
-A
Å ja, vi snakker KLM ja :)
Trodde vi var på Widerøe og SAS nå jeg :drunk:
Jeg roter litt.. :up:
Da må dere i så fall fly med Star Alliance. Og uten at jeg kan for mye om SAS gullkort: Tillater ikke det bare en gjest?
Sjekket med broren min også, og han har jaggu meg gull i lomma han og!
Sjekket med broren min også, og han har jaggu meg gull i lomma han og!
Jaja, da får du satse på at en av de vil gjeste deg inn, da ^_^
Jaja, da får du satse på at en av de vil gjeste deg inn, da ^_^
Ja, nå til dags kommer man vel ikke langt med sølv og så mye poeng at jeg snuser på gull?
Gjester
Som EuroBonus Gull-medlem er du velkommen til å invitere en gjest både i SAS og i Star Alliance-loungene. I SAS-loungene er du også velkommen til å invitere med din nærmeste familie.
din nærmeste familie.
Hvor mange personer er "nærmeste" familie?
I alle fall nok til at en far kan ta med 2 sønner...
Swiss ligger på $427 hos Expedia.com Det burde jo være et bra alternativ også. $90 dyrere enn KLM.
EDIT: $484 med en foruftig retur (med Lufthansa).