PDA

View Full Version : God onsdag morgon


Savipix
25-05-2005, 08:27
I frånvaro av den gode EB får väl jag se till att plikterna utförs på rätt sätt och önska en riktigt god onsdags morgon.

Om 4 timmar sitter jag på en B737-800 (förhoppningsvis med winglets) på väg till Stockholm för 5 dagars jobb och nöje. Savipix 2 kan nog vara relativt säker på att jag sticker in huvudet genom dörren om jag har vägarna förbi.

Monaco bjuder just nu på 18 grader och progons för en strålande dag.

LN-MOW
25-05-2005, 08:45
Fairbanks byr paa sol, varme og mygg paa stoerrelse med helikopter. Myggspray av industriell styrke er innkjoept, men av en eller annen grunn liker ikke myggen her oppe Tristar'er, saa jeg kommer til aa holde meg naere naar kjerra lander om et par timer ....

Har sovet tre timer siden mandag morgen - naa begynner jeg aa bli veldig trett .... ser ikke ut til aa bli rom mellom flightene til aa sove ut foer tidligst i morgen kveld ...

Det blir HOEY Raga Rockers i bilen paa vei tilbake til basen. Lurer paa om Michael Krohn hadde forestilt seg at musikken hans skulle bli spilt paa en highway midt inne i Alaska ...

http://home.no.net/mow/flypics/FAI050523/20.jpg

CK
25-05-2005, 08:58
sorry, Reithe - det blir ingen winglets. NB758 er satt opp med "The Flying Banana" (http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=47601)

TigerBlack
25-05-2005, 15:47
God ettermiddag fra Fornebu


Regntungt i Oslo idag og den første av 3 senvakter på rappen før helga setter inn for fult.


Ikke stort skjer idag med andre ord..


Take care :)

LN-FHU
25-05-2005, 16:55
DET ER SOL I TROMSØ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:cheers:

Trety
25-05-2005, 19:48
God kveld fra Drammen (vel, Solbergelva egentlig)! Dagen har gått med til kursing i drift og vedlikehold på Visma Global og Sales Office - nyttig kurs, og nyyyyyydelig lunsj! :up:

Og omsider har Itegra fått rotet seg til å sende avgårde alle mine høyst ønskede elektroniske duppeditter - nå er de i Tollpost Globes varetekt. Håper de er greiere å ha med å gjøre enn DHL (eller hvem det nå var) var med dingsene til CK...:spin: