PDA

View Full Version : Velkommen til Markedsplassen!


CK
22-05-2005, 15:01
Her er et helt nytt "forum" på Scanair.no - for alt det som egentlig ikke hører hjemme i "Samlerhjørnet". Her er det muligheter for å legge inn gratis annonser for flyrelaterte ting du måtte ha til salgs, ting du er ute etter å kjøpe (som kanskje andre har liggende) eller om du vil bytte (f.eks. "flygende A340-modell med 5 meters vingespenn ønsket byttet i kikkert.. ;) av familiehensyn" ).

Savipix
22-05-2005, 15:04
Fint initiativ CK.. Hoppas att det dyker upp mycket spännande här.

CK
24-05-2005, 14:24
for oversiktens skyld kanskje vi skal innføre at man i subject skrifer SELGES/KJØPES/BYTTES etc før subjectet?? f.eks. "SELGES: SAS-modeller" :biggrin

EB
15-07-2005, 15:07
Hvordan er interessen her? Blir det salg av innleggene?

CK
15-07-2005, 15:44
jeg har solgt et par ting, og nylig kjøpt meg en Norway Airlines MD80 som står på hyllen hjemme.

OJB
15-07-2005, 21:43
God ide' med å innføre hensikt før beskrivelse under "Subject" som foreslått av CK.
Jeg innfører det for egen del fra og med nå.
På spørsmål om det skjer noe med avsetningen så kan jeg bekrefte at så er tilfelle.
Nå er det riktignok fellesferie så det er ikke å forvente at det skal skje så mye nå i ferieukene.
Jeg fortsetter sommerryddingen i mitt hus og det vil nok komme forskjellige effekter for salg utover sommeren/høsten.
Markedsplassen bør derfor ha ett stort potensiale etter min oppfatning. Både entusiaster og yrkesaktive sitter på mye interessant de har tatt vare på opp gjennom årene.
Har f. eks. abonnert på Filght International siden 1973 og har alle årgangene frem til idag. Noen og enhver kan jo selv finne ut hvor mange eksemplarer dette blir og hvor mange kilo det utgjør.
Jeg føler huset svaier under vekten av disse når høst- og vinterstormene feier over sør-vestlandet.
Ble derfor nødt til å ta en grundig gjennomgang av alt som har blitt samlet gjennom 35år.
Overskuddet vil komme andre til gode får jeg håpe.