View Full Version : Hjelp til EBG
Før utgangen av April trenger jeg 17300 poeng på mitt Eurobonus kort for å få gullkort. Noen som har et bra tips om hvordan dette kan skaffes? Og helst for en så billig penge som mulig.
Utflyttet
17-01-2010, 17:18
Kjøp en billig billett til BKK, PEK, NRT eller tilsvarende, 100% inntjening burde vel gi omtrent akkurat nok poeng?
-A
janarne101
17-01-2010, 23:44
OSL-BKK t/r i Økonomi Ekstra gir 18000. Pluss 15 % hvis du har et EBS.
Vanlig økonomi gir 12000 + evt 15 %, men gir jo ikke nok poeng.
Utflyttet
18-01-2010, 00:09
Og prisene for en S-klasse t/r nå i vinter fra OSL til BKK ser ut til å være mer eller mindre 13.000 pluss avgifter.
Hiver du på 500,- NOK så får du en reise i Z-klasse (biz), men da må du være borte søndag.
-A
Chriscross
18-01-2010, 06:41
Z-klasse arn-cph-bkk-sin-bkk-cph-arn koster 13450 nok. Det gir det altfor mye poeng:-) Ta osl-arn på bonuspoeng. ARN-PEK med Air China får du for 12100 nok. Det kan hende at det også finnes noen billig Eco extra turer fra et sted i Europa (f.eks lhr eller dub), men har ikke oversikt over dette.
Eller du kan vente med å reise til du begynner på ny opptjenngsperiode og ta turen arn-sin da. Da trenger du ikke mange fler poeng for å få gull neste opptjeningsperiode.
Fikk du de siste tiltrengte poengene? I så fall, hva endte du opp med å booke?
Fikk du de siste tiltrengte poengene? I så fall, hva endte du opp med å booke?
Nei, slo det fra meg.
Benyttet meg heller av US Airways sin "sponsing" av first class med LH til Tokyo og Seoul.
Så pengene gikk den veien heller