PDA

View Full Version : Seating på 772 (3 class)


stoeckli
07-01-2010, 23:18
Vi er to familier som er i ferd med å bestille tur til St.Lucia m/ BA i mars. Ang. seating i World Trav. så ble jeg litt forvirret? De vi reiser sammen med har en infant og ønsker basinett og vi ønsker alle å sitte bak et "dele".
Jeg er klar over at vi ikke kan sitte ved nødutgang med vårt utgangspunkt, men har sett på seatguru at rad 15 og 26 kan være et alternativ. Problemet er at rad 15 ikke finnes på BA.COM's seatmap?????
Reisefølget består av 4A 1C 1Inf, noen forslag til pref.seating???
Alternativet er å oppgrader WT+ og seates på rad 12 hvor vi har vært utrolig fornøyd med plass for Infant tidligere..

Discus
07-01-2010, 23:26
Hvis du skal ha basinett må du vel uansett ringe BA for å fikse det, så kan de evt svare på det med rad 15 også. Rad 26 er vel definert som nødutgang (minus de tre i midten) så du evt. betale for reservasjon for de på siden (hvis du ikke har gull-kort)

Det har vært en del skriverier på Flyertalk om at Seatguru ikke er oppdatert på 777en til BA.

stoeckli
07-01-2010, 23:31
Bestiller gjennom Touchdown.co.uk i England, men det kan jo hende de sitter på info om det. Får vel uansett gjøre et fremstøt mot BA i morgen og se om det er noe som er bedre enn det andre....
Sølvkortet mitt i tillegg til at de andre har INF i reisefølget gjør forhåpentligvis at vi kan få seatet hele gjengen nå i forkant...

Discus
07-01-2010, 23:33
Bestiller gjennom Touchdown.co.uk i England, men det kan jo hende de sitter på info om det. Får vel uansett gjøre et fremstøt mot BA i morgen og se om det er noe som er bedre enn det andre....
Sølvkortet mitt i tillegg til at de andre har INF i reisefølget gjør forhåpentligvis at vi kan få seatet hele gjengen nå i forkant...

Har du booking-ref og lagt inn sølvkort så burde du kunne se setekartet på MMB på ba.com, gitt at det er publiserte priser/klasser dere reiser i.

Og det setekartet burde stemme samme hva seatguru sier :lol:

stoeckli
07-01-2010, 23:41
Det stemmer, klarer bare ikke å bestemme meg om det er verdt pengene å kjøpe WT+ for å få litt mer plass til de som er 3pax fordelt på to seter.
Det er jeg som har trumfet gjennom å fly med favoritten BA :-), ønsker bare at reisefølget også blir fornøyd og får hengt fra seg arvingen på veggen.