PDA

View Full Version : God Torsdag morgen


Martin
14-01-2010, 07:34
Hva skjer? Jeg syntes jeg så EB pålogget for en stund siden, og allikevel finner jeg ingen God morgen-tråd? Vel, godt noen tar affære her.

God morgen fra Maura, overraskende tidlig til å være meg. Klarte å sovne av foran tv'en (les: web-tv på pc'en) i går kveld, og etter å ha våknet henholdsvis først klokken 2, og deretter klokken 4, bestemte jeg meg for å legge meg, men da var det selvsagt håpløst å sovne. Forøvrig moro å våkne fullt påkledd, med alt av lys på, se at klokken er 4, og tro at man har forsovet seg til de grader.

Anyway, det er fortsatt vinter ute, og snøen har ikke smeltet i løpet av natten, og det er sikkert minusgrader der ute. Hvor mange har jeg ikke sett etter. To arbeidsdager igjen av denne uka, og så skal det jobber like mange dager neste uke, før det er ferie, og julebord :)

God torsdag ønskes forumistene :)

EB
14-01-2010, 07:46
Stemmer det Martin - men så sovnet jeg igjen... Men nå er da torsdagen i gang - møter, møter og så bærer det til Lillestrøm og Reiselivsmessen. Ha en flott torsdag!

BSSW
14-01-2010, 08:06
God morgen fra Tananger

I motsetnig til noen andre så la jeg meg med forholdsvis få klær på meg, og våknet opp (trøtt som f...) uten noe følelse for å ha forsovet meg ;)

Noe av det som skjer idag innvoldverer Kjeller, uten at jeg blir å finne der :8: ;)

Ellers så meldte ATIS om -7 på SVG, blir neppe +15 grdaer til helgen :( :p

Ha en fin dag forumister :)

zico77
14-01-2010, 08:42
God morgon frå Trondheim!

Då er det jo nesten helg! ;) Opplett i dag -men siste dagar har ei tjukk tåke kome sigande inn frå vest og lagt seg som ei klam hånd over byen. Mon tru om den kjem i dag og?

Dagen er i gong, og oppgåvene starta.

Ha ein fin dag alle saman!

sirpjalle
14-01-2010, 08:45
God morgen fra Stavanger!

Da var det kaffe og forum før man må ut å starte bilen og skrape vinduer.

Ingen store ting på tapetet i dag, bortsett fra at det blir barneselskap på Lekeland senere i dag. Hmmmm, må bare huske å kjølre dit etter jobb og ikke hjem... ^_^

Vel, ha en fin dag forumister :)

Seacougar
14-01-2010, 09:11
God morgen fra de dype skoger i Sarpsborg!

Kaffe og forum på morgenen her også, så er det vel snart på tide og starte opp en iskald bil... brr!

Ha en flott dag alle sammen!

Someone
14-01-2010, 09:18
God morgen fra Oslo. Minst like trøtt som jeg pleier å være på morgenen og ligger som vanlig litt etter skjema. Få planer for dagen bortsett fra å fikse noen småting før lørdagensavreise til USA. Ha en fin dag

ENGM RAMP
14-01-2010, 09:54
God morgen!

Etter en slitsom nattevakt med arbeider ifm Terminal 2 på OSL så vender jeg nuuuu kroppen i retningen dyna mi for en del timer, og er sikkert ikke oppe igjen før dere kontorrotter vender nesen hjem! :)

Ha en fin dag...zzzzzz

LN-FHU
14-01-2010, 10:06
God morgen # 2 fra Trondheim
Dagen godt igang her også, mye å gjøre for tida, takker kulden for det.;)

Opplett i dag -men siste dagar har ei tjukk tåke kome sigande inn frå vest og lagt seg som ei klam hånd over byen. Mon tru om den kjem i dag og?



Det så ut som det lå noe ertesuppe der ute i vest ja..... :(
Ønsker alle sammen en flott dag :) :) :)

LCH
14-01-2010, 10:08
God morgen fra Oslo sentrum, denne dagen ser ut til å by på jobb, sofajakt og trening.

MartinL, håper du finner igjen hunden din snart! :(

Bizflyer
14-01-2010, 10:10
En grå morgen her i Krsand! Har kommet litt snø i natt og tempen er på ca 3 minus. Venter fortsatt på våren!!

Er ellers mye skuffet over Hamar som så ut til å glemme meg i går! Og så jeg som hadde rydda plass på kontoen, og greier! Makan!! :rolleyes:

Jaja. Da blir det arbeid som vanlig! Godt det snart er hælj!

BF:cool2

FBU 4EVER
14-01-2010, 11:49
Er ellers mye skuffet over Hamar som så ut til å glemme meg i går! Og så jeg som hadde rydda plass på kontoen, og greier! Makan!! :rolleyes:BF:cool2

Hadde rydda plass jeg også. Men 50 kr. da? Jeg hører ekkoet fra kontoen fremdeles!:headbang

Overskyet og kun -6 på Nærsnes i morgentimene. Først frokost med varme rundstykker, leverpostei, bacon og stekt sopp, så fysioterapeut.
Ha en fin dag.

JonF
14-01-2010, 14:29
God ettermiddag! Da har man vært først på ett kontor, før det ble slått alarm og man måtte befinne seg på det ordinære kontoret. Vel vel, da er man her og redder bedriften :)

Nå er det faktisk bare litt over en dag igjen til jeg tar meg en ukes ferie, det kunne absolutt vært værre :p

Ha en fortsatt fin dag!

LN-MOW
14-01-2010, 15:34
Da satt man her på kontoret igjen og slurper kaffe og surfer litt mens man venter på at håndverkerne skal innfinne seg. Østeuropeisk arbeidskraft - to rumenske karer som virkelig får ting gjort og er godt foran skjema.

-5 ute nå .. skal imidlertid bli 13 varme i løpet av dagen og i går kom naboen endelig opp innkjørselen sin igjen.