View Full Version : God morgen fra Lillestrøm
Kom hjem i går og her var vannet frosset... Delvis selvforskyldt.. Trodde på global oppvarming...:cry: Men nå avlyser jeg den..:angry:
Ha en God Dag alle sammen...
God kveld fra et relativt mildt Calgary. Måleren i bilen sa +8 grader, og det er nokså mildt for Calgary i januar.
Vært en tur på trening nå i kveld, nå gjenstår det øving til grammatikkeksamen i engelsk i morgen, så blir det noen dager fri før matteksamen neste tirsdag, så blir det fri helt til februar :)
Riktig god mandag ønskes alle.
God morgon från Uppsala,
Mörkt och -14,5 grader. Snart är det examensdags innan det bär av hem till mor och far för middag. Ha en riktigt fin dag!
God morgen fra OSL. Tidlig på i dag også. Heldighvis ikke så tidlig
som The Ticketor. Banket han i turn around rally i går. Og han får et
nytt forsøk på å vise hva han og hans kolleger er gode for i dagens
rally. KL 1143/44 mot AY 655/56. Kortest turn tid og hvem som greiertidligst push
ref rutetid.
Fikk tilbake bilen min i går etter en langhelg på verkstedet. En kontakt
til vifta på klima anlegget hadde brent. Noe de filset for 1350 kroner. Noe
som er nesten gratis i forhold til hva Bertel O Steen ville sagt. De selger
ikke kontakten og jeg måtte ha kjøpt helt nytt ledningsett til klimastyringen. Kan bare
gjette hva det ville ha kostet.
En god kjølig dag ønskes alle
S
ENGM RAMP
13-01-2010, 06:20
KL 1143/44 mot AY 655/56. Kortest turn tid og hvem som greiertidligst push
ref rutetid
KL skal stå 1t 15 min mot AY's 35 min? :)
For å gjøre det ekstra interessant har jeg lagt dem opp til å stå ved siden av hverandre og ;)
Borde väl vara face to face så att deltagarna kan se och stressa varandra? ;)
Glad onsdag morgen! Ny dag med mange møter og en del sosialt på ettermiddag og kveld. Hovdstaden byr på minus 9 grader - dette går i riktig retning. Ha en fin fin onsdag!
God morgen fra Tananger
Fortsetter temperaturforandringene slik som de har gjort de siste par dagene blir jeg glad, da har vi +15 til helgen :colgate: Men sjansen for det er liten :( ATIS sa i går -7 og idag sa de -2. Dvs glatte veier i området de neste dagene, ihvertfall... Jau jau, man har da opplevd det før også.
Anyways, håper på å kunne fått bestillt konsertbilletter ila helgen som kommer, men man får se hva som dukker opp på kontoen først. Men jeg bestiller herved sol og pent vær til Bergen 15 juni! ;)
Ha en fin dag forumister :)
sirpjalle
13-01-2010, 07:25
God morgen fra Stavanger!
Da var det frokostid for ungene før det er ut døra om ei stund og kursen settes mot skolen.
Den største ungen, dvs meg har god tid til å sjekke forum og drikke kaffe før turen settes mot jobben i 08.30-tiden.
Vel. ha en en fin dag forumister :)
*Grynt*....etter en natt med alt for lite søvn frister det svært lite å stå opp. Men noe valg har man ikke. Vanlig dag på jobben før det ikveld enten blir en skitur eller satsbesøk
God morgon frå Trondheim!
Nok ein dag. Var på ny visning i går, men det traff ikkje blink då heller, så må nok fortsetta jakta på "slottet"..... Muligens ein ny visning i ettermiddag.....
Ha ein fin dag alle saman!
Concorde
13-01-2010, 08:17
Kom hjem i går og her var vannet frosset... Delvis selvforskyldt.. Trodde på global oppvarming...:cry: Men nå avlyser jeg den..:angry:
Jeg ser frem til trip-report;)
Desk pilot
13-01-2010, 08:48
God morgen, god morgen!
Da er vinterens ferie i boks. Om 2 uker er vi klare for flytur BOO - REC (nei ikke solcelleselskapet). Måtte splitte opp reisestrekningen i 2 før WIAS klarte å komme opp med en fornuftig pris. Dermed skapte jeg vel det som kalles en vinn-vinn-vinn situasjon. Jeg fikk lavere billettpris, WIAS fikk inntekt fra et ekstra bestillingsgebyr og Scanair-forum fikk dobbelt sett med slanter fra Tradedoubler. ;)
Ha en god januardag!
FBU 4EVER
13-01-2010, 09:48
God morgen fra Nærsnes. Fridag, men vårens program for klubben skal mekkes. Noen datoer er fastlagt, men mye gjenstår. Gode foredragsholdere mottas med takk. 45-50 minutter varighet, ingen betaling, bare en vinflaske som belønning.
Ellers blir det litt kikking i noen nyankomne flymodellesker. Spesielt et sett med en Spitfire Mk. IXc i skala 1/32 får det til å klø i fingrene! Til dette litt snacks og en six pack med Goose Island "Honker Ale":up::drink
Ha en fin dag.
Bizflyer
13-01-2010, 09:53
Så var det blitt onsdag morgen i Krsand også!
Lett snøvær ute da jeg dro til jobben i morges, men det har heldigvis sluttet, og jeg håper at det forblir slik. Håper snart mildværet finner veien hit. Jeg vil ha vår tidlig i år!
Her tilbringes dagen på kontoret, med nok av oppgaver å ta tak i. I motsetning til dagdrivernes, blir min dag helt hvit.
Og så en melding til Hamar: Hold av de 40 VikingLottoMillionene til meg i kveld, takk! Jeg har ryddet plass på kontoen allerede!! ;)
Halveis til hælj, dere!!
BF:cool2
Seacougar
13-01-2010, 10:07
God morgen fra Sarpsborg!
Temp ute på ca -9.8 og et lite tåke lag som ligger lavt nå på morran, men det forsvinner nok!
Ellers ønsker jeg dere alle en god dag videre!
Concorde
13-01-2010, 11:10
God lunch fra Sandvika. Temaperaturen er mer behagelig nå og jeg går fra Grønsund til Sandvika om morgenen og hjem når jeg føler for det på ettermiddagen. Det er deilig å få den lille gå-turen på morgen, da våkner jeg litt :) Dagen er som vanlig med noen møter og endel adm. arbeid.
grindstein
13-01-2010, 11:25
Med tilhørende vannlekasje i kjellern? I såfall er muligheten tilstede for at jeg var en av de som ble sendt ut for å stennge vannet i gata.
En god onsdag ifra Maura.
Heldigvis ingen lekkasje.. Rørlegger underveis;)
God ettermiddag fra Risør,
Her er det noe vind , men fint og kaldt i øyeblikket. Ikke akkurat verdens navle på denne årstiden.Man må se godt etter for å se folk i byen.
Dagen går med til inspeksjon av subsea utstyr/komponenter hos en leverandør til prosjektet.
Returen opp til Torp satser jeg på å få til imorgen.
Ha en god dag alle.
jcnorway
13-01-2010, 13:21
God ettermiddag!
Plenty av oppgaver på jobb i dag også. Uken hittil har vært meget hektisk og det skal visst ikke roe seg før en gang i neste uke...
Jeg har også ryddet kontoen for 40 mill. fra Hamar, evnt 20 mill hvis Bizflyer griner seg til halvparten :p
Ha en fin onsdag!
G'onsda'n fra FedEx. Vel på plass, som den eneste av de tre som normalt gjør den jobben som jeg nå plutselig er "alene" om. Hurra. Heldigvis er det en uke til jeg er ferdigpakket, og bussen går om 20 minutter.. T-7
Til Hamar: Jeg har ikke spilt, men om dere trenger en konto med skikkelig god plass, så send meg en PM eller noe..
G'morgen fra Alpharetta .. -7 i dag også, men nå er det 'bedring' på gang .. fra i morgen skal det tine opp litt.
Venter på håndverkere .. de har ikke meldt ETA så begynner å bli litt skeptisk .. men klokken er jo ikke ni ennå. Kjerringa står på reisefor til Raleigh, så da blir det et par ungkarskvelder for Guttungen og meg.
Banket han i turn around rally i går. Og han får et
nytt forsøk på å vise hva han og hans kolleger er gode for i dagens
rally. KL 1143/44 mot AY 655/56. Kortest turn tid og hvem som greier tidligst push ref rutetid.
Hvem vant i dag?
Hvem vant i dag?
Begge maskinene ble vel sene. AY pga slot i HEL. Vil tro at det er det samme med KL. I så tilfelle vil jeg si uavgjort. Men når KL tok final call 20 minutter før rute trodde jeg løpet var kjørt.
Billetøren får kommentere sin flight :D
Vi får sette opp en ny fight...
S
Tommy777
13-01-2010, 15:43
God morgen fra Chicago. Her skinner sola med kun en haandfull minusgrader. Blir litt kontorjobbing i dag foer man stikker til O'Hare der en CRJ700 skal ta meg til Omaha der natten skal tilbringes.
Ellers lite aa melde
Trodde på global oppvarming...:cry: Men nå avlyser jeg den..:angry:
Det sto jo i VG lørdag at den globale oppvarmingen var utsatt - så du ikke det? :lol:
Da var to unge menn ankommet og er i full gang med å rive ut teppet på soveværelset. Blir vel en del banking og hamring, så jeg får skru opp stereoen ..
Hvis dere ikke tror på global oppvarming kan dere ta steget ut av den lille sørlandsboblen/lokalområdeboblen man lever i og se litt rundt om i landet/verden. I Tromsø har vi hatt 5-6-7-8 varmegrader og regn den siste uken - i Melbourne, Australia (ja, det er sommer der, jeg vet ;) ) har de 30 varmegrader om natten....
Global oppvarming er et medieskapt ord, en misforståelse av "ekstremvær", dvs utsabile værsystemer.
Ellers er jeg skikkelig skuffa over at ei t-skjorte jeg så i serien Big Bang Theory på TvNorge ikke selges lenger *vil ha* :(
http://www.sheldonshirts.com/Graphic%20Files/plane.jpg